- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja jammer vind ik persoonlijk. Altijd interessant om wat ervaringen rijker te worden toch?
Ja, we schelen 14,5 jaar... En zijn maar met ons twee
Gelukkig zit haar oudste zoon intussen naast me, die is 22 en best chill![]()
Dus ook niet gaan melken als mijn antwoord je niet bevalt he? Dus ik zou zeggen hold your horses, meneer eiwit. Ik als deels necrosexueel wil alleen maar dit zeggen. Dat het vooral draait om de liefde en genegenheid die zo'n lijk je biedt. Denk aan een dode vrouw om naast je te hebben liggen in bed, lekker knuffelen, zoentjes geven enzo. Dat is een totaal andere benadering dan mijn obsessie met pijpen. Dat aftrekken op lijken was gewoon trollen van mij toen. Het heeft niks te maken met sex. Laat ik dit zeggen, ik ben vroeger gepest en ik had geen vriendinnetje. Dus ik sloot mij af door horrorfilms te bekijken en doom (1) te spelen. Doom speelde ik 5 uur per dag. Ik was toen een jaar of 13/14 en toen zag ik op een gegeven moment een horrorfilm met een seriemoordenaar erin die vrouwen vermoordde om vervolgens de liefde te bedrijven met dat lijk en ze weg te werpen als het begon te stinken. Dat was mijn voorbeeld want ik wilde ook wel de liefde en genegenheid van een vrouw. Dan maar dood he. Liever dat want dan oordelen ze ook niet over je. Dus ik heb jarenlang met het plan gespeeld om een seriemoordenaar van vrouwen te worden. Uiteindelijk ben ik er overheen gegroeid. Als je elke paar dagen een vrouw moet vermoorden om nog wat liefde en genegenheid te ontvangen dan ben je behoorlijk immoreel bezig. Ik ben niet kwaadaardig. Niet te zeggen de praktische kant van het verhaal, hoelang denk je dat vol te houden zonder gepakt te worden? Maar ja, "the seed of evil" was al geplant. Mijn necrosexualiteit is eigenlijk passe maar laat ik dit zeggen: als ik merk dat een van onze beeldschone vrouwelijke leden bij mij dood in bed verschijnt. Dan zou het zomaar kunnen dat het daar niet bij blijft. Dan ga ik met je lijk knuffelen en je zoentjes geven en tegen je aan liggen, naast je slapen enzo. Je ligt er nog wel een paar dagen. Als ik toch eens de kans kreeg. Als ik nu weer reacties krijg zo van "wat zoek je hier dan, ga naar het Pieter Baan Centrum". Dat heb ik nou al 100 keer gehoord. Hij vraagt iets, ik geef antwoord. Dus hold your horses mede dbb'ers. En Dbb is een multisexuele, multiculturele, multireligieuze, multipsychiatrische samenleving en daar moeten jullie aan wennen. Als jullie je niet kunnen vinden in de belangrijke normen van onze site dan is daar het gat van de deur.Ja jammer vind ik persoonlijk. Altijd interessant om wat ervaringen rijker te worden toch?
Dat de weegschaal op de sportschool aangeeft dat ik 21.5% vetpercentage heb terwijl ik al sinds oktober 90% van onderhoud eet en dan voornamelijk clean voedsel.
