XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.421
Een behoorlijke bonbon met stevige chocoladevulling en een beetje brandenwijn, welke verder wordt afgewerkt met een laag hazelnoot en chocolade.
nWsGrUKl.jpg
Ik was net te laat... :roflol:
1018.jpg

• #103.422
De worstenbroodjes, goed gekruid met royale vulling, komen er ook weer aan met kerst. Had vorig jaar met roomboterdeeg en kalfsgehakt, dat was heeeerlijk. Al zijn de originele volgens mij met rundergehakt. Hoe dan ook, als ze maar vers bereid zijn dat proef je.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #103.423
OT heb net gegeten maar geloof dat ik weer honger heb.

• #103.426
2x in 3 dagen dat de bus niet komt opdagen.
Het bord telt gewoon af tot 0 minuten en vervolgens geen bus.

Klasse connexxion, klasse.

• #103.430
De worstenbroodjes, goed gekruid met royale vulling, komen er ook weer aan met kerst. Had vorig jaar met roomboterdeeg en kalfsgehakt, dat was heeeerlijk. Al zijn de originele volgens mij met rundergehakt. Hoe dan ook, als ze maar vers bereid zijn dat proef je.
Varkensgehakt.

Erg haram allemaal. :D

• #103.432
Altijd leuk als je voor het eerst in weken weer gaat roeien
IMG_20181213_134617.jpg

• #103.433
En je andere hand?

• #103.434
Een totaal idioot had een plate van m'n stang gehaald tussen m'n bankdruksetjes door (ik zat gewoon nog op het bankje). Had het niet door, ik hoorde wel wat, maar dacht dat ie de plate van de stang naast me verwijderde. Had het dus pas paar seconden later door toen ik unrackte, gvd.

• #103.436
Een totaal idioot had een plate van m'n stang gehaald tussen m'n bankdruksetjes door (ik zat gewoon nog op het bankje). Had het niet door, ik hoorde wel wat, maar dacht dat ie de plate van de stang naast me verwijderde. Had het dus pas paar seconden laat door toen ik unrackte, gvd.

Echt wat een eikel ben je dan

• #103.437
Was een lekker circuitje aan het doen met de crew, is opeens m'n bankje weg. Had een of andere autist m'n bankje gestolen, dus ik spreek hem daar op aan. Hij sloeg gelijk dicht en rende naar de balie. Daar heb ik hem horen huilen.

Een totaal idioot had een plate van m'n stang gehaald tussen m'n bankdruksetjes door (ik zat gewoon nog op het bankje). Had het niet door, ik hoorde wel wat, maar dacht dat ie de plate van de stang naast me verwijderde. Had het dus pas paar seconden laat door toen ik unrackte, gvd.

Boontje komt om zijn loontje.

• #103.440
Hij leek ook serieus niet te begrijpen waarom dat gevaarlijk is.
Ofwel het type 'het heeft geen zin hier ook maar één woord mee te wisselen, want dat is verspilde moeite'. Sommige mensen leven echt in een of andere droomwereld.

Terug
Naar boven