Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om dit triestige topic wat positiviteit bij te brengen stel ik een van mijn favoriete liedjes voor uit de oude doos:
Veel luisterplezier!
Goedemorgen!Goedemorgen allemaal!
Ik wilde hier wat positiviteit brengen. Ik hoop dat iedereen een hele fijne en plezierige dag heeft.
Ik wel in ieder geval.![]()
Zonnetje ben je.....(Miss Sunshine)Goedemorgen allemaal!
Ik wilde hier wat positiviteit brengen. Ik hoop dat iedereen een hele fijne en plezierige dag heeft.
Goedemorgen allemaal!
Eenmaal aangekomen op het werk vond ze nog wat kruimels hier en daar van het ontbijt? Eten doet het altijd goed.
Ik hoop dat het snel beter voor je wordtAangezien mensen hier zo hartelijk reageren, mijn laatste twee dagen en vandaag zijn verpest door flink wat slaapgebrek omdat onze zoon van 9 maanden het na een maandje doorslapen weer vertikt en nu gewoon weer 2 keer in de nacht wakker wordt.

Aangezien mensen hier zo hartelijk reageren, mijn laatste twee dagen en vandaag zijn verpest door flink wat slaapgebrek omdat onze zoon van 9 maanden het na een maandje doorslapen weer vertikt en nu gewoon weer 2 keer in de nacht wakker wordt.
Ik hoop en duim voor je dat jullie zoontje vanaf nu weer gewoon doorslaapt in de nacht! Er is niets vervelender dan slaapgebrek!!Goedemorgen allemaal!

Eenmaal aangekomen op het werk vond ze nog wat kruimels hier en daar van het ontbijt? Eten doet het altijd goed.

Ben jij nog wel écht aan het cutten en cardio aan het doen?![]()

Waarom heb je Punjab gedumpt, jullie leken nog wel zo gelukkig samen.
Waarom heb je Punjab gedumpt, jullie leken nog wel zo gelukkig samen.