XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.763
Goedemorgen allemaal! :wave:

Ik wilde hier wat positiviteit brengen. Ik hoop dat iedereen een hele fijne en plezierige dag heeft.

Ik wel in ieder geval. :knipoog:

• #107.764
Goedemorgen allemaal! :wave:

Ik wilde hier wat positiviteit brengen. Ik hoop dat iedereen een hele fijne en plezierige dag heeft.

Ik wel in ieder geval. :knipoog:
Goedemorgen!

@mods graag verplaatsen naar de positieve tegenhanger van dit topic deze post.

• #107.765
  • #107.766
Dit topic is een en al positiviteit.

• #107.768
Aangezien mensen hier zo hartelijk reageren, mijn laatste twee dagen en vandaag zijn verpest door flink wat slaapgebrek omdat onze zoon van 9 maanden het na een maandje doorslapen weer vertikt en nu gewoon weer 2 keer in de nacht wakker wordt.

• #107.770
Bedoel jij wat ik denk dat jij bedoelt?

:bj:

• #107.771
Aangezien mensen hier zo hartelijk reageren, mijn laatste twee dagen en vandaag zijn verpest door flink wat slaapgebrek omdat onze zoon van 9 maanden het na een maandje doorslapen weer vertikt en nu gewoon weer 2 keer in de nacht wakker wordt.
Ik hoop dat het snel beter voor je wordt :rolleyes:

• #107.772

Wat verschrikkelijk vervelend :( Ik hoop en duim voor je dat jullie zoontje vanaf nu weer gewoon doorslaapt in de nacht! Er is niets vervelender dan slaapgebrek!!

• #107.774

Het leven is mooi, het zonnetje schijnt, ik heb een knappe en lieve vriend, mijn abs zijn onderweg en en en en en zo nog 1000 redenen!

Eenmaal aangekomen op het werk vond ze nog wat kruimels hier en daar van het ontbijt? Eten doet het altijd goed.

Hier blijven nooit kruimels liggen :roflol:

Bedoel jij wat ik denk dat jij bedoelt?

:bj:

Komen er bij jou kruimels uit? :haar:

Ben jij nog wel écht aan het cutten en cardio aan het doen? :thinking:

:roflol:

• #107.776
Hier geen zonnetje te bespeuren.

• #107.777
Ik denk dat we voorzichtig mogen vaststellen dat de rug van Punjab progressie maakt. Verwacht nieuw fapmateriaal eind deze week.

• #107.778
@HillR
Lekker blijven Cutten.

20190402_090113.jpg

• #107.779
  • #107.780
Terug
Naar boven