MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.482
Met Yasmine is er altijd wel wat te doen hier. :)

• #104.483
Ga jij het betalen? Yasmine heeft 4 hectare grond.
Je moet niet aan huisdieren beginnen als je het geld niet hebt om ze in de tuin te houden als je dat wilt. Yasmine wilt gewoon niet, maar zegt dat het niet gaat. Mogelijkheden genoeg als je je katten binnen/in de tuin wilt houden

• #104.484
Precies Yasmine, kap er nou eens mee :haha:

• #104.485
Denken in oplossingen @yasmine, niet in problemen. Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

• #104.486
Je moet niet aan huisdieren beginnen als je het geld niet hebt om ze in de tuin te houden als je dat wilt. Yasmine wilt gewoon niet, maar zegt dat het niet gaat. Mogelijkheden genoeg als je je katten binnen/in de tuin wilt houden
En dat bepaal jij god***domme?!

• #104.492
:haha:

• #104.494
Ik lees nog steeds mee jongens... ga zo door :)

• #104.495
Vraagje trouwens... Mijn katten lopen steeds van mijn erf, weet iemand hoe ik ze binnen kan houden?

• #104.496
Jeden Mensch eine Katze!

• #104.498
@fatbastard : gewoon vriendelijk vragen.

• #104.500
Neen, dat heb je niet. Maak jezelf geen leugens wijs.
Een kat eet dierlijk voedsel ja, het is een obligate carnivoor (jij trouwens niet, maar dat wist je een tijdje geleden blijkbaar nog niet). De hoeveelheid katten die er nu zijn is niet "normaal/natuurlijk" waardoor heel het evenwicht is verstoord, dus sterven er knaagdieren en vogelpopulaties uit. Wat de mens onrechtstreeks op z'n geweten heeft. Dus nee, de gedomesticeerde kat zijn voedsel is GEEN wild dat ie vind in de natuur.

Terug
Naar boven