Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.721
Tranny of niet, ik zou kath wel p0mpen

Pompen

• #107.729
Mijn vrouw heeft een ongeval veroorzaakt waarbij de tegenpartij bijna geen schade heeft maar onze wagen redelijk wat schade heeft. De rechterspiegel hangt volledig uit elkaar en de deur ziet er niet uit. De verzekering dekt onze eigen schade niet... herstellingskosten bijna 1800 euro. Dit is de druppel.... ik heb weinig keus dan te stoppen met studeren en terug een klotejob te gaan doen.
Ik had al een vermoeden dat er iets slecht ging gebeuren vandaag. Zat gisteren in een dipje, vandaag stage voor de klas, geweldig leuk.... kom thuis en heb een zeer goed humeur en toen kwam het telefoontje. Ik wist het meteen nog voor ik opnam. En binnen twee maanden naar de keuring waar ik dus niet zal door geraken....en o ja, de watermaatschappij liet weten dat ze zich 8 jaar vergist hebben en we nog 4475 euro moeten betalen.. maar geen zorgen... we hebben maar liefst 30 dagen tijd....
Kia heeft toch 7 jaar garantie?

• #107.734
Hij gebruikt zelf transgender als scheldwoord, maar claimt te barsten van de empathie. Ik doe niet eens alsof, ik ben gewoon een eikel.
Neen, ik heb altijd gezegd dat je met van alles moet kunnen lachen; Maar er is een verschil tussen een grap maken en de troll-lawines die maar uren en uren doorgaan.

• #107.735
Uren en uren, we zijn (nu) net begonnen.

Hoe gaat het trouwens met je katten in je tijdelijk onderkomen?

• #107.737
Willen jullie echt een slotje op dit topic? Zeg maar hoor.

• #107.740
Terug
Naar boven