Dus ook niet gaan melken als mijn antwoord je niet bevalt he? Dus ik zou zeggen hold your horses, meneer eiwit. Ik als deels necrosexueel wil alleen maar dit zeggen. Dat het vooral draait om de liefde en genegenheid die zo'n lijk je biedt. Denk aan een dode vrouw om naast je te hebben liggen in bed, lekker knuffelen, zoentjes geven enzo. Dat is een totaal andere benadering dan mijn obsessie met pijpen. Dat aftrekken op lijken was gewoon trollen van mij toen. Het heeft niks te maken met sex. Laat ik dit zeggen, ik ben vroeger gepest en ik had geen vriendinnetje. Dus ik sloot mij af door horrorfilms te bekijken en doom (1) te spelen. Doom speelde ik 5 uur per dag. Ik was toen een jaar of 13/14 en toen zag ik op een gegeven moment een horrorfilm met een seriemoordenaar erin die vrouwen vermoordde om vervolgens de liefde te bedrijven met dat lijk en ze weg te werpen als het begon te stinken. Dat was mijn voorbeeld want ik wilde ook wel de liefde en genegenheid van een vrouw. Dan maar dood he. Liever dat want dan oordelen ze ook niet over je. Dus ik heb jarenlang met het plan gespeeld om een seriemoordenaar van vrouwen te worden. Uiteindelijk ben ik er overheen gegroeid. Als je elke paar dagen een vrouw moet vermoorden om nog wat liefde en genegenheid te ontvangen dan ben je behoorlijk immoreel bezig. Ik ben niet kwaadaardig. Niet te zeggen de praktische kant van het verhaal, hoelang denk je dat vol te houden zonder gepakt te worden? Maar ja, "the seed of evil" was al geplant. Mijn necrosexualiteit is eigenlijk passe maar laat ik dit zeggen: als ik merk dat een van onze beeldschone vrouwelijke leden bij mij dood in bed verschijnt. Dan zou het zomaar kunnen dat het daar niet bij blijft. Dan ga ik met je lijk knuffelen en je zoentjes geven en tegen je aan liggen, naast je slapen enzo. Je ligt er nog wel een paar dagen. Als ik toch eens de kans kreeg. Als ik nu weer reacties krijg zo van "wat zoek je hier dan, ga naar het Pieter Baan Centrum". Dat heb ik nou al 100 keer gehoord. Hij vraagt iets, ik geef antwoord. Dus hold your horses mede dbb'ers. En Dbb is een multisexuele, multiculturele, multireligieuze, multipsychiatrische samenleving en daar moeten jullie aan wennen. Als jullie je niet kunnen vinden in de belangrijke normen van onze site dan is daar het gat van de deur.
Zit je in t ziekenhuis te wachten op onderzoeken... krijg ik een appje dat mijn nichtje overleden is... haar zus was al eerder overleden... ze hadden allebei dezelfde ziekte als mijn tante (Katwijkse ziekte) die al toen ik kind was overleden was.
Haar dochter van 15 is nu wees...
Vevolgens ging t infuus aanprikken bij mij ook miskon er ook wel bij.
Maar onderzoek is al met al wel doorgegaan en gelukt. Meteen "eten" in de auto terwijl ik teruggereden werd![]()
Wat zei de psychiater er van?Dus ook niet gaan melken als mijn antwoord je niet bevalt he? Dus ik zou zeggen hold your horses, meneer eiwit. Ik als deels necrosexueel wil alleen maar dit zeggen. Dat het vooral draait om de liefde en genegenheid die zo'n lijk je biedt. Denk aan een dode vrouw om naast je te hebben liggen in bed, lekker knuffelen, zoentjes geven enzo. Dat is een totaal andere benadering dan mijn obsessie met pijpen. Dat aftrekken op lijken was gewoon trollen van mij toen. Het heeft niks te maken met sex. Laat ik dit zeggen, ik ben vroeger gepest en ik had geen vriendinnetje. Dus ik sloot mij af door horrorfilms te bekijken en doom (1) te spelen. Doom speelde ik 5 uur per dag. Ik was toen een jaar of 13/14 en toen zag ik op een gegeven moment een horrorfilm met een seriemoordenaar erin die vrouwen vermoordde om vervolgens de liefde te bedrijven met dat lijk en ze weg te werpen als het begon te stinken. Dat was mijn voorbeeld want ik wilde ook wel de liefde en genegenheid van een vrouw. Dan maar dood he. Liever dat want dan oordelen ze ook niet over je. Dus ik heb jarenlang met het plan gespeeld om een seriemoordenaar van vrouwen te worden. Uiteindelijk ben ik er overheen gegroeid. Als je elke paar dagen een vrouw moet vermoorden om nog wat liefde en genegenheid te ontvangen dan ben je behoorlijk immoreel bezig. Ik ben niet kwaadaardig. Niet te zeggen de praktische kant van het verhaal, hoelang denk je dat vol te houden zonder gepakt te worden? Maar ja, "the seed of evil" was al geplant. Mijn necrosexualiteit is eigenlijk passe maar laat ik dit zeggen: als ik merk dat een van onze beeldschone vrouwelijke leden bij mij dood in bed verschijnt. Dan zou het zomaar kunnen dat het daar niet bij blijft. Dan ga ik met je lijk knuffelen en je zoentjes geven en tegen je aan liggen, naast je slapen enzo. Je ligt er nog wel een paar dagen. Als ik toch eens de kans kreeg. Als ik nu weer reacties krijg zo van "wat zoek je hier dan, ga naar het Pieter Baan Centrum". Dat heb ik nou al 100 keer gehoord. Hij vraagt iets, ik geef antwoord. Dus hold your horses mede dbb'ers. En Dbb is een multisexuele, multiculturele, multireligieuze, multipsychiatrische samenleving en daar moeten jullie aan wennen. Als jullie je niet kunnen vinden in de belangrijke normen van onze site dan is daar het gat van de deur.
