- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Geef hem het voordeel van de twijfel, misschien vergat hij het voorvoegsel 'te'. Te gekke meid.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef hem het voordeel van de twijfel, misschien vergat hij het voorvoegsel 'te'. Te gekke meid.

Gekke meid... als je dat schelden noemt, dan ben je opnieuw bewust intellectueel oneerlijk.
Waarom? Waarom doe je dit?? Ik begrijp je kinderachtig gedrag niet.
LEES alle argumenten... zoniet onttrek je je best van dit debat.Heyyyyy,
Het gaat om het punt dat jij zegt dat je je katten niet KUNT binnenhouden.
Het standpunt van de andere deelnemers aan dit debat is dat je je katten wel binnen zou kunnen houden, maar dat jij niet bereid bent de concessies te maken om dat daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.
Einde discussie.. doeiii
Heb in ieder geval meer ballen dan Yasmine

LEES alle argumenten... zoniet onttrek je je best van dit debat.

Dus hou op met je argumenten.Trek je toog aan
Ik weet meer over de stof dan jij ooit zal kunnen lezen. Maar je bent gewaarschuwd.Moet je doen malloot
Denk dat jij je beter eerst kunt verdiepen in de stof gezien je stupide opmerkingen. Maar het gaat je helaas alleen om gelijk hebben. Advies: psychiater!
Welk debat? Ik ben nog maar net wakker en ik heb tot 7 uur aan mijn Heineken gesabbeld. Ik ga zo pas mijn volk toespreken van af het balkon.LEES alle argumenten... zoniet onttrek je je best van dit debat.
Who gives a f**k. It is all in the eye of the beholder. Kijk naar wie me aan het beoordelen en veroordelen is. Mag ik ze idioten noemen als ik ze niet persoonlijk bij naam noem?@yasmine Je snapt wel dat je op dit moment de "town fool" bent door overal op te blijven reageren?
Who gives a f**k. It is all in the eye of the beholder. Kijk naar wie me aan het beoordelen en veroordelen is. Mag ik ze idioten noemen als ik ze niet persoonlijk bij naam noem?
Allemaal uitgeraasd? Kunnen we het nu weer over @Mister TN ofzo hebben?