- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Toch complimenten dat je dit keer op een aantal zaken ingaat die ik stel en niet 1 of 2 dingen eruit pakt en daar een draai aan geeft.1) de aanvallen binnen ISrael zijn een gevolg van de 70 jaar durende mishandeling van de PAlestijnen, Als je, over een periode van 70 jaar, meer dan 8 miljoen Palestijnen als beesten behandeld, en 0,001 procent gek van wordt en iets gek doet, dan heb je 8000 gekken; En het waren er geen 8000. Zelf geen 80. DUs het gaat over 0.00001 procent. En dat is zonder te rekenen op het feit dat de aanvallen in Israel, meestal in Sderot, Ashkelon, Hebron zijn gebeurd, en in de nederzettingen. Dat heet verzet. Deden wij ook in Duitsland.
2)1945 1948, de creatie van de staat Israel en de massale verhuis naar Israel door Joden die daar al 2000 jaar of meer weg waren en geen bewijs hebben dat ze daar ook maar 1 binding mee hebben behalve het woord van God.
3) Er zijn 800 000 Palestijnen verjaagd en gevlucht. Die werden van hun grong verjaagd. En dat gebeurt nu nog steeds. Het meeste land had geen burgelijke eigenaar? Zelf als dat waar zou zijn, dan is het immoreel de mensen die daar al honderden jaren wonen te verjagen.
4)2500 2000? Please forgive. Ik gebruik deze getallen omdat zionisten met deze getallen op fora gooien. "we've had family in ISrael 2500 years ago.. las ik nog op een facebookpagina van zionistische propaganda.
5)... die al generaties in vluchtelingenkampen wonen..... Neen, ik zei zij die na de creatie van de staat Israel moeten vluchten zijn hebben het recht terug te keren. Dit omdat ze daar bewijzen van hebben dat ze daar een band hebben Dat is internationaal recht. Een Amerikaanse jood heeft dat niet want hij kan die band niet aantonen.
6) Ga je me vertellen dat Mozes dus niet heeft opgeroepen tot het plegen van al die genociden? Het doet er trouwens niet toe, het is op basis van deze passages dat de zionisten zich beroepen het recht te hebben het Beloofde Land op te eisen.
7)Wie zegt dat ik niks zeg over West -Sahara? Ik heb al tientallen malen, ook op mijn facebookpagina, steeds heftig gereageerd op wat Turkijke met de Koerden en vroeger met de Armeniërs hebben gedaan. Dit doet trouwens niks af aan mijn anti-zionistisch betoog. Je brengt een argument aan die irrevant is in deze discussie. Red herring; Nice tactic. Israel claimt een democratie te zijn, en is lid van de VN, dan moet ze ook de regels van de club volgen en de internationale regels en resoluties volgen. Of gesanctioneerd worden.
Misschien wil ik hier nog wel een keer verder met je over van gedachten wisselen, maar dat doe ik dan wel weer in het daarvoor bestemde topic.
Overigens staat daar nog steeds een oprechte vraag aan je open (nl. hoe jij aankijkt tegen de geopolitieke situatie in de regio).

een reepje sjocoolaa voor onze forum lieveling