Heb diergeneeskunde gestudeerd, denk dat ik beter weet wat katten eten dan jij. :')Jesus christ... wat ben jij een naïef kind. Wat eten je katten? komkommer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb diergeneeskunde gestudeerd, denk dat ik beter weet wat katten eten dan jij. :')Jesus christ... wat ben jij een naïef kind. Wat eten je katten? komkommer?
Creativiteit genoeg. Maar katten kan je bij ons niet binnenhouden. Ik heb je reeds gezegd waarom maar je negeert dat bewust. Vind ik trouwens walgelijk.Doe je dat bewust, niet nadenken? Voor leerkracht te willen zijn met je niet geweldig creatief.
NIET ZO ROIDRAGENOnze katten maken de horren kapot. En nogmaals BOMEN BOMEN BOMEN....
Is geen antwoord. Ze eten dierlijk voedsel... dus vogeltjes ... bla bla bla.. hypocriet.Heb diergeneeskunde gestudeerd, denk dat ik beter weet wat katten eten dan jij. :')
En ook zoiets rond de stam van de bomen die In de tuin staan. Anders nog iets? Toch gek dat iedereen zijn katten binnen/in de tuin kan houden als ze dat willen behalve jij.Onze katten maken de horren kapot. En nogmaals BOMEN BOMEN BOMEN....
Dit is nog dommer dan ik dacht.Is geen antwoord. Ze eten dierlijk voedsel... dus vogeltjes ... bla bla bla.. hypocriet.
Vervelend als sommige mensen bewust een gelijk willen halen en daardoor bewust argumenten negeren.

Ga jij het betalen? Yasmine heeft 4 hectare grond.En ook zoiets rond de stam van de bomen die In de tuin staan. Anders nog iets? Toch gek dat iedereen zijn katten binnen/in de tuin kan houden als ze dat willen behalve jij.
![]()
![]()
Ja ik zal dat 150 meter lang doen, rong 18 bomen...En ook zoiets rond de stam van de bomen die In de tuin staan. Anders nog iets? Toch gek dat iedereen zijn katten binnen/in de tuin kan houden als ze dat willen behalve jij.
![]()
![]()
De boel verdraaien? Het is hier weer een modewoord;.. slachtofferrol.... jeetje, naai het op je trui.

Er is hier weer duidelijk sprake van niet "het willen begrijpen van de andere" maar "koste wat het kost het gelijk halen".
Ja ik zal dat 150 meter lang doen, rong 18 bomen...
Katten graven dan onder een omheining;.. ah ja, ik zal een betonnen plaat laten gieten verticaal, 2 meter diep.... Draden met elektriciteit op;.... doe eens gewoon normaal. Katten moeten en willen buiten. Je kan ze binnen houden, opsluiten in 1 kamer als ze ziek zijn, tijdelijk. maar dat kan je niet als je er 5 hebt, het in de zomer warm is;...
Tja, dat kan je wel zeggen maar ondertussen negeer je de argumenten. zwak