Ofwel het type 'het heeft geen zin hier ook maar één woord mee te wisselen, want dat is verspilde moeite'. Sommige mensen leven echt in een of andere droomwereld.
Zoals @nannan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ofwel het type 'het heeft geen zin hier ook maar één woord mee te wisselen, want dat is verspilde moeite'. Sommige mensen leven echt in een of andere droomwereld.
Zijn wel meer van die dingen die mateloos irriteren , dumbells die zonder enig nadenken van de top van de rep de vloer worden opgedonderd levert ook leuke situatie's op
Iemand enig idee hoe ik zorg dat youtube stopt met het vertalen van titels van video's.
Het is echt zo fucking vervelend....
Voel me al paar dagen misselijk en als ik naar eten kijk gaat Mn honger ook weg. Train momenteel 6 dagen, elkedag cardio en neem ook stuff zoals anavar winny t5 en clen los van bottles want die neem ik ook. Weet effe niet wat ik moet doen. Mn lichaam is wel snel veranderd en droog geworden
#idiotzeg je eerlijk in de spiegel zie ik een body die langzamerhand droger/mooier wordt en dan denk ik effe doorbijten ahahaIn de spiegel kijken, jezelf afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent#idiot
Mijn broertje hing al aan de telefoon , WE HEBBEN GEWONNEN van de kakkerlakken .Heb hem verteld dat ik een hekel aan voetbal heb en opgehangenHeren hockey verliezen finale van België.
Feyenoord loopt weer eens te prutsen en verliest thuis van Fortuna.
Gelukkig hebben dames bij handbal de bronzen medaille gepakt!![]()
Ik heb bijna 2 miljoen karmapunten. De realisatie dat ik blijkbaar geen leven heb en veel te veel tijd op het forum spendeer is er...
Bij deze leg ik mezelf een forum verbod op tot maandag
Ik zal jullie missen DBB![]()

Ben je trouwens Limbo, of alleen je broer?Mijn broertje hing al aan de telefoon , WE HEBBEN GEWONNEN van de kakkerlakken .Heb hem verteld dat ik een hekel aan voetbal heb en opgehangen

Ja ben geboren in Limburg
Heb van mijn schoonvader De titel Ere Hollander gekregenVelen hebben denk ik net als ik op hun werk ruimschoots de tijd om op het forum rond te hangen.
Wat voor 'werk' doe jij dan, of althans, waar ga jij heen als je naar je werk gaat, als ik vragen mag?
Wat voor 'werk' doe jij dan, of althans, waar ga jij heen als je naar je werk gaat, als ik vragen mag?