Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.581
Idiotie!
We hadden spaargeld genoeg maar we hebben al meer dan 15 jaar pech... en dan droogt de put geleidelijkaan op/
Maar ik kan begrijpen dat jonge snotters liever onzin uitkramen om de andere te doen lachen, op de kap van de miserie van de andere. Zeer bewonderenswaardig.
Sterkte. Hier zitten veel trolletjes helaas voor je dit is nou eenmaal niet echt een plek waar je zulke stuff kwijt kan. (Want wij zijn allemaal super mannelijk en ultimate providers als je uit gareel loopt wordt je teruggeslagen).

• #107.583
Ze wilde gewoon graag kinderen, tja als man moet je dan maar mee in die keuze.

• #107.586
Dus na 13 jaar (financiële)pech zeg je baan op en ga je studeren om leraar te worden.

Slimme keuze.
Werkte in een zeer zware sector waar je vele uren moet werken voor weinig appreciatie. Financieel was dat wel goedbetaald. Maar de burn outs bleven niet uit. Geleidelijkaan ging het werkgeheugen kapot... verloor m'n job, vond een andere,... maar in dezelfde sector... het verhaal herhaalde zich. Na de derde burnout besefte ik dat ik de sector moest verlaten en doen wat ik al m'n hele leven wou doen, lesgeven. Het is niet super goed betaald, maar er is werkzekerheid, ....

• #107.588
Wilt nu iedereen aub terug verder met zijn/haar eigen leven en laat iedereen in zijn waarde.

• #107.589
Werkte in een zeer zware sector waar je vele uren moet werken voor weinig appreciatie. Financieel was dat wel goedbetaald. Maar de burn outs bleven niet uit. Geleidelijkaan ging het werkgeheugen kapot... verloor m'n job, vond een andere,... maar in dezelfde sector... het verhaal herhaalde zich. Na de derde burnout besefte ik dat ik de sector moest verlaten en doen wat ik al m'n hele leven wou doen, lesgeven. Het is niet super goed betaald, maar er is werkzekerheid, ....
heeft je hoge IQ nooit bedacht om een baan met lichtere werklast te nemen met lerarenopleiding ernaast??

• #107.591
Ik ben weg. Ik denk iedere keer weer dat mensen hier op zich eigenlijk best wel meevallen, maar eigenlijk zijn ze rot van binnen. Met mensen die in diepe shit zitten spot je niet, tenzij je een ware kl***zak bent.

• #107.593
  • #107.595
Niets mis met die vraag imo. Na alles wat je verkondigd niet meer dan begrijpelijk.

En hou gewoon eens op. Na de zoveelste keer weet je ook wel dat men gaat trollen.
Dus kappen met dat gejank nu.
Lees eeens de titel van de topic!

• #107.597
Ik ben weg. Ik denk iedere keer weer dat mensen hier op zich eigenlijk best wel meevallen, maar eigenlijk zijn ze rot van binnen. Met mensen die in diepe shit zitten spot je niet, tenzij je een ware kl***zak bent.
Ik heb hier niks tegen jou en ik denk de meeste anderen ook niet, zit jou alleen wat op te fokken omdat je er telkens in trapt. Het is gewoon omdat je telkens iedereen kleineert, uitscheldt , op velen neerkijkt etc..., dat je moeilijk kan verwachten dat mensen dan vriendelijk gaan reageren. Ik hoop dat je uit je put komt, en tegelijkertijd ook positiever zal leren omgaan met mensen, ook met minder intelligente mensen waar je zo op neerkijkt. Prettige dag nog.

• #107.598
Dat zijn maar een paar rotte appels.

• #107.599
als je medelijden met jezelf begint te krijgen verlies je pas

• #107.600
Ik heb hier niks tegen jou en ik denk de meeste anderen ook niet, zit jou alleen wat op te fokken omdat je er telkens in trapt. Het is gewoon omdat je telkens iedereen kleineert, uitscheldt , op velen neerkijkt etc..., dat je moeilijk kan verwachten dat mensen dan vriendelijk gaan reageren. Ik hoop dat je uit je put komt, en tegelijkertijd ook positiever zal leren omgaan met mensen, ook met minder intelligente mensen waar je zo op neerkijkt. Prettige dag nog.
Dus je zit iemand af te zeiken en te trollen als die iets post waar hij het erg moeilijk mee heeft, zoals de kanker, en als die dan van zijn neus begint te maken, dan is hij de veroorzaker van de hetze.; Man, jij bent echt wel een eikel.

Terug
Naar boven