XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.541
is dit dezelfde yasmine die even terug nog tegen iemand zat te verkondigen dat ie financieel echt wel goed zat en makkelijk nog een kind kon onderhouden toen iemand hem daarnaar vroeg?

• #107.542
Gatverdamme suger free.

• #107.543
is dit dezelfde yasmine die even terug nog tegen iemand zat te verkondigen dat ie financieel echt wel goed zat en makkelijk nog een kind kon onderhouden toen iemand hem daarnaar vroeg?
Bij zijn berekeningen was hij kennelijk vergeten zijn vrouw mee te rekenen.

• #107.544
Wanneer je hoopt op medelijden maar compleet geroast wordt.

burn-meme.jpg

• #107.545
Ik kan mij nog goed herinneren dat het ging dat die een nieuwe stofzuiger moest kopen van circa 150 euro.

Wat zal er nu gebeuren een stuk touw? 4500 euro is toch wel 30x meer janken dan die stofzuiger.

Sterkte internet jankerd.

• #107.546
Inb4 Yasmine zijn post was 1 april grapje en hij zit zich nu verrot te lachen achter zijn pc met zijn dikke Porsche voor de deur, de rijke intelligente man dat hij is.

• #107.547
  • #107.548
Maar, 8 jaar 4475 euro. Dat is dus gewoon ruim 500 euro per jaar. Hoe heb je dat niet door?

Ik betaal 18 euro per maand aan water, dus hoe je zo'n hoge rekening hebt moet je me ook nog ff uitleggen.

• #107.549
  • #107.551
Is ook niet zo slim om fulltime te gaan studeren en je baan op te zeggen als je een gezin hebt.

• #107.554
Alle geluk heeft hij geen rotte cent dan, als ze het binnenkort afbolt moet hij 50% van niks afgeven :trollfacex:

• #107.555
  • #107.557
Want het ene heeft iets te maken met het andere? Ben jij werkelijk zo dom of doe je maar alsof?
Zo een monsterlijk begaafde man als jij zou op jouw leeftijd wel wat spaargeld mogen hebben. Moet je niet komen stoer doen met al je diploma's als je niet eens rondkomt.

• #107.559
Beseffen jullie dat jullie aan het lachen zijn met een kankerpatiënt die net zijn laatste chemo er op heeft zitten, z'n huis onbewoonbaar is verklaard door een storm en nu een autoongeval te verwerken krijgt. Ik wens het jullie allemaal, stelletje smerige klootzakken. Galen, als moderator ben je een ware schande. Je maakt het werk van Big T naar de kloten.

Terug
Naar boven