XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.563
  • #104.564
Heyyyyy,

Het gaat om het punt dat jij zegt dat je je katten niet KUNT binnenhouden.

Het standpunt van de andere deelnemers aan dit debat is dat je je katten wel binnen zou kunnen houden, maar dat jij niet bereid bent de concessies te maken om dat daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Einde discussie.. doeiii
LEES alle argumenten... zoniet onttrek je je best van dit debat.

• #104.567
LEES alle argumenten... zoniet onttrek je je best van dit debat.

:roflol:

Dude, ben je echt zo kortzichtig?

JIJ vindt dat redelijke argumenten.

Alle andere mensen die op jou reageren zijn het daar niet mee eens :roflol: Dus hou op met je argumenten.

• #104.568
@yasmine Je snapt wel dat je op dit moment de "town fool" bent door overal op te blijven reageren?

• #104.570
Moet je doen malloot :p

Denk dat jij je beter eerst kunt verdiepen in de stof gezien je stupide opmerkingen. Maar het gaat je helaas alleen om gelijk hebben. Advies: psychiater!
Ik weet meer over de stof dan jij ooit zal kunnen lezen. Maar je bent gewaarschuwd.

• #104.571
  • #104.572
Je doet in elk geval een hoop stof opwaaien ;)

• #104.573
Ik ben out. Ga Duitsers dood schieten in bf5. Joejoe. Zie ik je 9 maart @yasmine ?

• #104.574
  • #104.575
Er zijn hier blijkbaar wel wat mensen die nog wat ‘katjes’ te geselen hebben :rolleyes:

• #104.577
Who gives a f**k. It is all in the eye of the beholder. Kijk naar wie me aan het beoordelen en veroordelen is. Mag ik ze idioten noemen als ik ze niet persoonlijk bij naam noem?

Van mij wel. Je mag mij ook zo noemen, maar er zijn oplossingen zat voor jouw probleem. Wellicht niet de ideale situatie maar het kan wel.

• #104.578
Allemaal uitgeraasd? Kunnen we het nu weer over @Mister TN ofzo hebben?

• #104.579
Checkin in :popcorn2:

CFDBFC9D-CD2F-4957-80D6-CBE47ADE3A12.jpeg

Terug
Naar boven