Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.522
Dus in je tuin een ren maken. Dus je neemt je katten in de armen, en plaatst de katten in de ren???? Dat is praktisch belachelijk. OOk is is criminoloog... en niet crimiloog. Doe dus zelf maar wat minder onnozel

Waarom is dat belachelijk? Dat doe ik ook met mijn kippen. Soms mogen ze in de tuin, maar dan bestaat de kans dat er een buizerd langs komt. Risico dat je neemt he. Je houd een hond toch ook in je tuin met een hek er om, wat is dat anders dan een mooi ruime ren?

• #104.525
Een kat eet dierlijk voedsel ja, het is een obligate carnivoor (jij trouwens niet, maar dat wist je een tijdje geleden blijkbaar nog niet). De hoeveelheid katten die er nu zijn is niet "normaal/natuurlijk" waardoor heel het evenwicht is verstoord, dus sterven er knaagdieren en vogelpopulaties uit. Wat de mens onrechtstreeks op z'n geweten heeft. Dus nee, de gedomesticeerde kat zijn voedsel is GEEN wild dat ie vind in de natuur.
Iedereen is anders en Yasmine is wel degelijk een obligate carnivoor.

• #104.527
Waarom is dat belachelijk? Dat doe ik ook met mijn kippen. Soms mogen ze in de tuin, maar dan bestaat de kans dat er een buizerd langs komt. Risico dat je neemt he.
En die ren, hoe groot zou je die maken??? Als ik ze groot genoeg maak is het inderdaaad misschien een aanvaardbaar alternatief.

• #104.528
Neen, ZAL IK HET WAT GROTER SCHRIJVEN ZODAT JE HET MISSCHIEN WEL LEEST? JE KAN NIET ALTIJD DE RAMEN DICHT HOUDEN ALS HET TE WARM IS; EN ALS JE VLIEGRAMEN HEBT DAN MAKEN ZE DIE WEL KAPOT? Nou goed, o HEILIGE Moeder MAria?
Als je kinderen hebt, meerdere poezen, dan is dat niet altijd mogelijk... Tenzij je Kathlinoo heet, je weet wel die dame die totaal niet weet hoe mijn huis en thuissituatie is maar wel vindt dat ze denkt het recht te hebben dergelijke oordelen te maken. Jesus, de idiote opmerkingen zijn weer talrijk.

Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je huis/gezinssituatie en/of leven (op dit moment) niet geschikt is voor het houden van katten als huisdier.

• #104.529
Ik vind het toch maar heel vreemd dat iemand afgekat wordt omdat hij ongerust is dat zijn katten vergiftigd worden... Zouden jullie niet beter op de kap van de mensen zitten die vergif rondstrooien ??

En ik ga ook geen hekken rond mijn 1ha grond zetten om de katten binnen te houden hoor...

Ik nodig Kathinoo eens uit om bij de boeren hier in de buurt eens te komen janken dat ze hun katten niet binnen houden of dat ze geen hekken zetten rond hun landerijen... denk dat ze snel anders zal piepen... En ja, als er hier een kat platgereden wordt zijn ze snel genoeg vervangen door een nieuw nest... Zo is de harde wereld hoor, boohoo

• #104.530
  • #104.531
  • #104.532
EEN OMHEINING VAN 150 METER? EN ROND 20 BOMEN,???
zeg me eens, waarom debatteer je zo oneerlijk?
Jouw bomen groeien wel snel, daarnet waren het er nog 18.
Het is een kleine constructie die je op een bestaande omheining kan plaatsen. En ook rond bomen. En dan moeten die bomen ook nog een allemaal vlak naast de omheining staan. Of je maakt zoals al gezegd een kleinere ren. Als er iemand argumenten negeert ben jij het wel.

• #104.533
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je huis/gezinssituatie en/of leven (op dit moment) niet geschikt is voor het houden van katten als huisdier.
Het is ideaal: een groot huis, een grote tuin.... maar het gevaar dat ze soms gif eten.

• #104.534
Ik vind het toch maar heel vreemd dat iemand afgekat wordt omdat hij ongerust is dat zijn katten vergiftigd worden... Zouden jullie niet beter op de kap van de mensen zitten die vergif rondstrooien ??

En ik ga ook geen hekken rond mijn 1ha grond zetten om de katten binnen te houden hoor...

Ik nodig Kathinoo eens uit om bij de boeren hier in de buurt eens te komen janken dat ze hun katten niet binnen houden of dat ze geen hekken zetten rond hun landerijen... denk dat ze snel anders zal piepen... En ja, als er hier een kat platgereden wordt zijn ze snel genoeg vervangen door een nieuw nest... Zo is de harde wereld hoor, boohoo

Het is de toon die de muziek maakt.

• #104.535
God damn , de veroordelingen hier zijn hier weer niet van de poes. Je kijkt voor je een raam open doet??????EN ALS HET RAAM open moet blijven staan omdat het snikheet is in huis? En als je kinderen hebt ddie niet altijd even goed opletten voor de een deur of raam openen????
Ongelooflijk wat een stelletje kutopmerkingen er hier soms zijn. Hallucinant, de arrogantie.. om zo uit de lucht te praten. HAllucinant.
Dus laten we concluderen: Ik heb niet goed opgelet, daarom kunnen mijn katten wegglippen, in andersmans tuin gaan schijten, en als ze gif op eten is dat mijn schuld (verantwoordelijkheid what 's in a name) ... en andere mensen zijn ware helden want die slagen er wel in hun katten binnen te houden. In mijn vorige woning kon ik mijn kat ook binnenhouden. Hier lukt dat niet.
“Niet van de poes”, goed gevonden! ;)

• #104.536
  • #104.539

Ik zeg letterlijk nergens dat je katten MOET binnen houden? Of dat ze hekken MOETEN zetten. Ik zeg dat dat KAN als je je katten WILT binnen houden.

Terug
Naar boven