XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.462
Doe je dat bewust, niet nadenken? Voor leerkracht te willen zijn met je niet geweldig creatief.
Creativiteit genoeg. Maar katten kan je bij ons niet binnenhouden. Ik heb je reeds gezegd waarom maar je negeert dat bewust. Vind ik trouwens walgelijk.

• #104.463
Ik zit dagelijks in dubio of ik @yasmine op mijn negeerlijst wil zetten. De kans dat ik dit soort pareltjes mis is dan wel behoorlijk groot.

Aan de andere kant, je dagelijkse portie irritatie wordt wel grondig beperkt.

Lastig, lastig.

• #104.464
Hopelijk komt er nog een psychologische screening alvorens er les gegeven mag worden aan kinderen.

Wel een goed excuus als er kinderen uit de klas weglopen.

• #104.467
Onze katten maken de horren kapot. En nogmaals BOMEN BOMEN BOMEN....
En ook zoiets rond de stam van de bomen die In de tuin staan. Anders nog iets? Toch gek dat iedereen zijn katten binnen/in de tuin kan houden als ze dat willen behalve jij.

9beb708f-2ad8-4e1d-a63b-189ac434027e.jpg

protectapet-cat-fence-header-2.jpg

• #104.470
Maar, @yasmine nu ze vergiftigd zijn. Ga je nu proberen in de toekomst om ze binnen te houden zodat het ze niet weer overkomt?

Ik vind het altijd een beetje ingewikkeld. Ik zou alles voor mijn dieren over hebben zodat ze niet iets naars overkomt. Maar niet iedereen voelt dat op die manier.

Ik ken legio mensen die een kat hebben en deze naar buiten laten. Deze wordt vervolgens doodgereden en na een paar maanden nemen ze doodleuk weer een nieuwe kat (en of die nu gered is van een vuilnisbelt of uit het bos doet er natuurlijk niet toe) aanschaffen, die ook gewoon weer naar buiten mag. In de hoop dat deze wel beter oplet bij het oversteken... :dunno:

• #104.471
Inderdaad Yasmine, inderdaad.

• #104.472
  • #104.473
En ook zoiets rond de stam van de bomen die In de tuin staan. Anders nog iets? Toch gek dat iedereen zijn katten binnen/in de tuin kan houden als ze dat willen behalve jij.

9beb708f-2ad8-4e1d-a63b-189ac434027e.jpg

protectapet-cat-fence-header-2.jpg
Ja ik zal dat 150 meter lang doen, rong 18 bomen...
Katten graven dan onder een omheining;.. ah ja, ik zal een betonnen plaat laten gieten verticaal, 2 meter diep.... Draden met elektriciteit op;.... doe eens gewoon normaal. Katten moeten en willen buiten. Je kan ze binnen houden, opsluiten in 1 kamer als ze ziek zijn, tijdelijk. maar dat kan je niet als je er 5 hebt, het in de zomer warm is;...

• #104.475
Gewoon een stukje afzetten voor de katten.

• #104.477
  • #104.478
Ja ik zal dat 150 meter lang doen, rong 18 bomen...
Katten graven dan onder een omheining;.. ah ja, ik zal een betonnen plaat laten gieten verticaal, 2 meter diep.... Draden met elektriciteit op;.... doe eens gewoon normaal. Katten moeten en willen buiten. Je kan ze binnen houden, opsluiten in 1 kamer als ze ziek zijn, tijdelijk. maar dat kan je niet als je er 5 hebt, het in de zomer warm is;...

Wat moet je dan met katten als je ze toch niet in huis wilt hebben? Tenzij je ze in de stal hebt, dan snap ik het.

• #104.479
Eerst een ster op mijn mouw naaien, nu een tekst op mijn trui. Altijd wat met die übermenschen.

Terug
Naar boven