- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben boos HEEL BOOS sanca…-1 karma, elke keer dat je nu Yasmine blijft uitdagen gaat er weer iets meer vanaf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben boos HEEL BOOS sanca…-1 karma, elke keer dat je nu Yasmine blijft uitdagen gaat er weer iets meer vanaf.
Ik zou 'm gewoon terug op 0 zetten-1 karma, elke keer dat je nu Yasmine blijft uitdagen gaat er weer iets meer vanaf.

Het is weer tijd, stort u maar weer door of ik kijk je een week niet aan en ik lees je berichten niet meer.
Mijn beste maatje ja

Uit eerdere discussies die ik met @yasmine heb gehad, Kon ik reeds afleiden dat:
- hij zichzelf slimmer voelt dan hij is.
- hij enorm koppig is. Misschien zelfs autistisch.
- hij geen feiten wil aanvaarden maar zijn eigen mening wel als absolute waarheid ziet.
- hij het verschil tussen subjectief en objectief niet Kent.
- hij vermoedelijk geen slechte kerel is maar van zichzelf zou moeten weten wanneer hij moet zwijgen.
Wats dezeMeer aftrekken, minder posten. Je stoort de rel. Sjjt.
Elke keer als er een rel is haal jij @Sanca Magni erbij, vieze snitch.Die link zie ik ff nietWats dezeElke keer als er een rel is haal jij @Sanca Magni erbij, vieze snitch.

Helemaal mee eens, en deze nog
Hij voelt zich zeer snel aangevallen en reageert altijd net iets te fel.
FLAUWEKUL ZONDER ARGUMENTENDe karakterschets van Tidus beschrijft een grote groep, met deze toevoeging zelf een meerderheid.
Karma moet je verdienen.
een reepje sjocoolaa voor onze forum lieveling 

De karakterschets van Tidus beschrijft een grote groep, met deze toevoeging zelfs een meerderheid.
Aangezien velen één of meerdere details delen met elkaar wordt de groep dus steeds een beetje groter.Hoe kan de groep nou groter worden door meer details toe te voegen.
Ik zou mij graag willen laten nomineren als de forum leukste @Sanca Magni
Ik nomineer
1. @Steks
2 @GeenEiwittenVoorJe18Bent
3. @Josef Švejk
4. @ThuggishRuggish
5. @Tidus FFX
6. @Sanca Magni
7. @Kathlinoo (moeten vrouwen bij wegens emancipatie)
8. @Punjab
9. @HillR vooruit dan maar)
10. @Bubs nu we toch bezig zijn)
11. @johnyjordaan ouwe geilaert.
12. @Schwarzeneggertje omdat hij zeker 10 keer zo sterk is als @Steks en @GeenEiwittenVoorJe18Bent en ook als @Sanca Magni En natuurlijk voor zijn goede daden in het zuiden.
Nee! Kutbelg