Smakelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smakelijk
Huh waar?

Er zitten allemaal dingen in de bierlades... Of heb je daar een extra koelkast voor?Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duur. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.
![]()
Hoe ben jij in de vegan richting gegaan? Zelf op gekomen of heb je iemand in je omgeving die je aangestoken heeft?
Wou altijd al vegetariër zijn, een paar maanden na veggie geworden te zijn eens toevallig wat gezien (cowspiracy) en gelezen over de industrieën achter melk/eieren en toen zelf maar beslist dat ik daar niet meer wou aan meewerken. Kende (en ken) niemand die vegan is in real life.Hoe ben jij in de vegan richting gegaan? Zelf op gekomen of heb je iemand in je omgeving die je aangestoken heeft?
Koelkast post donderdag.Ik wil nu voor mijzelf en namens alle lieve kijkbuis kinders vragen hoe de andere koelkast eruit ziet. Want als deze van Kath is, en haar vriend mag daar niet in komen.. Dan is er nog een andere right? Kom op Kath, hou ons niet langer in spanning.
Nog leger dan die van mij
Mijn motto is. Wat je niet in huis hebt kan je ook niet opeten. Kan zo op een tegeltje.

Mijn motto is. Wat je niet in huis hebt kan je ook niet opeten. Kan zo op een tegeltje.![]()
Wou altijd al vegetariër zijn, een paar maanden na veggie geworden te zijn eens toevallig wat gezien (cowspiracy) en gelezen over de industrieën achter melk/eieren en toen zelf maar beslist dat ik daar niet meer wou aan meewerken. Kende (en ken) niemand die vegan is in real life.
Heb altijd een groot hart voor dieren gehad dus die keuze was ook weer snel gemaakt. Dat het gezond is en goed voor het milieu is mooi meegenomen.

Stoer. Waarom eigenlijk? Jij hebt helemaal geen vrienden.Wtf, zelfs als ik op vakantie ga is mijn koelkast nog 4x zo vol...