Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.161
Je hebt onderaan je rug een kindergezichtje :D

• Like
Waarderingen: BB_
  • #101.163
Het feit dat deze in de supermarkt lag vandaag heeft niet zozeer mijn dag verpest.
Hij kostte alleen een godsvermogen, en zodoende heb ik 'm laten liggen...

En nu heb ik spijt:treuren:

IMG_20180701_141942_304.jpg

• #101.165
Het feit dat deze in de supermarkt lag vandaag heeft niet zozeer mijn dag verpest.
Hij kostte alleen een godsvermogen, en zodoende heb ik 'm laten liggen...

En nu heb ik spijt:treuren:

IMG_20180701_141942_304.jpg
Mini Magnums zijn ook wel beter voor je gemoed (3 happen :p)...alleen na een heavy WO ok? ;)

• #101.166
  • #101.167
Moest werken vandaag dus kon 1 keer geen Formule 1 zien......... en wie wint er eindelijk weer?! gvd

• #101.168
Waren beetje aan het rondjagen, kijk het kruispunt over en zie niks. Dus pedaal weer op de bodem, zie ik op het allerlaatste moment in mijn ooghoek wat dus ik ram de rem vol in.

Rijdt er, op het moment dat ik realiseer waarom ik rem, een fucking Renault Twingo zonder licht midden op dat kruispunt.

Ging zo net goed dat ik nog steeds sta te trillen :roflol: als ik eerst naar rechts had gekeken dan was het niet de vraag hoe lang het herstel duurt van die andere bestuurder, maar hoe lang t duurt om hem/haar bij elkaar te vegen.

• #101.170
Of met een boom kunt doen....

• #101.171
Moest werken vandaag dus kon 1 keer geen Formule 1 zien......... en wie wint er eindelijk weer?! gvd

ik had 2 vodafone kaarten gekregen bij mn abonnement.....mocht gister lekker naar t buitenland voor werk , ook door mn neus geboord.

En klaagpunt nummer 2 ; gisteren gezwommen en mn oor is verstopt , net proberen uit te laten spuiten en nu is t nog erger , 2 dagen aan de oogdruppels en doof as f**k.

• #101.172
Een klant had een order voor een maatwerk keuken geplaatst , klant had ook aanbetaals.....geeft geen thuis als ik een plaatsings afspraak wil maken ....smh sommige lui

• #101.174
Zal maar niet vragen wat je bedoelt met op jacht zijn zeker? :rolleyes:

Leuk te zien dat je eindelijk iets van je leven aan het maken bent

:o rondje rijden dan, gewoon beetje ouwehoeren en soms paar keer gas in trappen.

Was een lange weg zonder zijwegen dus ik kijk of t hele kruispunt leeg is, ik zie niks en denk yolo gas er op.

Gewoon je gaat er niet van uit dat er imbecielen zijn die zonder licht rijden.

• #101.175
Klopt, net zoals je niet denkt dat er imbecielen die denken yolo gas erop wanneer ze op de openbare weg rijden

• #101.176
.dubbel

Laatst bewerkt:
  • #101.177
Enorme file in Duitsland. Het leven word er niet beter op richting huis

• #101.178
2 keer in de file wat een pech :p.

• #101.179
File! Bah

• #101.180
Screenshot_20180702-090325_Maps.jpg

Terug