MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.964
Squatrek bezet houden om je traps te trainen.. cmon bruh.. en dan nog superset doen bij bench press.

Voor de training Total war en T5 genomen maar toch een kut legday gehad haha. Training afgesloten met 25 min cardio

(Ben aant cutten)

• #102.966
Squatrek bezet houden om je traps te trainen.. cmon bruh.. en dan nog superset doen bij bench press.

Voor de training Total war en T5 genomen maar toch een kut legday gehad haha. Training afgesloten met 25 min cardio

(Ben aant cutten)
Je mag er best wat van zeggen, dat is inderdaad irritant. Ondanks dat je Total War had genomen heb je 'm niet gelijk neergeknald. ;)

• #102.967
In een fucking gebroken fles bacardi breezer gereden op de fietsenwegel, beide banden lek, en het is electrische fiets dus die moet naar de fietsenmaker. f**k me...

Dat is iets waar je niet mee rekening houdt als je electrische fiets koopt; dat je een lekke band zelf niet kan maken.

• #102.968
In een fucking gebroken fles bacardi breezer gereden op de fietsenwegel, beide banden lek, en het is electrische fiets dus die moet naar de fietsenmaker. f**k me...

Dat is iets waar je niet mee rekening houdt als je electrische fiets koopt; dat je een lekke band zelf niet kan maken.

Als je een klein gaatje in de band hebt is dit spul super handig.

20181202_110908.jpg

• #102.969

Ligt er maar net aan hoe handig je bent en of je degelijk gereedschap hebt, maar een nieuwe band monteren op een elektrische fiets is geen rocket science.

• #102.970
al die kut 2-1tjes :(:o

• #102.971
Ligt er maar net aan hoe handig je bent en of je degelijk gereedschap hebt, maar een nieuwe band monteren op een elektrische fiets is geen rocket science.

Als het de achterband betreft en er zit een naafversnelling op, moet je wel weten wat je doet (merkte ik toen ik een jaartje fietsenmaker was bij Bike Planet).

• #102.973
Pec voelt terug slechter, stress factor sinds mijn terugkeer +++++.
Ik blijf gewoon met mijn kop tegen de muur lopen.

• #102.974
Fucking eikels van heliodport.
"In verband met een defect voertuig kan uw bestelling vandaag niet geleverd worden. Daarom zal deze op 05-12-2018 afgeleverd worden door onze externe vervoerder: Transmission.

Op de avond voorafgaande aan de levering ontvangt u van Transmission een bevestigingsmail. Op de dag van levering ontvangt u een e-mail met de verwachte aankomsttijd en een link om uw zending te volgen via het Track-&Trace-systeem van Transmision.

Mocht de levering onverhoopt niet plaats kunnen vinden of heeft u nog vragen omtrent de levering, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze logistieke afdeling via: 020 - 6 939 939 (in het keuzemenu is dit optie 2).

Als u vragen heeft op de leverdag zelf. Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met TransMission Almere, tel. nr. 036-5460460 of per e-mail klantenservice@transmissionalmere.nl"

Op 4 bestellingen op 2 jaar tijd, 3 bestellingen met problemen. Iedere keer is er wel iets.

• #102.976
Ze mag één dezer dagen gelukkig weer naar huis.. antibiotica enz. Blijft toch altijd wel ontzettend schrikken op die leeftijd :O
Gelukkig. Het is zelf al zeer gevaarlijk voor jonge mensen. Verzorg haar maar goed. Een goede oma is onvervangbaar.

• #102.977
Nieuw antwoord van Heliosport: "
Ik begrijp dat dit voor u een uiterst vervelende situatie is. Maar helaas kunnen wij de Hex bar vandaag niet leveren. Door overmacht kan de levering niet plaats vinden en we kunnen helaas niet toveren. Ik kan deze met spoed nog versturen, in de hoop dat morgen nog lukt. Maar door drukte kan ik dat niet garanderen. We hebben geprobeerd u zo snel mogelijk te informeren zodat u niet voor niets hoeft te wachten vandaag maar mooier kunnen we het niet maken.

Onze excuus voor het ongemak."

Ik ben deze onzin zo kotsbeu. 3 van de 4 bestellingen konden niet correct geleverd worden in de afgelopen twee jaar; Laatste keer dat ik bij deze amateurs koop.

Terug
Naar boven