MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.603
Door de storm is onze woning gisteren onbewoonbaar verklaard. We zitten nu in een noodwoning.... tot het dak volledig hersteld is. Kon er ook nog wel bij.

• #106.604
  • #106.606
Slapen onder de sterren......wel romantisch :)

• #106.607
Wat leeft iedereen weer mee... Dat kan ook alleen hier :P

• #106.608
Tuurlijk :)

Weet je hoeveel mensen er wereldwijd geen dak boven hun hoofd hebben? @yasmine heeft nog de luxe gehad dat hij dat al die tijd wel heeft gehad en bivakkeert nu waarschijnlijk bij vrienden, kennissen, familie of in een hotel = noodwoning. Allemaal luxeproblemen dus ;)

• #106.609
Dit kan ook een moment zijn van bezinning en voelen wat de broeders in o.a. Gaza dagelijks meemaken. Het dak kan dan weg zijn, het fundament en de wortels van jullie samenzijn kunnen nu haar kracht laten zien. Dat is verbroedering. Dat is intens. En wanneer jullie straks niet meer cabrio wonen, ervaar dan de weldaad van het hebben van deze luxe. Tel jullie zegeningen. Sjalom.

• #106.611
Ik moet zeggen dat de woning waar we nu zitten zeer mooi is en zeer aangenaam. Dus het valt al bij al wel mee.
Nu gewoon heel wat over heen een weer rijden om de spullen over te brengen maar dat is niet zo erg. De gezondheid is belangrijker. De chemo lijkt aan te slaan. Nog twee weken...

• #106.612
ik ken nog wel wat kromme dakdekkers , zou het zelf wel voor je doen . Maar ik dek alles behalve daken :P

• #106.616
ZLzyXbT.png
@yasmine nam dit blijkbaar iets te letterlijk. :thinking:

• #106.618
:popcorn::pepsi: popcorn en cola paraat

Terug
Naar boven