Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.881
Meneer x: De wereld is rond.

Yasmine: Neen dat is ad hominem aanvallen.

Meneer x: Neen Yasmine, de wereld is echt rond.

Yasmine: Neen dat is geen argument, toon mij argumenten.

Meneer x: Kijk, een foto genomen uit de ruimte. Je ziet duidelijk dat de aarde rond is.

Yasmine: Neen neen, idiote kleuter met je subjectieve kijk op de zaken. Ik word het moe om je tien keer uit te leggen.

Meneer x: Yasmine ben je wel zeker dat jij leraar zou moeten worden? Aan je leerlingen ga je niet tien keer maar honderd keer iets moeten uitleggen.

Yasmine: Alweer een aanval ad hominem. Sanca doe hier iets aan! En de wereld is NIET rond, toon mij argumenten... Ik heb gelijk want ik ken uitdrukkingen zoals ad hominem en jij bent een kleuter die discuteert met valse argumenten.

Je reacties zijn juist de argumenten die alles bevestigen wat Tidus zegt.

Ik vind het oprecht beangstigend dat hij als leraar zou willen gaan werken.

• #104.882
  • #104.883
Goed he.

• #104.884
Meneer x: De wereld is rond.

Yasmine: Neen dat is ad hominem aanvallen.

Meneer x: Neen Yasmine, de wereld is echt rond.

Yasmine: Neen dat is geen argument, toon mij argumenten.

Meneer x: Kijk, een foto genomen uit de ruimte. Je ziet duidelijk dat de aarde rond is.

Yasmine: Neen neen, idiote kleuter met je subjectieve kijk op de zaken. Ik word het moe om je tien keer uit te leggen.

Meneer x: Yasmine ben je wel zeker dat jij leraar zou moeten worden? Aan je leerlingen ga je niet tien keer maar honderd keer iets moeten uitleggen.

Yasmine: Alweer een aanval ad hominem. Sanca doe hier iets aan! En de wereld is NIET rond, toon mij argumenten... Ik heb gelijk want ik ken uitdrukkingen zoals ad hominem en jij bent een kleuter die discuteert met valse argumenten.

Houd eens op met dat schelden.

• #104.886
EricR, BigT indertijd (RIP), Sanca, Galen, Marina,... en er zijn er nog een paar. Zelf mensen waar ik het grondig oneens mee ben. Maar uit hun discussies blijkt wel dat er meer dan enkel havermout tussen de oren zit.

• #104.887
Vreemd dat sommigen zich psycholoog wanen. Op basis van ^posts op een forum enorme conclusies gaan trekken.
heb je dan twee persoonlijkheden? Anders lijkt het me toch echt dezelfde massa in je hoofd die jou in het echte leven leid en hier op het forum dingen typt. Of speel je hier een typetje? En wat voor typetje dan? Enfin iemand met jouw intellect moet wel het antwoord weten op deze vraag

• #104.888
EricR, BigT indertijd (RIP), Sanca, Galen, Marina,... en er zijn er nog een paar. Zelf mensen waar ik het grondig oneens mee ben. Maar uit hun discussies blijkt wel dat er meer dan enkel havermout tussen de oren zit.
Klopt niets van dat lijstje. Het enige intelligente lid is @Mister TN.

heb je dan twee persoonlijkheden? Anders lijkt het me toch echt dezelfde massa in je hoofd die jou in het echte leven leid en hier op het forum dingen typt. Of speel je hier een typetje? En wat voor typetje dan? Enfin iemand met jouw intellect moet wel het antwoord weten op deze vraag
Irl speelt ie in elk geval brandweerman.

• #104.890
Vreemd dat sommigen zich psycholoog wanen. Op basis van ^posts op een forum enorme conclusies gaan trekken.
Inderdaad, conclusies trekken op basis van je posts is voor een gemiddelde sterveling wat te hoog gegrepen. Zullen we dan een spoedvergadering houden met een team van forensisch psychiaters om tot de eenvoudige conclusie te komen dat we hier te maken hebben met een narcistische moron met grootheidswaanzin? Het lijkt me toch stug dat een ieder op dit forum een halve gaar is behalve @yasmine die kennelijk als enige ''professional'' WÉL het inzicht heeft.

• #104.893
.

giphy.gif

• #104.894
Ik moest ad hominem even googelen.
Laaggeleid g

• #104.895
  • #104.897
  • #104.898
Vragen die hij niet kan beantwoorden negeert hij natuurlijk weer gewoon :')

• #104.899
Uit eerdere discussies die ik met @yasmine heb gehad, Kon ik reeds afleiden dat:

- hij zichzelf slimmer voelt dan hij is.
- hij enorm koppig is. Misschien zelfs autistisch.
- hij geen feiten wil aanvaarden maar zijn eigen mening wel als absolute waarheid ziet.
- hij het verschil tussen subjectief en objectief niet Kent.
- hij vermoedelijk geen slechte kerel is maar van zichzelf zou moeten weten wanneer hij moet zwijgen.

Je reacties zijn juist de argumenten die alles bevestigen wat Tidus zegt.

@yasmine: Je bent allicht iemand die wat loopt te trollen en daar kan ik best om lachen.

Mocht je echter de geciteerde berichten ECHT niet begrijpen dan heb je in je persoonlijke ontwikkeling een zwaar probleem. Verder reageren op je berichten is dan ook nutteloos.

Ik hoop voor jou dat je wat loopt te trollen want in het andere geval heb ik veel medelijden met je directe omgeving.

Terug
Naar boven