Nice 4 jaar lid en niet weten dat weegschalen niet accuraat vp kunnen meten

Dat weegschalen geen accurate vet meting kunnen doen.![]()
Nice 4 jaar lid en niet weten dat weegschalen niet accuraat vp kunnen meten
Klopt , ik beken, en er zal vast nog wel veel meer zijn dat ik niet weet.
Daar praat je niet over met psychiaters. Dan is onderstaand filmpje het resultaat. I may be crazy but I'm not stupid.
Dus ook niet gaan melken als mijn antwoord je niet bevalt he? Dus ik zou zeggen hold your horses, meneer eiwit. Ik als deels necrosexueel wil alleen maar dit zeggen. Dat het vooral draait om de liefde en genegenheid die zo'n lijk je biedt. Denk aan een dode vrouw om naast je te hebben liggen in bed, lekker knuffelen, zoentjes geven enzo. Dat is een totaal andere benadering dan mijn obsessie met pijpen. Dat aftrekken op lijken was gewoon trollen van mij toen. Het heeft niks te maken met sex. Laat ik dit zeggen, ik ben vroeger gepest en ik had geen vriendinnetje. Dus ik sloot mij af door horrorfilms te bekijken en doom (1) te spelen. Doom speelde ik 5 uur per dag. Ik was toen een jaar of 13/14 en toen zag ik op een gegeven moment een horrorfilm met een seriemoordenaar erin die vrouwen vermoordde om vervolgens de liefde te bedrijven met dat lijk en ze weg te werpen als het begon te stinken. Dat was mijn voorbeeld want ik wilde ook wel de liefde en genegenheid van een vrouw. Dan maar dood he. Liever dat want dan oordelen ze ook niet over je. Dus ik heb jarenlang met het plan gespeeld om een seriemoordenaar van vrouwen te worden. Uiteindelijk ben ik er overheen gegroeid. Als je elke paar dagen een vrouw moet vermoorden om nog wat liefde en genegenheid te ontvangen dan ben je behoorlijk immoreel bezig. Ik ben niet kwaadaardig. Niet te zeggen de praktische kant van het verhaal, hoelang denk je dat vol te houden zonder gepakt te worden? Maar ja, "the seed of evil" was al geplant. Mijn necrosexualiteit is eigenlijk passe maar laat ik dit zeggen: als ik merk dat een van onze beeldschone vrouwelijke leden bij mij dood in bed verschijnt. Dan zou het zomaar kunnen dat het daar niet bij blijft. Dan ga ik met je lijk knuffelen en je zoentjes geven en tegen je aan liggen, naast je slapen enzo. Je ligt er nog wel een paar dagen. Als ik toch eens de kans kreeg. Als ik nu weer reacties krijg zo van "wat zoek je hier dan, ga naar het Pieter Baan Centrum". Dat heb ik nou al 100 keer gehoord. Hij vraagt iets, ik geef antwoord. Dus hold your horses mede dbb'ers. En Dbb is een multisexuele, multiculturele, multireligieuze, multipsychiatrische samenleving en daar moeten jullie aan wennen. Als jullie je niet kunnen vinden in de belangrijke normen van onze site dan is daar het gat van de deur.