AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.783
Bij deze wil ik graag even terugkomen op hoe zwaar ik het heb.
meme.php?image=upload_1363944445images.jpg

• #107.784
Is ook niet zo slim om fulltime te gaan studeren en je baan op te zeggen als je een gezin hebt.

Dit dus, je kan tegenwoordig zowat alle studies perfect buiten de kantooruren volgen. Ik heb zelf een lerarendiploma via avond- en weekendonderwijs behaald terwijl ik fulltime aan het werk was. Dat is een studie die echt niet zo moeilijk is (zeker niet voor iemand met zijn ongelooflijke intelligentie) ;) Dat hij dus financieel aan de grond zou zitten is zijn eigen stomme schuld en heb ik 0,0 sympathie voor.

Ik heb de rel gisterenavond gemist, misschien waren de posts van @yasmine niet serieus (1 april). Verder wens ik hem qua gezondheid veel beterschap uiteraard.

heeft je hoge IQ nooit bedacht om een baan met lichtere werklast te nemen met lerarenopleiding ernaast??

Dit dus!

Was niet haalbaar.. de piste werd gecheckt maar bleek niet mogelijk.

Je had bijvoorbeeld tijdens de week naar school kunnen gaan en in het weekend werken. Je doet wat je wil, maar als het dan financieel moeilijk gaat moet je maar in de spiegel kijken.

Laatst bewerkt:
  • #107.785
Dat was geen 1 april grap.

• #107.786
Na een paar weken flink in kracht te zijn gegroeid lijkt het nu niet meer te willen :(

• #107.788
Dit dus, je kan tegenwoordig zowat alle studies perfect buiten de kantooruren volgen. Ik heb zelf een lerarendiploma via avond- en weekendonderwijs behaald terwijl ik fulltime aan het werk was. Dat is een studie die echt niet zo moeilijk is (zeker niet voor iemand met zijn ongelooflijke intelligentie) ;) Dat hij dus financieel aan de grond zou zitten is zijn eigen stomme schuld en heb ik 0,0 sympathie voor.

Ik heb de rel gisterenavond gemist, misschien waren de posts van @yasmine niet serieus (1 april). Verder wens ik hem qua gezondheid veel beterschap uiteraard.

Dit dus!

Je had bijvoorbeeld tijdens de week naar school kunnen gaan en in het weekend werken. Je doet wat je wil, maar als het dan financieel moeilijk gaat moet je maar in de spiegel kijken.
Niet dus. De opleiding leraar lager onderwijs kan je niet buiten de kantooruren volgen want ze bestaat niet. 1 van de redenen is omdat je geen stage op een basisschool kan doen buiten de kantooruren. Met een beetje intelligentie of goede wil had je dat wel kunnen weten.
Als iemand financieel aan de grond zit (wat niet het geval is) kan dat vele redenen hebben waar je soms weinig schuld aan hebt. Dat je zo een veralgemening maakt wijd ik aan je kortzichtigheid en je drang om dwars te liggen.

Laatst bewerkt:
  • #107.790
Niet dus. De opleiding leraar lager onderwijs kan je niet buiten de kantooruren volgen want ze bestaat niet. 1 van de redenen is omdat je geen stage op een basisschool kan doen buiten de kantooruren. Met een beetje intelligentie of goede wil had je dat wel kunnen weten.
Als iemand financieel aan de grond zit (wat niet het geval is) kan dat vele redenen hebben waar je soms weinig schuld aan hebt. Dat je zo een veralgemening maakt wijdt ik aan je kortzichtigheid en je drang om dwars te liggen.
Er bestaan genoeg baantjes buiten kantooruren. Met een beetje intelligentie of goede wil had je dat wel kunnen weten.

• #107.791
Ik zweet gewoon tijdens het sporten. Eem kalm aan doen.

• #107.792
volgens mij heb ik iets gemist maar sinds wanneer is de nieuwe verkeersregel ingegaan dat je op een snelweg maar met maximaal 100 km/h inhalen :thinking:

• #107.793
Als iemand financieel aan de grond zit (wat niet het geval is) kan dat vele redenen hebben waar je soms weinig schuld aan hebt. Dat je zo een veralgemening maakt wijdt ik aan je kortzichtigheid en je drang om dwars te liggen.

Het is jammer dat je steeds iemand zijn intelligentie in twijfel trekt. Ik liet in mijn reactie namelijk vallen dat BIJNA alle opleidingen te volgen zijn na de kantooruren. Het kan dat jouw opleiding toevallig een uitzondering is.

Ik wil er je verder even op wijzen dat ik zelf ook stage heb moeten lopen tijdens de kantooruren hoor --> leraar secundair onderwijs ;)

Tot slot heb ik ook gezegd dat je bijvoorbeeld in het weekend zou kunnen werken en in de week studeren. Je hebt bewust gekozen om dit niet te doen. Waarom?

Ik begrijp niet waarom je op jouw leeftijd, met vrouw en kinderen, per se voltijds moet gaan studeren. Je kon perfect blijven werken (wat dan ook).

• #107.794
Het is jammer dat je steeds iemand zijn intelligentie in twijfel trekt. Ik liet in mijn reactie namelijk vallen dat BIJNA alle opleidingen te volgen zijn na de kantooruren. Het kan dat jouw opleiding toevallig een uitzondering is.

Ik wil er je verder even op wijzen dat ik zelf ook stage heb moeten lopen tijdens de kantooruren hoor --> leraar secundair onderwijs ;)

Tot slot heb ik ook gezegd dat je bijvoorbeeld in het weekend zou kunnen werken en in de week studeren. Je hebt bewust gekozen om dit niet te doen. Waarom?

Ik begrijp niet waarom je op jouw leeftijd, met vrouw en kinderen, per se voltijds moet gaan studeren. Je kon perfect blijven werken (wat dan ook).

ik denk dat het eens tijd word voor boxing with the DBB stars ,met als hoofdpartij Tidus v.s Yasmine

• #107.795
Dinsdag vrij plannen vanwege dipdag en dan geen dip hebben..

aanhakend op de nutteloze discussie van gister en vandaag: niemand weet de hele situatie van andere mensen of waar zij mee lopen, oordeel hier dan ook niet over.
Prima als je elkaar niet mag, maar het gaat van kwaad naar erger waarbij iedereen z'n gelijk wilt hebben/halen.

Een grap wordt een belediging als de ontvanger daarvoor kiest, maar het leven gaat door man.
Grow a pair and move on. Van eindeloos geneuzel wordt niemand beter.

• #107.799
xoxox

Terug
Naar boven