De interne versie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier is het 50€@Bubs Wat kost zoiets nou? (Ik hoef het niet op de euro nauwkeurig hoor als je het niet wilt vertellen.)

Jip, die.Aangezien ik in Gent ga, zal het ook Energylab zijn waar je op doelt
Ik had het hem idd al via karma laten weten.
.Leuven is ook een optieAangezien ik in Gent ga, zal het ook Energylab zijn waar je op doelt
Ik had het hem idd al via karma laten weten.
O zo Ik snap het al haar ik dacht een prescan achtige toestand. Het marketingmodel der hypochondrieHet is om de lichaamssamenstelling te meten hé
Niet zonder reden, ben benieuwd naar de verhouding spier/vet/bot/... en zou het dan een keer per jaar na mijn cut doen.
Icijfertjes
![]()
Bijdehandjes gegeten zeker

Ik werk tegenover EnergyLab in Gent
Dan wacht ik wel tot een maand na de vakantie![]()
Is een dexa scan (bij Energylab).Is een bodyscan hetzelfde als een dexa scan. Waar in Nederland kan dit. En wat kost het iemand een idee. Ik dacht namelijk altijd 500+ euro...
Is een bodyscan hetzelfde als een dexa scan. Waar in Nederland kan dit. En wat kost het iemand een idee. Ik dacht namelijk altijd 500+ euro...
Energylab heeft ook twee afdelingen in NL (Eindhoven en Rotterdam), zal wel dezelfde prijs zijn zeker (50Euro)?