- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij zijn berekeningen was hij kennelijk vergeten zijn vrouw mee te rekenen.is dit dezelfde yasmine die even terug nog tegen iemand zat te verkondigen dat ie financieel echt wel goed zat en makkelijk nog een kind kon onderhouden toen iemand hem daarnaar vroeg?
Ik kan mij nog goed herinneren dat het ging dat die een nieuwe stofzuiger moest kopen van circa 150 euro.is dit dezelfde yasmine die even terug nog tegen iemand zat te verkondigen dat ie financieel echt wel goed zat en makkelijk nog een kind kon onderhouden toen iemand hem daarnaar vroeg?
Inb4 Yasmine zijn post was 1 april grapje en hij zit zich nu verrot te lachen achter zijn pc met zijn dikke Porsche voor de deur, de rijke intelligente man dat hij is.is dit dezelfde yasmine die even terug nog tegen iemand zat te verkondigen dat ie financieel echt wel goed zat en makkelijk nog een kind kon onderhouden toen iemand hem daarnaar vroeg?
Bij zijn berekeningen was hij kennelijk vergeten zijn vrouw mee te rekenen.
Hij heeft een vrouw.Ik betaal 18 euro per maand aan water, dus hoe je zo'n hoge rekening hebt moet je me ook nog ff uitleggen.
sproeiers om katten uit zn tuin te houdenMaar, 8 jaar 4475 euro. Dat is dus gewoon ruim 500 euro per jaar. Hoe heb je dat niet door?
Ik betaal 18 euro per maand aan water, dus hoe je zo'n hoge rekening hebt moet je me ook nog ff uitleggen.
Fixed.Is ook niet zo slim om fulltime te gaan studeren en je baan op te zeggen als je een vrouw hebt.
Vrouwenhater.
Want het ene heeft iets te maken met het andere? Ben jij werkelijk zo dom of doe je maar alsof?Die gast heeft letterlijk op een week tijd meer shit in zijn leven dan iemand anders in zijn ganse leven lijkt wel zo.
Maar voor de rest wel pochen dan dat hij hoogopgeleid en intelligent is?
Alle geluk heeft hij geen rotte cent dan, als ze het binnenkort afbolt moet hij 50% van niks afgeven![]()

Zo een monsterlijk begaafde man als jij zou op jouw leeftijd wel wat spaargeld mogen hebben. Moet je niet komen stoer doen met al je diploma's als je niet eens rondkomt.Want het ene heeft iets te maken met het andere? Ben jij werkelijk zo dom of doe je maar alsof?
Intelligentie heeft niks te maken met spaargeld. Waarom maak jij zo'n domme opmerkingen?Zo een monsterlijk begaafde man als jij zou op jouw leeftijd wel wat spaargeld mogen hebben. Moet je niet komen stoer doen met al je diploma's als je niet eens rondkomt.