ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
Gisteravond mijn oma van 88 opgenomen op de intensive care met een zware longontsteking.![]()
Sterkte, HillR. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteravond mijn oma van 88 opgenomen op de intensive care met een zware longontsteking.![]()
Sterkte, HillR. 
Van mijn kant ook veel sterkte toegewenst...Gisteravond mijn oma van 88 opgenomen op de intensive care met een zware longontsteking.![]()

Je mag er best wat van zeggen, dat is inderdaad irritant. Ondanks dat je Total War had genomen heb je 'm niet gelijk neergeknald.Squatrek bezet houden om je traps te trainen.. cmon bruh.. en dan nog superset doen bij bench press.
Voor de training Total war en T5 genomen maar toch een kut legday gehad haha. Training afgesloten met 25 min cardio
(Ben aant cutten)

In een fucking gebroken fles bacardi breezer gereden op de fietsenwegel, beide banden lek, en het is electrische fiets dus die moet naar de fietsenmaker. f**k me...
Dat is iets waar je niet mee rekening houdt als je electrische fiets koopt; dat je een lekke band zelf niet kan maken.
In een fucking gebroken fles bacardi breezer gereden op de fietsenwegel, beide banden lek, en het is electrische fiets dus die moet naar de fietsenmaker. f**k me...
Dat is iets waar je niet mee rekening houdt als je electrische fiets koopt; dat je een lekke band zelf niet kan maken.
Ligt er maar net aan hoe handig je bent en of je degelijk gereedschap hebt, maar een nieuwe band monteren op een elektrische fiets is geen rocket science.
f**k!!! Hoe gaat het met haar nu?Gisteravond mijn oma van 88 opgenomen op de intensive care met een zware longontsteking.![]()
Gelukkig. Het is zelf al zeer gevaarlijk voor jonge mensen. Verzorg haar maar goed. Een goede oma is onvervangbaar.Ze mag één dezer dagen gelukkig weer naar huis.. antibiotica enz. Blijft toch altijd wel ontzettend schrikken op die leeftijd :O

Daar antwoord ik beter niet op