- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij hebben ze iets verkeerds gegeten
Lijkt me wel een gevaarlijk soort, zo te zien heeft'ie het pootje van die ander al gebroken.
Lijkt me wel een gevaarlijk soort, zo te zien heeft'ie het pootje van die ander al gebroken.
ik denk klem gezeten tussen de deur
Noemt men gips.
Heeft waarschijnlijk vast gezeten in een val voor everzwijnen. Konijn is overigs gered uit een ondergrondse parking.
Gelukkig zijn ze nu de beste maatjesHeeft waarschijnlijk vast gezeten in een val voor everzwijnen. Konijn is overigs gered uit een ondergrondse parking.
Awhhh wat een leuk stel!
Konijn leeft ondertussen buiten in de ren met 3 andere konijnen (want groepsdieren). Maar de kat gaat nog elke dag langs.
Neen, ZAL IK HET WAT GROTER SCHRIJVEN ZODAT JE HET MISSCHIEN WEL LEEST? JE KAN NIET ALTIJD DE RAMEN DICHT HOUDEN ALS HET TE WARM IS; EN ALS JE VLIEGRAMEN HEBT DAN MAKEN ZE DIE WEL KAPOT? Nou goed, o HEILIGE Moeder MAria?Euhm ja, als een kat niet buiten mag kijk je toch eerst even of het oke is voordat je een raam even open doet? Als een kat van jou heftig ziek is en absoluut niet buiten mag zal het ineens allemaal wel gaan.
Dus laten we concluderen: je kan katten binnen houden, waar je ook woont, maar daar heb je geen zin in en ze mogen buiten van jou maar je bent te hard op je pik getrapt om dat toe te geven dus gaat allerlei excuusjes verzinnen en jezelf in de slachtofferrol steken.
De boel verdraaien? Het is hier weer een modewoord;.. slachtofferrol.... jeetje, naai het op je trui.Knap, de boel zo kinderachtig verdraaien dat je slachtoffer wordt. Overigens geen karma waard.
Als ik kinderen heb weet ik wel wie ik niet zou willen als hun leerkrachtNeen, ZAL IK HET WAT GROTER SCHRIJVEN ZODAT JE HET MISSCHIEN WEL LEEST? JE KAN NIET ALTIJD DE RAMEN DICHT HOUDEN ALS HET TE WARM IS; EN ALS JE VLIEGRAMEN HEBT DAN MAKEN ZE DIE WEL KAPOT? Nou goed, o HEILIGE Moeder MAria?
Als je kinderen hebt, meerdere poezen, dan is dat niet altijd mogelijk... Tenzij je Kathlinoo heet, je weet wel die dame die totaal niet weet hoe mijn huis en thuissituatie is maar wel vindt dat ze denkt het recht te hebben dergelijke oordelen te maken. Jesus, de idiote opmerkingen zijn weer talrijk.

WIJ HEBBEN HOGE BOMEN IN DE TUIN, de kattenomheining haalt niks uit. Doe je dat bewust, bepaalde posts negeren?
Niet zo roidragen GVDNeen, ZAL IK HET WAT GROTER SCHRIJVEN ZODAT JE HET MISSCHIEN WEL LEEST? JE KAN NIET ALTIJD DE RAMEN DICHT HOUDEN ALS HET TE WARM IS; EN ALS JE VLIEGRAMEN HEBT DAN MAKEN ZE DIE WEL KAPOT? Nou goed, o HEILIGE Moeder MAria?
Als je kinderen hebt, meerdere poezen, dan is dat niet altijd mogelijk... Tenzij je Kathlinoo heet, je weet wel die dame die totaal niet weet hoe mijn huis en thuissituatie is maar wel vindt dat ze denkt het recht te hebben dergelijke oordelen te maken. Jesus, de idiote opmerkingen zijn weer talrijk.
Doe je dat bewust, niet nadenken? Voor leerkracht te willen zijn met je niet geweldig creatief.WIJ HEBBEN HOGE BOMEN IN DE TUIN, de kattenomheining haalt niks uit. Doe je dat bewust, bepaalde posts negeren?
Onze katten maken de horren kapot. En nogmaals BOMEN BOMEN BOMEN....Visnetten ophangen. Horren plaatsen voor ramen, deuren en meer van dergelijke oplossingen als je niet wilt dat katten verdwijnen. Er bestaan zelfs technische snufjes die een signaal laten horen zodra er indringers willen binnenkomen. Dat kan mogelijk afschrikwekkend werken voor andere katten, honden en een ieder die de frequentie kan horen.
WIJ HEBBEN HOGE BOMEN IN DE TUIN, de kattenomheining haalt niks uit. Doe je dat bewust, bepaalde posts negeren?
Jesus christ... wat ben jij een naïef kind. Wat eten je katten? komkommer?Ik heb al gezegd dat mijn katten gewoon buiten rond lopen. Daarbij kan een kat perfect gelukkig zijn binnen, moeten er ook geen hele vogelpopulaties uitsterven. Ideale zou zijn als de huisdierindustrie uiteindelijk stopt, zijn toch alleen maar ontstaan voor het plezier van de mens.
Of, wat ook al gezegd is, de tuin afmaken zodat ze buiten kunnen zonder dat iemand er last van heeft en ze zelf ook geen gevaar lopen.