- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Meneer x: De wereld is rond.
Yasmine: Neen dat is ad hominem aanvallen.
Meneer x: Neen Yasmine, de wereld is echt rond.
Yasmine: Neen dat is geen argument, toon mij argumenten.
Meneer x: Kijk, een foto genomen uit de ruimte. Je ziet duidelijk dat de aarde rond is.
Yasmine: Neen neen, idiote kleuter met je subjectieve kijk op de zaken. Ik word het moe om je tien keer uit te leggen.
Meneer x: Yasmine ben je wel zeker dat jij leraar zou moeten worden? Aan je leerlingen ga je niet tien keer maar honderd keer iets moeten uitleggen.
Yasmine: Alweer een aanval ad hominem. Sanca doe hier iets aan! En de wereld is NIET rond, toon mij argumenten... Ik heb gelijk want ik ken uitdrukkingen zoals ad hominem en jij bent een kleuter die discuteert met valse argumenten.
Ik vind het oprecht beangstigend dat hij als leraar zou willen gaan werken.
Yasmine: Neen dat is ad hominem aanvallen.
Meneer x: Neen Yasmine, de wereld is echt rond.
Yasmine: Neen dat is geen argument, toon mij argumenten.
Meneer x: Kijk, een foto genomen uit de ruimte. Je ziet duidelijk dat de aarde rond is.
Yasmine: Neen neen, idiote kleuter met je subjectieve kijk op de zaken. Ik word het moe om je tien keer uit te leggen.
Meneer x: Yasmine ben je wel zeker dat jij leraar zou moeten worden? Aan je leerlingen ga je niet tien keer maar honderd keer iets moeten uitleggen.
Yasmine: Alweer een aanval ad hominem. Sanca doe hier iets aan! En de wereld is NIET rond, toon mij argumenten... Ik heb gelijk want ik ken uitdrukkingen zoals ad hominem en jij bent een kleuter die discuteert met valse argumenten.
Je reacties zijn juist de argumenten die alles bevestigen wat Tidus zegt.
Ik vind het oprecht beangstigend dat hij als leraar zou willen gaan werken.