Waarvan akteIk date enkel met all you need is love: @Sanca Magni en de @Bubs ter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarvan akteIk date enkel met all you need is love: @Sanca Magni en de @Bubs ter
Ik ben een homofiele n*ger met een kralenketting en een goudeN tand
GenoteerdIk ben een homofiele n*ger met een kralenketting en een goudeN tand
Liever @Arminius danIk ben een homofiele n*ger met een kralenketting en een goudeN tand
@Sanca Magni verkapt racisme?Ik ben een homofiele n*ger met een kralenketting en een goudeN tand
Doe mij @Bubs ie maar. Wij gaan sowieso altijd samen naar kinky clubs. Vorige week te Peer maar volgend weekend weer in Jezus-Eijk en daarvoor in Retie
Hoezo, mag ik dat niet zijn?
Een noem je ons nou kindjes? Vuile kut Limburger!Je moet niet zo happen makker, dan blijven de kindjes hengelen...
Pardon? Vuile graseter!!!!
Ik heb een stijve

Hij heeft daar al vaker waarschuwingen voor gekregen maar hij lijkt het niet te willen snappen.
Ik ben er zelf 1, ik mag dat zeggen dan!!!!Een noem je ons nou kindjes? Vuile kut Limburger!
Pardon? Vuile graseter!!!!
Ik ben zwakker begaafdHij heeft daar al vaker waarschuwingen voor gekregen maar hij lijkt het niet te willen snappen.

Op dit forum niet, irl doe je wat je wilt.
Je weet wat je te doen staatHij heeft daar al vaker waarschuwingen voor gekregen maar hij lijkt het niet te willen snappen.

Ik stem GroenLinks en ik beroep mij op mijn zwijgrecht
Hij heeft daar al vaker waarschuwingen voor gekregen maar hij lijkt het niet te willen snappen.
Opnieuw schelden en ad hominem aanvallen, maar zonder argumenten, maak je je enkel belachelijk bij de verstandige mensen op DBBAls een samenleving gedwongen alles moet beargumenteren zou iedereen achterlijk en ongelovig zijn. Ik merk wel dat jij toevallig meer ''hulp'' nodig zou hebben maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat heeft
Wie zijn dat.Opnieuw schelden en ad hominem aanvallen, maar zonder argumenten, maak je je enkel belachelijk bij de verstandige mensen op DBB
Verstandige mensen zitten niet op DBB.. Verstandige mensen voeren op vrijdagavond een debat met hun buren wegens overlast en pesterijenOpnieuw schelden en ad hominem aanvallen, maar zonder argumenten, maak je je enkel belachelijk bij de verstandige mensen op DBB