XXL Nutrition

Hoeveel euro geven jullie per maand aan voeding & supplementen uit?

Peiling Peiling Hoeveel geld geef jij uit aan voeding & supplementen?

• 0-200

Stemmen: 22 32,8%
  • 200-400

Stemmen: 23 34,3%
  • 400-600

Stemmen: 14 20,9%
  • 600-800

Stemmen: 5 7,5%
  • 800-1000

Stemmen: 1 1,5%
  • 1000+

Stemmen: 2 3,0%

• Totaal stemmers
    67
Hoe ben jij in de vegan richting gegaan? Zelf op gekomen of heb je iemand in je omgeving die je aangestoken heeft?

Gelukkig eet ik wel meer dan dat maar groenten en peulvruchten zijn inderdaad niet duur :emo:. Zeker op de markt. Koelkast is toch elke week goed gevuld.

IMG_20190207_122457.jpg
Er zitten allemaal dingen in de bierlades... Of heb je daar een extra koelkast voor?

Voor de rest ben ik dol op ratatouille, dus ik zie wel mogelijkheden. Zal voor mezelf wel een mooi stuk kabeljauw of kip meenemen.

Hoe ben jij in de vegan richting gegaan? Zelf op gekomen of heb je iemand in je omgeving die je aangestoken heeft?
Wou altijd al vegetariër zijn, een paar maanden na veggie geworden te zijn eens toevallig wat gezien (cowspiracy) en gelezen over de industrieën achter melk/eieren en toen zelf maar beslist dat ik daar niet meer wou aan meewerken. Kende (en ken) niemand die vegan is in real life.

Heb altijd een groot hart voor dieren gehad dus die keuze was ook weer snel gemaakt. Dat het gezond is en goed voor het milieu is mooi meegenomen.

Laatst bewerkt:
Ik wil nu voor mijzelf en namens alle lieve kijkbuis kinders vragen hoe de andere koelkast eruit ziet. Want als deze van Kath is, en haar vriend mag daar niet in komen.. Dan is er nog een andere right? Kom op Kath, hou ons niet langer in spanning.
Koelkast post donderdag.

20190207_223956.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet zaterdag boodschappen doen dus de mijne is ook vrij treurig atm :roflol:
jr1V8u5.jpg

Ik koop 1 a 2 potten whey per jaar en heel soms een pot mega grow.

Boodschappen denk ik 750 per maand met mijn vriendin. Soms even wat halen voor een pasta...toch even een brood, beleg en hoppa weer 30 euro. Ik kijk er soms bij dat ik eigenlijks niks heb gehaald en toch weer 30 kwijt ben.
Pasta dan wel met alle voorgesneden uien, champignons, groente al die dure pakjes.

Ook de slechte gewoonte dagelijks bij een duitse super een blikje monster, alpro kwark met verse frambozen te halen voor 6.50 samen.
In de zomer veel op de snelweg, drankje en broodje tankstation is toch al 7.50 en dan moet ik ook nog terug...ik wil het eigenlijk niet weten.

Toch liever deze levensstijl zonder na te denken over geld dan moeten besparen omdat ik een hele dikke auto moet afbetalen. Aan de andere kant doodzonde want het is pure luiheid

Wtf, zelfs als ik op vakantie ga is mijn koelkast nog 4x zo vol...

Hahaha mijn koelkast is nog leger atm
Probleem is vaak dat ik mijn kcals fit in de supermarkt en dat ophaal/thuisbezorgd dus ja geen idee hoeveel geld maar wel teveel denk ik...
Als ik netjes me dieet haal ben ik voor 50 in de week klaar

Alleen supermarkt al 100+ per week. Daar komt een vriezer vol met MM en supps nog bij, wil het niet eens weten. Dan eet ik zelfs nog het meest kip en af en toe vis of biefstuk. Momenteel 600 gram vlees/vis per dag en 1kg groenten en 3 drie stuks fruit.

Wou altijd al vegetariër zijn, een paar maanden na veggie geworden te zijn eens toevallig wat gezien (cowspiracy) en gelezen over de industrieën achter melk/eieren en toen zelf maar beslist dat ik daar niet meer wou aan meewerken. Kende (en ken) niemand die vegan is in real life.

Heb altijd een groot hart voor dieren gehad dus die keuze was ook weer snel gemaakt. Dat het gezond is en goed voor het milieu is mooi meegenomen.

Ik hou ook wel van dieren hoor... Zo vind ik konijn met pruimen of klaargemaakt met bruin bier wel lekker ! :trollface:

Maar wat heb je ook aan vrienden als je zoveel steun en liefde vind op DBB.

IMG_20190207_231941.jpg
IMG_20190207_232040.jpg

In de groentela liggen rode bieten, champignons, appels, tomaat, komkommer, paprika, slamelange. Daarachter wijn & bier.

Terug
Naar boven