Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat die gewoon aan het grappen was.... We weten allemaal dat Punjab geen groot licht is he.
Ik zou er anders ook micro wave pop corn bij nemen maar heb geen microwave meer. Staat nog in het andere huis.
Ik zou er anders ook micro wave pop corn bij nemen maar heb geen microwave meer. Staat nog in het andere huis.
Jullie?
I know, wat een verrassing is dit nu toch.
Dappersten onder Galliërs graag meneer de kaaskop

Ik dacht dat die gewoon aan het grappen was.... We weten allemaal dat Punjab geen groot licht is he.

Schapen houden van het gezelschap van schapen....Heb @Punjab helaas niet echt gesproken op de dbb meet maar eerste indruk best een sympathieke gozer.
Met grote armen.
werkt dat ook zo met domme mensen? zou een groot deel van België verklaren

Ah, er is geen enkel objectief bewijs dat Belgen dommer zijn dan Nederlanders. Er zijn wel indicaties dat het tegenovergestelde waar is. Sanca, Sayer.... Belgen.... zegt genoeg.werkt dat ook zo met domme mensen? zou een groot deel van België verklaren![]()
Zullen wel zien wie er laatst lacht wanneer jullie over 20 jaar allemaal onder zee wonenwerkt dat ook zo met domme mensen? zou een groot deel van België verklaren![]()

dat jij in België woont en maar 2 slimme belgen op kan noemen zegt ook veelAh, er is geen enkel objectief bewijs dat Belgen dommer zijn dan Nederlanders. Er zijn wel indicaties dat het tegenovergestelde waar is. Sanca, Sayer.... Belgen.... zegt genoeg.