AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.562
Beseffen jullie dat jullie aan het lachen zijn met een kankerpatiënt die net zijn laatste chemo er op heeft zitten, z'n huis onbewoonbaar is verklaard door een storm en nu een autoongeval te verwerken krijgt. Ik wens het jullie allemaal, stelletje smerige klootzakken. Galen, als moderator ben je een ware schande. Je maakt het werk van Big T naar de kloten.
we lachen niet om je, we maken je alleen belachelijk, al helemaal omdat je zo reageert. en als je het echt zo slecht zou hebben zou je het niemand toewensen "met je hoge IQ", al helemaal niet aan een paar mensen die je lopen te sarren. daarnaast kan je met je hoge IQ best wel bedenken dat je spaargeld nodig kan hebben, dus dat heeft er wel mee te maken.

• #107.563
  • #107.564
we lachen niet om je, we maken je alleen belachelijk, al helemaal omdat je zo reageert. en als je het echt zo slecht zou hebben zou je het niemand toewensen "met je hoge IQ", al helemaal niet aan een paar mensen die je lopen te sarren. daarnaast kan je met je hoge IQ best wel bedenken dat je spaargeld nodig kan hebben, dus dat heeft er wel mee te maken.
Idiotie!
We hadden spaargeld genoeg maar we hebben al meer dan 15 jaar pech... en dan droogt de put geleidelijkaan op/
Maar ik kan begrijpen dat jonge snotters liever onzin uitkramen om de andere te doen lachen, op de kap van de miserie van de andere. Zeer bewonderenswaardig.

• #107.565
Idiotie!
We hadden spaargeld genoeg maar we hebben al meer dan 15 jaar pech... en dan droogt de put geleidelijkaan op/
Maar ik kan begrijpen dat jonge snotters liever onzin uitkramen om de andere te doen lachen, op de kap van de miserie van de andere. Zeer bewonderenswaardig.
Jongen, ik weet helemaal niks van jouw situatie, zat jou gewoon een beetje op te fokken en je tuint er in zoals gewoonlijk.
Brute pech dan ja, weet niet wat je hoopt te bereiken met hier dan uren te spenderen?

• #107.566
Idiotie!
als je al 15 jaar pech hebt ga je toch wel eens een keer minder uitgeven, en dan zou ik al helemaal niet stoppen met werken omdat je liever leraartje speelt...

• #107.567
Idiotie!
Maar toch aan nóg een kind denken als je al 15 jaar pech hebt en de put stilaan droog staat?

• #107.570
Idiotie!

Dus na 13 jaar (financiële)pech zeg je baan op en ga je studeren om leraar te worden.

Slimme keuze.

• #107.571
Dat gedoe met Yasmine heeft geen potentie.

De arme man is zowel lichamelijk als mogelijk ook geestelijk niet helemaal op orde. Naast een bijzonder narcistisch zelfbeeld zit hij ook constant vast in zijn slachtofferrol. Borderline?
nehh, gewoon een zielig hoopje dat in een samenleving als in nederland niet alleen de ruimte krijgt om zo te zijn, maar het ook nog wordt aangemoedigd "omdat iedereen mag zijn wie die is". Had m in het midden-oosten laten opgroeien en hij had nieteens de puberteit gehaald

• #107.573
Hij is Belg.

• #107.575
Pff @Galen :( ik moest wel giggelen om mijn opmerking..

Maar @yasmine ga serieus hulp zoeken, je hebt het duidelijk nodig om je verhaal kwijt te kunnen en ik denk dat het gezien alles wat je hebt meegemaakt hebt dit een slimme keuze is.

Tenzij je ons trollt, dan sterf.

• #107.577
Normaal gesproken voel ik altijd wel iets van empathie voor de underdog.:thinking:

Terug
Naar boven