Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.603
Ik ben weg. Ik denk iedere keer weer dat mensen hier op zich eigenlijk best wel meevallen, maar eigenlijk zijn ze rot van binnen. Met mensen die in diepe shit zitten spot je niet, tenzij je een ware kl***zak bent.

Gebruik die ook is.

grote-wandspiegel-bernini-goud.jpg

• #107.605
  • #107.606
  • #107.608
Wellicht wel, maar ze verzieken het voor alle goeie appels in de mand. 10 jaar geleden was dit forum zeer positief en tof, met af en toe wat gezeik.. nu is het één en al getroll geworden.
vooral topics als deze hoor, het is gewoon je eigen belachelijke gedrag op zulke topics wat je achtervolgt naar alle andere topics. Je verspreidt gewoon de trolls

• #107.609
Lees eeens de titel van de topic!

Thnx voor de reminder;)
Je weet zeker wel waar ik op doel.
Blijft elke maar doorgaan.

Prima 1 post maar het "drama" gaat maar door. En dan maar klagen en klagen.

Begrijp trouwens heel goed sommige reacties gezien hoe je reageert.

• #107.610
Ik snap je oprecht kerel, maar in het leven komt tegenslag helaas nu eenmaal altijd hand in hand met andere tegenslag, neem die obstakels en op naar betere tijden!
Jup doe ik ook. Meestal is de bittere pil snel verteerd.... maar als je hier iets post.... dan komen de gieren aangevlogen... op zoek naar hun dagelijkse dosis vlees.... op de kap van de andere ...

• #107.611
Wellicht wel, maar ze verzieken het voor alle goeie appels in de mand. 10 jaar geleden was dit forum zeer positief en tof, met af en toe wat gezeik.. nu is het één en al getroll geworden.
Ikzelf ben ook wel eens te vinden voor een troll maar het moet wel positief blijven.

• #107.612
Thnx voor de reminder;)
Je weet zeker wel waar ik op doel.
Blijft elke maar doorgaan.

Prima 1 post maar het "drama" gaat maar door. En dan maar klagen en klagen.

Begrijp trouwens heel goed sommige reacties gezien hoe je reageert.
Topic is "wat heeft jouw dag verpest.
Ik postte de afgelopen weken:
1) kanker
2) dak weg, woning onbewoonbaar
3) auto-ongeval....
4) waterfactuur waar ik niet zat op te wachten van meer dan 4000 euro.

Dus denk dat deze wel in het topic passen, niet? Of mag het niet te zwaar zijn?

• #107.613
Positief? Hahaha er werd constant getrolled en gebasht. Het is tegenwoordig een stuk liever dan toen. Mensen werden toen echt kapot getrolled en weggepest.:o

• #107.615
Topic is "wat heeft jouw dag verpest.
Ik postte de afgelopen weken:
1) kanker
2) dak weg, woning onbewoonbaar
3) auto-ongeval....
4) waterfactuur waar ik niet zat op te wachten van meer dan 4000 euro.

Dus denk dat deze wel in het topic passen, niet? Of mag het niet te zwaar zijn?
Als iemand zich verslaapt hebben ze meer empathie, ik ben beschaamd om deel uit te maken van zo een forum, hier sta ik niet achter.

• #107.617
Als iemand zich verslaapt hebben ze meer empathie, ik ben beschaamd om deel uit te maken van zo een forum, hier sta ik niet achter.
Ik denk dat dit is omdat mensen daar meer herkenning in kunnen vinden, ze hebben het zelf ook wel eens meegemaakt dus weten ze hoe naar het is...

Edit: ik ben het trouwens wel met je eens hoor

• #107.618
Ik denk dat dit is omdat mensen daar meer herkenning in kunnen vinden, ze hebben het zelf ook wel eens meegemaakt dus weten ze hoe naar het is...
U wot? Iedereen heeft volgens mij al wel eens iemand verloren aan kanker of kent iemand die er tegen heeft gevochten en zou moeten beseffen hoe vreselijk dat is, het is al bijna ondragelijk als het een naaste overkomt, beeld je dan eens 2 seconden in wat een impact het is als je dan zelf die diagnose krijgt.

Ik vind het echt onbegrijpelijk .

• #107.619
Dus je zit iemand af te zeiken en te trollen als die iets post waar hij het erg moeilijk mee heeft, zoals de kanker, en als die dan van zijn neus begint te maken, dan is hij de veroorzaker van de hetze.; Man, jij bent echt wel een eikel.
Wie was dat ook alweer die graag even opschepte dat hij zijn opleiding doet in 1.5 jaar ipv 3 jaar, en dat de studenten die het in 3 jaar doen het niet zo zwaar hebben als jij. Daar zitten ook mensen tussen zoals ik die met hun gezondheid sukkelen (want ook "kanker" gehad) en überhaupt nog moeite doen om een opleiding te volgen ondanks permanente schade, weliswaar op hun tempo. Oh ja, dat was jij.

• #107.620
U wot? Iedereen heeft volgens mij al wel eens iemand verloren aan kanker of kent iemand die er tegen heeft gevochten en zou moeten beseffen hoe vreselijk dat is, het is al bijna ondragelijk als het een naaste overkomt, beeld je dan eens 2 seconden in wat een impact het is als je dan zelf die diagnose krijgt.

Ik vind het echt onbegrijpelijk .

Ja en nee, ik vind het altijd vreemd dat kanker een stap erger is dan andere ernstige ziektes met een grote kans op overlijden.

Terug
Naar boven