Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.748
Moet je niet je berichten gaan verwijderen, maar zullen wij dan maar weer eens de wijsten zijn?

Kusje erop en slaap lekker.

• #107.752
Beseffen jullie dat jullie aan het lachen zijn met een kankerpatiënt die net zijn laatste chemo er op heeft zitten, z'n huis onbewoonbaar is verklaard door een storm en nu een autoongeval te verwerken krijgt. Ik wens het jullie allemaal, stelletje smerige klootzakken. Galen, als moderator ben je een ware schande. Je maakt het werk van Big T naar de kloten.
Laat ik voorop stellen dat ik, en ik denk eigenlijk niemand hier, om je lacht omdat je een kankerpatiënt bent. Dat staat volledig los van het relletje wat hier getrapt wordt.

Wel wil ik me bij nader inzien verontschuldigen voor het "meedoen" daaraan. Ik geef je er gelijk in dat dat als moderator niet gepast is, ook al valt het binnen de forumregels. Dus bij deze mijn publieke excuses daarvoor.

Edit: nee, dit is geen 1-april-grap. Als niet-moderator prima, maar als moderator vind ik het niet passend.

• #107.755
Laat ik voorop stellen dat ik, en ik denk eigenlijk niemand hier, om je lacht omdat je een kankerpatiënt bent. Dat staat volledig los van het relletje wat hier getrapt wordt.

Wel wil ik me bij nader inzien verontschuldigen voor het "meedoen" daaraan. Ik geef je er gelijk in dat dat als moderator niet gepast is, ook al valt het binnen de forumregels. Dus bij deze mijn publieke excuses daarvoor.

Edit: nee, dit is geen 1-april-grap. Als niet-moderator prima, maar als moderator vind ik het niet passend.

E4D1EFB6-F53F-4735-9110-4B06B251274C.jpeg

• #107.758
ben ff 2 uurtjes liften en niet op dbb gekeken.

heb me toch een rel gemist zo te zien.

Terug
Naar boven