Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verschil is dat @Kathlinoo nog een paar klappen uit durft te delen![]()
verschil is dat @Kathlinoo nog een paar klappen uit durft te delen![]()
Hij gebruikt zelf transgender als scheldwoord, maar claimt te barsten van de empathie. Ik doe niet eens alsof, ik ben gewoon een eikel.
Het verschil is dat @Kathlinoo een lekker kontje heeft.

als @Kathlinoo op me af komt lopen bevries ik tegelijkertijd van angst, sociaal onvermogen, opgewondenheid, en het feit dat ik nog nooit bij een (mooi) meisje (vrouwke?) in de buurt ben geweest
Kia heeft toch 7 jaar garantie?Mijn vrouw heeft een ongeval veroorzaakt waarbij de tegenpartij bijna geen schade heeft maar onze wagen redelijk wat schade heeft. De rechterspiegel hangt volledig uit elkaar en de deur ziet er niet uit. De verzekering dekt onze eigen schade niet... herstellingskosten bijna 1800 euro. Dit is de druppel.... ik heb weinig keus dan te stoppen met studeren en terug een klotejob te gaan doen.
Ik had al een vermoeden dat er iets slecht ging gebeuren vandaag. Zat gisteren in een dipje, vandaag stage voor de klas, geweldig leuk.... kom thuis en heb een zeer goed humeur en toen kwam het telefoontje. Ik wist het meteen nog voor ik opnam. En binnen twee maanden naar de keuring waar ik dus niet zal door geraken....en o ja, de watermaatschappij liet weten dat ze zich 8 jaar vergist hebben en we nog 4475 euro moeten betalen.. maar geen zorgen... we hebben maar liefst 30 dagen tijd....
Ik zou er niet raar van opkijken als blijkt dat niet alles 100% waar is.
En jij denkt dus werkelijk dat fabrieksgarantie schade door ongevallen dekt?? OMG
Wil je geld lenen?En jij denkt dus werkelijk dat fabrieksgarantie schade door ongevallen dekt?? OMG
Neen, ik heb altijd gezegd dat je met van alles moet kunnen lachen; Maar er is een verschil tussen een grap maken en de troll-lawines die maar uren en uren doorgaan.Hij gebruikt zelf transgender als scheldwoord, maar claimt te barsten van de empathie. Ik doe niet eens alsof, ik ben gewoon een eikel.
Goed. Ze hebben allen een plekje gevonden.Uren en uren, we zijn (nu) net begonnen.
Hoe gaat het trouwens met je katten in je tijdelijk onderkomen?