- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kontjes zijn niet duur, wel aan te raden. Wel met gevaar overigens. Heb overplaatsing moeten regelen omdat men het wat onrustig vond worden rondom de werkomgeving. Dat kwam omdat familie er achter was gekomen. Ik dacht aanvankelijk dat valt wel mee. Wat was ik toentertijd een lief muurbloempje. Heb me er ook nooit meer vertoont. Werd notabene tijdens een treinrit gewaarschuwd. Als een mededeling. In een andere plaats.maar ik koop nooit iets bij iemand met een Arabische /Turkse /Marokkaanse naam

ik verzend alleen nog , geen vreemd volk aan mijn deur . vrouw verkocht een keer jurkje , de man van het koppeltje keek in mijn huis rond alsof hij aan het inventariseren was wat ik in huis had staanIk was daar eerst nog open minded over, maar na wat aparte ervaringen verkoop ik ook liever niet meer aan paupers. Zelfde geldt voor Henk en Ingrids trouwens.
Barbaren zijn jullie daar in België, helemaal met jullie vieze zure mayo
![]()

Ik was daar eerst nog open minded over, maar na wat aparte ervaringen verkoop ik ook liever niet meer aan paupers. Zelfde geldt voor Henk en Ingrids trouwens.
Nuff said.
Niemand met enige vorm van smaakpapillen eet zulke fastfood rommel, Belg of NLerBarbaren zijn jullie daar in België, helemaal met jullie vieze zure mayo
![]()

Wel mooi hoe Yasmine hier met 1 bericht 3 pagina's gerel voortbrengt. Kan ik nog wat van leren![]()

Nooit meer iets gehoord overigens. Wederom, usual suspect.Ze hebben allemaal meer mensenkennis dan jij had verwacht![]()
Ik heb van @Fitness Seller de Barbarian multibench 2. Degelijke bench met oa de curl/extension optie.Ega gaf aan dat ze een ander bench wil met leg extension en leg curl.
*Zucht* kan ik dat weer uitzoeken.
Offtopic: Iemand goede suggesties voor een goede bench met leg opties die wat aankan zodat ik er ook wat aan heb?
Ik heb van @Fitness Seller de Barbarian multibench 2. Degelijke bench met oa de curl/extension optie.
Verwacht alleen niet de feel van een dedicated leg curl/extension. Het is toch allemaal een beetje behelpen met de hoek waarin alles op elkaar zit. Maar een prima allrounder.
het klinkt racistisch en dat is het eigenlijk ook wel maar ik koop nooit iets bij iemand met een Arabische /Turkse /Marokkaanse naam en ik ga ook nooit in op biedingen van zo iemand![]()
Ik maak morgen een paar foto’s om te laten zien wat ik bedoel. Het zal in ieder geval een upgrade zijn van de situatie zoals jij die nu beschrijft.Oow interessant, kan die leg curl/extension zwaar genoeg? met de hoek waarin alles staat bedoel je waarschijnlijk dat je beweging enigzins beperkt wordt? zal hem zo even opzoeken.
Heb mijn ega nu de curl en extensie aan het doen mbv latpulley en een plank in de rack, maar dat is eigenlijk alleen prettig als je 1 been tegelijk doet. Wel volledige range of motion.

Ik maak morgen een paar foto’s om te laten zien wat ik bedoel. Het zal in ieder geval een upgrade zijn van de situatie zoals jij die nu beschrijft.![]()
.