Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Willen jullie echt een slotje op dit topic? Zeg maar hoor.
it is.....Hey yasmineeeeeOphoudt met het reageren op afschuwelijke opmerkingen nadat ik iets postte wat mijn dag verpestte? Seriously?
"kietels eens".Hey yasmineeeee
Kietel is even aan die vulva van je
hihihi
Durf je toch niet.Willen jullie echt een slotje op dit topic? Zeg maar hoor.
#HaterVibesDetected.
Laat ik voorop stellen dat ik, en ik denk eigenlijk niemand hier, om je lacht omdat je een kankerpatiënt bent. Dat staat volledig los van het relletje wat hier getrapt wordt.Beseffen jullie dat jullie aan het lachen zijn met een kankerpatiënt die net zijn laatste chemo er op heeft zitten, z'n huis onbewoonbaar is verklaard door een storm en nu een autoongeval te verwerken krijgt. Ik wens het jullie allemaal, stelletje smerige klootzakken. Galen, als moderator ben je een ware schande. Je maakt het werk van Big T naar de kloten.
Samen trainen als je toch naar het noorden komt?
Laat ik voorop stellen dat ik, en ik denk eigenlijk niemand hier, om je lacht omdat je een kankerpatiënt bent. Dat staat volledig los van het relletje wat hier getrapt wordt.
Wel wil ik me bij nader inzien verontschuldigen voor het "meedoen" daaraan. Ik geef je er gelijk in dat dat als moderator niet gepast is, ook al valt het binnen de forumregels. Dus bij deze mijn publieke excuses daarvoor.
Edit: nee, dit is geen 1-april-grap. Als niet-moderator prima, maar als moderator vind ik het niet passend.
Samen mastruberen als je toch naar het noorden komt?
btw tegenwoordig ben je toch alleen rotterdammer als je 2e/3e generatie allochtoon bent??