- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Yasmine is jouw vriend niet blijkbaar?
Ik vind hem op het forum ook niet meteen aangenaam maar zoals Sanca zegt... Je wenst niemand dat toe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als hij een mooie pruik opzet en netkousen aan doet wil ik het overwegen

Vind je dit zelf niet een beetje te ver gaan? Zoiets wens je niemand toe.
Yasmine is jouw vriend niet blijkbaar?
Ik vind hem op het forum ook niet meteen aangenaam maar zoals Sanca zegt... Je wenst niemand dat toe![]()
Ik vond het best wel grappig.Neen, dat is niet grappig... Humor moet je aan mannen overlaten![]()
Krijg je als je 17 bomen in je tuin hebt.Soms valt een grap verkeerd.
Net zoals een boom op een woning.
Al een week geen eetlust
Vermoeid, suf, snelle hartslag.
Bloeddruk was wel normaal.
Normaal at ik mijn meals makkelijk maar nu kijk er lusteloos ernaar en gaat moeilijk door mijn keel
Hadden er beter dertig geweest zodat er minder wind op mijn dak kwam.
Ja, transgenders begrijpen de grappen van vrouwen

Eerst maak je een seksistische opmerking dat humor aan mannen moet worden overgelaten, en nu lap je ook nog eens de transgenders erbij? Als ik een moderator was had je echt een stapel kaarten te pakken.
Thanks for making my day.Eerst maak je een seksistische opmerking dat humor aan mannen moet worden overgelaten, en nu lap je ook nog eens de transgenders erbij? Als ik een moderator was had je echt een stapel kaarten te pakken.
Ik zeg: doen!Eerst maak je een seksistische opmerking dat humor aan mannen moet worden overgelaten, en nu lap je ook nog eens de transgenders erbij? Als ik een moderator was had je echt een stapel kaarten te pakken.
Neem ik niet. Neem andere compounds
Ik dacht dat die gewoon aan het grappen was.... We weten allemaal dat Punjab geen groot licht is he.Yasmine is jouw vriend niet blijkbaar?
Ik vind hem op het forum ook niet meteen aangenaam maar zoals Sanca zegt... Je wenst niemand dat toe![]()
Ah eindelijk zien we hoe je er echt uitziet.