Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.863
Hier gaat het ergens toch fout. De regio is niet democratisch en is daardoor ook gedwongen om niet alleen op een democratische maar ook op een andere manier te acteren. Dat wordt weleens vergeten als men het over Israel heeft. Leven zogezegd in een gebied welke al sinds mensenheugenis roepen dat ze Israel willen wegvagen als daartoe de mogelijkheid bestaat. Als je er op die manier naar kijkt is het nog een wonder hoe Israel in veel gevallen hiermee omgaat. Het kan er ook voor kiezen om elke leider in de omgeving om te leggen.
Kan je me zeggen wie dat gezegd heeft en wanneer? Zeg aub niet Ahmadinejad van Iran want die zei: "men moet het zionistisch regime in ISrael van de kaart des tijds vegen". Als men zou zeggen: men moet de Bush administratie van de kaart vegen, wil dat dan zeggen dat we de VS willen vernietigen? Tuurlijk niet.

• #104.864
Ik denk dat jij gefrustreerd bent over het feit(want het is een feit volgens mij) Dat je eigenlijk helemaal niet zo slim bent als dat je zelf zou willen.... Ik begrijp heel goed dat je neer zou willen kijken op andere beroepsgroepen maar misschien is het toch verstandig om gewoon achter het brood te gaan staan of hovenier te worden.
En nog maar eens schelden en ad hominem aanvallen. Zeer zwak. Is dit niet in strijd met de regels van dbb?

• #104.865
@yasmine ik mag jou wel, jij komt tenminste op voor jezelf.

• #104.866
Kan je me zeggen wie dat gezegd heeft en wanneer? Zeg aub niet Ahmadinejad van Iran want die zei: "men moet het zionistisch regime in ISrael van de kaart des tijds vegen". Als men zou zeggen: men moet de Bush administratie van de kaart vegen, wil dat dan zeggen dat we de VS willen vernietigen? Tuurlijk niet.
Hou dit soort discussies voor het politieke forum, aub.

• #104.867
Uit eerdere discussies die ik met @yasmine heb gehad, Kon ik reeds afleiden dat:

- hij zichzelf slimmer voelt dan hij is.
- hij enorm koppig is. Misschien zelfs autistisch.
- hij geen feiten wil aanvaarden maar zijn eigen mening wel als absolute waarheid ziet.
- hij het verschil tussen subjectief en objectief niet Kent.
- hij vermoedelijk geen slechte kerel is maar van zichzelf zou moeten weten wanneer hij moet zwijgen.
Nog maar eens ad hominem aanval maar niemand die de argumenten aankaart. Behalve 1 iemand. En dat deed die met een poging tot een discussie op basis van argumenten.

• #104.871
  • #104.872
Want jij doet nooit ad hominems :roflol:. Jij hebt al half het forum idioten en kleuters genoemd. Is hier trouwens de humorsectie dus ik geef geen moer om jouw gezaag.
Toon me eens die posts.
En dat zou kunnen, maar vaak gaan die vooraf aan 10 posts met argumenten. En als mensen zoals u die compleet negeren, dan kan dat wel eens frustreren. Wat dom van me is. Maar goed.

• #104.874
Ik ook niet, ik doe het allemaal voor de likes en de karma punten.... Maar yasmine is wel degelijk gevaarlijk voor deze maatschappij, toch zeker als hij daadwerkelijk als onderwijzer werkzaam is... Ik zou ook écht liefst zien dat yasmine op de broodafdeling of desnoods in een hele muffe fabriek aan het Oostfront werkzaam zou zijn. Ik denk ook daadwerkelijk dat hij daar vele malen beter tot zijn recht zou komen dan voor een klas met 30/35 kinderen die nog een heel leven voor zich zouden hebben waarvan velen succesvol zonder de slechte invloed van Yasmine... Ik zie hem daadwerkelijk als een gevaar, en dat is helemaal geen ''grapje'' of pesterijtje maar een keiharde conclusie die ik trek uit de waanzin die hij hier bloedserieus(mijn waanzin is niet zo serieus) op een forum kwakt en vervolgens zelf altijd de gebeten hond denkt te moeten spelen.. Verder zijn zijn posts zo oninteressant dat ik bij de tweede regel al op houd met lezen en is het mijn inziens dus niet aantrekkelijk om maatschappijleer van deze jongeheer te krijgen.. Zet dan gelijk @johnyjordaan voor de klas en die kinderen weten gelijk van de hoed en de rand.
Jeetje, ik denk dat jij dringend eens iets moet doen aan die arrogantie. Jouw conclusies slaan trouwens nergens op.
Je zegt zelf dat je na de 2de zin al stopt met lezen. Ja, dat zegt inderdaad genoeg. Je gaat dus op basis van halve informatie conclusies trekken. Dat is heel dom. Let op, ik zeg niet dat je een dommerik bent, dat laat ik in het midden. Ik zeg dat je domme dingen zegt door domme denkwijzes en houdingen.

• #104.875
Nog maar eens ad hominem aanval maar niemand die de argumenten aankaart. Behalve 1 iemand. En dat deed die met een poging tot een discussie op basis van argumenten.

Je reacties zijn juist de argumenten die alles bevestigen wat Tidus zegt.

• #104.876
  • #104.877
  • #104.878
Jeetje, ik denk dat jij dringend eens iets moet doen aan die arrogantie. Jouw conclusies slaan trouwens nergens op.
Je zegt zelf dat je na de 2de zin al stopt met lezen. Ja, dat zegt inderdaad genoeg. Je gaat dus op basis van halve informatie conclusies trekken. Dat is heel dom. Let op, ik zeg niet dat je een dommerik bent, dat laat ik in het midden. Ik zeg dat je domme dingen zegt door domme denkwijzes en houdingen.
Op basis van 2 regels kan ik al een inschatting maken wat de uitkomst is van de overige tekst. Zo zie je maar weer hoe weinig argumenten en feiten ik eigenlijk nodig heb.. Kortzichtig? Misschien.. Maar het is ook een zekere vorm van zelfbescherming om niet maar naar alles te moeten luisteren hé;-)

• #104.880
Nee, ik kan gewoon goed met fora overweg.

Terug
Naar boven