- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Is het de bedoeling dat de kleine straks naar de opvang gaat? Ik ben daardoor bij de eerste zo’n 10 keer ziek geweest het eerste jaar.
We gaan proberen om het zonder opvang te doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het de bedoeling dat de kleine straks naar de opvang gaat? Ik ben daardoor bij de eerste zo’n 10 keer ziek geweest het eerste jaar.

Dat ik niet jouw reacties kan disliken...Dat ik niet mijn eigen reacties kan liken. Hele zondag naar de gallemiezen.
Het grote nieuwsbericht van gisteren was natuurlijk het misbruik door de R'damse atletiektrainer bij CAV Energie en Haag Atletiek.
https://nos.nl/artikel/2266221-rott...ruikte-decennialang-minderjarige-meisjes.html
https://www.ad.nl/rotterdam/misbrui...rainer-maar-atletiekunie-deed-niets~afeb5139/
Mijn broer en zus hebben in hun kindertijd bij CAV Energie getraind en kennen betreffende trainer Jerry. Gelukkig heeft m'n zus nooit training van 'm gehad. Mijn broer had het er altijd al over dat die man nogal graag meisjes onheus bejegende, maar tot aan verkrachting en zwangerschap aan toe had niemand kunnen denken. Mijn oom was trainer bij Haag Atletiek en vond het een empatische man. Mijn tante trainde daar ook en had al eerder geprobeerd 'm weg te krijgen, maar daar wilde niemand aan en er was ook niet echt duidelijk bewijs. In 2009 is ie overigens al weggestuurd en geroyeerd bij CAV Energie, maar verder is er nooit actie ondernomen.
Niet normaal wat er nu aan het licht komt...![]()
Heb ik ook eens gehad met een duif.....je hart schiet in je keel...was je bijna thuis? Hebben jullie ook Car Glass? Die repareren zelfs op je werk ...succes!!Daarnet een steen keihard tegen mijn voorruit gehad, groot stuk uit midden in mijn gezichtsveld![]()

Weet wel dat als een prutser je voorraam verne*kt, dat voor eigen rekening is (of zo was). Dat kan een duur grapje worden, zeker als het een "speciaal" voorraam blijkt te zijn.Hebben jullie ook Car Glass? Die repareren zelfs op je werk ...succes!!

Als het in beginsel slechts om een sterretje gaat, en door toedoen van carglass dient de gehele voorruit vervangen te worden, staan ze er bij de verzekering niet om te springen. Dan verwijzen ze liever naar carglass, deze hebben immers de schade zodanig vergroot dat tot onbruikbare staat heeft geleidt. Als je dan een voorruit nodig hebt die men niet op voorraad heeft en na bestelling minstens twee weken op zich laat wachten.. Dan maar naar BMW.Groot stuk eruit is altijd vervangen van de ruit, wanneer je voor ruitschade verzekerd bent dan kost het je vaak maar ca. 75eu eigen risico en komen ze hem waar en wanneer jij wilt vervangen.
Heb ik ook eens gehad met een duif.....je hart schiet in je keel...was je bijna thuis? Hebben jullie ook Car Glass? Die repareren zelfs op je werk ...succes!!![]()
)... Morgen maar eens naar de garage bellen.Precies in het gezichtsveld en ook nog in de spits daar wordt je goed scheel van ...van al dat turen door die raam pfff....hoofdpijn?Ik ook toen ik nog leerde rijden, met de wagen van mijn ouders. Dikke meeuw tegen de ruit, was me dat schrikken :-o
Moest nog 50km (naar de gym)... Morgen maar eens naar de garage bellen.
Ik zit ook bij de ABN en heb geen negatieve ervaringen. Als de pas eenmaal geblokkeerd is, kan dit volgens mij om veiligheidsredenen toch niet meer ongedaan gemaakt worden en is een nieuwe pas nodig. Dat inslikken zou in dat geval toch niet meer uitmaken. Wat ik even niet snap: waarom heb je na twee foutieve pogingen het nogmaals geprobeerd en ben je niet eerst naar het Financial Center gegaan? Dat een medewerker vrolijk zit te eten bij het behandelen van een klant vind ik overigens wel not done.Iemand van Schiphol afgehaald, wist pincode niet meer zeker na weken niet gebruikt te hebben. Na tweemaal foutieve pincode ingevoerd te hebben bij een winkel heb ik gezegd tegen de pashouder dat we beter even de ABN konden bellen. Zo gezegd zo gedaan. Te horen gekregen via international clients dat de pogingen telden en bij drie keer werd de pas geblokkeerd. Konden deze foutieve pogingen via het Financial Center op Schiphol laten verwijderen. Wanneer de pogingen verwijderd werden konden we opnieuw proberen, voor de zekerheid niet bij een pin automaat want deze kon de pas innemen na drie keer. We hebben toen nog een keer geprobeerd in een winkel en toen werd de pas geblokkeerd. Eenmaal aangekomen bij het Financial Center werd medegedeeld dat de pas niet geblokkeerd was, waarop ik vertelde dat dit wel werd aangegeven in de winkel. Dat kon niet want nergens gaf het systeem aan dat dit zo was. De medewerker zei dat we de pas maar even in het pin apparaat moesten doen, om te checken. Ik vertelde dat de pas dan ingeslikt zou worden als het fout zou gaan. Dat was niet zo zei de medewerker. Eind van het liedje; pas is ingeslikt. Wat een incompetente lieden werken daar toch. Wat mij al gedurende het gesprek bovengemiddeld irriteerde was dat de medewerker ondertussen van een Swirl bleef eten. Weet gelijk weer waarom ik reeds jaren geleden alles heb opgezegd bij de ABN.