AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.501
Je moet niet aan huisdieren beginnen als je het geld niet hebt om ze in de tuin te houden als je dat wilt. Yasmine wilt gewoon niet, maar zegt dat het niet gaat. Mogelijkheden genoeg als je je katten binnen/in de tuin wilt houden
Lees nog eens hoe ik aan de katten ben gekomen. Het is trouwens een heel idiote opmerking. Dus omdat ik geen 15000 euro aan omheiningen kan betalen moet ik geen kat hebben? Jesus, heb jij hersenen? Ik heb je reeds gezegd MET ARGUMENTEN waarom ik ze niet in de tuin kan houden maar je kiest er voor deze te negeren.

• #104.502
Carloz, als je me nog 1 keer uitscheldt voor antisemiet, dan rapporteer ik je. Ik vind het een walgelijke tactiek en je zou er een ban voor moeten krijgen. De term antisemiet onterecht gebruiken is een gebrek aan respect voor de slachtoffers van de holocaust. Word eens volwassen, lees eens een boek, leer het verschil tussen antisemiet en anti-zionist. En blijf bij de les. Het ging hier over katten.

Moet je doen malloot :p

Denk dat jij je beter eerst kunt verdiepen in de stof gezien je stupide opmerkingen. Maar het gaat je helaas alleen om gelijk hebben. Advies: psychiater!

• #104.503
Een kat eet dierlijk voedsel ja, het is een obligate carnivoor (jij trouwens niet, maar dat wist je een tijdje geleden blijkbaar nog niet). De hoeveelheid katten die er nu zijn is niet "normaal/natuurlijk" waardoor heel het evenwicht is verstoord, dus sterven er knaagdieren en vogelpopulaties uit. Wat de mens onrechtstreeks op z'n geweten heeft. Dus nee, de gedomesticeerde kat zijn voedsel is GEEN wild dat ie vind in de natuur.
De absurde logica van een vegetariër... doei..

• #104.504
Lees nog eens hoe ik aan de katten ben gekomen. Het is trouwens een heel idiote opmerking. Dus omdat ik geen 15000 euro aan omheiningen kan betalen moet ik geen kat hebben? Jesus, heb jij hersenen? Ik heb je reeds gezegd MET ARGUMENTEN waarom ik ze niet in de tuin kan houden maar je kiest er voor deze te negeren.

Omheining van 15K :roflol:

Waar koop je die? Bij Swarovski???

• #104.505

Waarom moet je je hele tuin "katproof" maken? een mooie ren kost veel minder.

• #104.508
Ballenbak vinden ze ook leuk

• #104.509
Hij wil er een oventje bij :roflol:

• #104.510
En je bent verplicht om katten te houden die je vindt? Stel je voor dat er zoiets bestond als centra waar je gevonden katten kon brengen, die worden verzorgt en waar dan een deftig baasje voor wordt terug gevonden. Again, als jij je katten WILT binnenhouden maar het geld niet hebt om dat te doen, kan je ze beter aan een ander geven. Als je katten gewoon buiten wilt laten rond lopen is er geen probleem. Heb je begrijpend lezen nog niet gehad ofzo?

Laatst bewerkt:
  • #104.511
  • #104.512
Ik laat mijn kat enkel in de tuin met een leiband, vind ie niet zo fijn dus pech en dan moet hij maar binnen blijven.
Elke week zie je wel ergens roadkill liggen en dagelijks komen berichten op social media langs van verdwenen poesjes, bedankt maar neen bedankt.

Het beestje is overigens perfect gelukkig.

20190112_133842.jpg
20180929_011020.jpg

• #104.513
Eigenwijs en begrijpen lezen gaan niet samen.

• #104.514
Lees aan welke voorwaarden ze moeten voldoen, zie post Kath.... zie haar foto's...
Nee grapjas je kan ook een ren maken die kleiner is he ;) hoeft niet heel je tuin te zijn. Ouwe crimiloog. Voor iemand die een beste "studie" volt ben je wel aardig onnozel

• #104.515
En je bent verplicht om katten te houden die je vindt? Stel je voor dat er zoiets bestond als centra waar je gevonden katten kon brengen, die worden verzocht en waar dan een deftig baasje voor wordt terug gevonden. Again, als jij je katten WILT binnenhouden maar het geld niet hebt om dat te doen, kan je ze beter aan een ander geven. Als je katten gewoon buiten wilt laten rond lopen is er geen probleem. Heb je begrijpend lezen nog niet gehad ofzo?
Je blijft maar onzin vertellen en je negeert mijn tegenargumenten.... doei

• #104.516
Ik laat mijn kat enkel in de tuin met een leiband, vind ie niet zo fijn dus pech en dan moet hij maar binnen blijven.
Elke week zie je wel ergens roadkill liggen en dagelijks komen berichten op social media langs van verdwenen poesjes, bedankt maar neen bedankt.

Het beestje is overigens perfect gelukkig.

20190112_133842.jpg
20180929_011020.jpg
Je mag je kat niet opsluiten inde la:fire:

• #104.518
Nee grapjas je kan ook een ren maken die kleiner is he ;) hoeft niet heel je tuin te zijn. Ouwe crimiloog. Voor iemand die een beste "studie" volt ben je wel aardig onnozel
Dus in je tuin een ren maken. Dus je neemt je katten in de armen, en plaatst de katten in de ren???? Dat is praktisch belachelijk. OOk is is criminoloog... en niet crimiloog. Doe dus zelf maar wat minder onnozel

Terug
Naar boven