AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.441
Opzoek naar brood vind je dit! Complimenten voor mijn vriendin voor het verstoppen.
154945488056970629753631719513.jpg

• #104.452
Euhm ja, als een kat niet buiten mag kijk je toch eerst even of het oke is voordat je een raam even open doet? Als een kat van jou heftig ziek is en absoluut niet buiten mag zal het ineens allemaal wel gaan.
Dus laten we concluderen: je kan katten binnen houden, waar je ook woont, maar daar heb je geen zin in en ze mogen buiten van jou maar je bent te hard op je pik getrapt om dat toe te geven dus gaat allerlei excuusjes verzinnen en jezelf in de slachtofferrol steken.
Neen, ZAL IK HET WAT GROTER SCHRIJVEN ZODAT JE HET MISSCHIEN WEL LEEST? JE KAN NIET ALTIJD DE RAMEN DICHT HOUDEN ALS HET TE WARM IS; EN ALS JE VLIEGRAMEN HEBT DAN MAKEN ZE DIE WEL KAPOT? Nou goed, o HEILIGE Moeder MAria?
Als je kinderen hebt, meerdere poezen, dan is dat niet altijd mogelijk... Tenzij je Kathlinoo heet, je weet wel die dame die totaal niet weet hoe mijn huis en thuissituatie is maar wel vindt dat ze denkt het recht te hebben dergelijke oordelen te maken. Jesus, de idiote opmerkingen zijn weer talrijk.

• #104.453
  • #104.454
Neen, ZAL IK HET WAT GROTER SCHRIJVEN ZODAT JE HET MISSCHIEN WEL LEEST? JE KAN NIET ALTIJD DE RAMEN DICHT HOUDEN ALS HET TE WARM IS; EN ALS JE VLIEGRAMEN HEBT DAN MAKEN ZE DIE WEL KAPOT? Nou goed, o HEILIGE Moeder MAria?
Als je kinderen hebt, meerdere poezen, dan is dat niet altijd mogelijk... Tenzij je Kathlinoo heet, je weet wel die dame die totaal niet weet hoe mijn huis en thuissituatie is maar wel vindt dat ze denkt het recht te hebben dergelijke oordelen te maken. Jesus, de idiote opmerkingen zijn weer talrijk.
Als ik kinderen heb weet ik wel wie ik niet zou willen als hun leerkracht :emo:

• #104.456
Niet zo roidragen GVD

• #104.458
Visnetten ophangen. Horren plaatsen voor ramen, deuren en meer van dergelijke oplossingen als je niet wilt dat katten verdwijnen. Er bestaan zelfs technische snufjes die een signaal laten horen zodra er indringers willen binnenkomen. Dat kan mogelijk afschrikwekkend werken voor andere katten, honden en een ieder die de frequentie kan horen.
Onze katten maken de horren kapot. En nogmaals BOMEN BOMEN BOMEN....

• #104.460
Ik heb al gezegd dat mijn katten gewoon buiten rond lopen. Daarbij kan een kat perfect gelukkig zijn binnen, moeten er ook geen hele vogelpopulaties uitsterven. Ideale zou zijn als de huisdierindustrie uiteindelijk stopt, zijn toch alleen maar ontstaan voor het plezier van de mens.
Of, wat ook al gezegd is, de tuin afmaken zodat ze buiten kunnen zonder dat iemand er last van heeft en ze zelf ook geen gevaar lopen.
Jesus christ... wat ben jij een naïef kind. Wat eten je katten? komkommer?

Terug
Naar boven