- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Je moet niet alles afspannen. 50 cm H,B,L is toch genoeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet niet aan huisdieren beginnen als je het geld niet hebt om ze in de tuin te houden als je dat wilt. Yasmine wilt gewoon niet, maar zegt dat het niet gaat. Mogelijkheden genoeg als je je katten binnen/in de tuin wilt houden
En dat bepaal jij god***domme?!Je moet niet aan huisdieren beginnen als je het geld niet hebt om ze in de tuin te houden als je dat wilt. Yasmine wilt gewoon niet, maar zegt dat het niet gaat. Mogelijkheden genoeg als je je katten binnen/in de tuin wilt houden
Ik heb op je argumenten gereageerd zaag.Tja, dat kan je wel zeggen maar ondertussen negeer je de argumenten. zwak
Wat doe jij hier nog op dit forum?De boel verdraaien? Het is hier weer een modewoord;.. slachtofferrol.... jeetje, naai het op je trui.
Neen, dat heb je niet. Maak jezelf geen leugens wijs.
Ik vraag het me ook af. Ik blijf en hoop dat de idioten op dit forum geleidelijkaan verdwijnen.
Ik vraag het me ook af. Ik blijf en hoop dat de idioten op dit forum geleidelijkaan verdwijnen.

Een kat eet dierlijk voedsel ja, het is een obligate carnivoor (jij trouwens niet, maar dat wist je een tijdje geleden blijkbaar nog niet). De hoeveelheid katten die er nu zijn is niet "normaal/natuurlijk" waardoor heel het evenwicht is verstoord, dus sterven er knaagdieren en vogelpopulaties uit. Wat de mens onrechtstreeks op z'n geweten heeft. Dus nee, de gedomesticeerde kat zijn voedsel is GEEN wild dat ie vind in de natuur.Neen, dat heb je niet. Maak jezelf geen leugens wijs.