MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.781
  • #111.782
  • #111.783
Nederland heeft buiten Golden Earring ook niet veel internationaal succes gehad.
Eerste zin op wikipedia bewijst dit zelfs voor mij:
Als een van de weinige Nederlandse bands heeft Golden Earring grootschalig internationaal succes gehad, vooral vanwege hun hits Radar Love, Twilight Zone en When the Lady Smiles, en hun albums Moontan en Cut.
Shocking Blue - Venus. Eerst NL nummer 1 hit in de VS, maar je hebt gelijk, succes is zeer beperkt.

• #111.785
Ze zijn bekend dus zullen er wel veel mensen zijn die ze goed vinden (staan bovenaan in de DJ Mag Top100) :dunno:
Martin garrix, Armin van buuren, Tiësto. Nu ophouden met Belgische dj's. Dat gaat België niet winnen.

Wel in voor topic. België vs. Nederland

• #111.786
Wat is jouw favoriete rocknummer aller tijden Bert?

• #111.787
  • #111.789
Als er een of ander persoon met een hoofddoek op een gevaarlijke actie maakt in het verkeer, vind ik het zeer netjes om het slechts bij "Gaat een hoofddoekje stilstaan" te houden.

En dat het betreffende doekje er misschien was vanwege kanker, een wrat, een koud hoofd of een man met een stevige duim; het zal me jeuken. Dat heeft er helemaal niks mee te maken. De enorme gevoeligheid die vandaag de dag in de samenleving heerst, je zou er toch spontaan rode vlekken van in de nek krijgen.
K3KXOcRl.jpg

• #111.791
:roflol: maak ons nou niet belachelijk
Lol maak ons niet belachelijk? Dat jij een smaak hebt van een opa kunnen wij ook niks aan doen.

Deze "artiesten " hoe jij het ook wilt noemen. Hebben meer succes behaald dan al onze "toppers" bij elkaar.

• #111.792
Als er een of ander persoon met een hoofddoek op een gevaarlijke actie maakt in het verkeer, vind ik het zeer netjes om het slechts bij "Gaat een hoofddoekje stilstaan" te houden.

En dat het betreffende doekje er misschien was vanwege kanker, een wrat, een koud hoofd of een man met een stevige duim; het zal me jeuken. Dat heeft er helemaal niks mee te maken. De enorme gevoeligheid die vandaag de dag in de samenleving heerst, je zou er toch spontaan rode vlekken van in de nek krijgen.
K3KXOcRl.jpg
Soms is er dat doekje ook vanwege debiele overtuigingen :)

• #111.793
Ik gaf gewoon wat voorbeelden. My God, al die Nederlanders getriggered door Dimitri Vegas & Like Mike ofwat? :rolleyes:
Geen idee, ik ken al die artiesten jij noemt niet. Ik heb zojuist even gegoogled omdat ik benieuwd was, maar had 'm binnen een minuut weer afgezet. Ik ga trouwens de namen van @GeenEiwittenVoorJe18Bent wel even checken, wellicht zit er wat tussen. België heeft in het verleden wel wat goeie artiesten gehad trouwens. :)
Hooverphonic, Selah Sue , Milow, Stan van Samang

Kunnen niet tippen aan Golden Earring, lang niet. Maar om te zeggen dat België er nu geen heeft is ook wat overdreven.

• #111.795
Geen idee, ik ken al die artiesten jij noemt niet. Ik heb zojuist even gegoogled omdat ik benieuwd was, maar had 'm binnen een minuut weer afgezet. Ik ga trouwens de namen van @GeenEiwittenVoorJe18Bent wel even checken, wellicht zit er wat tussen. België heeft in het verleden wel wat goeie artiesten gehad trouwens. :)
Stan van Samang is een neef van mij

Zo, dat moest ik even kwijt.

• #111.796
Lol maak ons niet belachelijk? Dat jij een smaak hebt van een opa kunnen wij ook niks aan doen.

Deze "artiesten " hoe jij het ook wilt noemen. Hebben meer succes behaald dan al onze "toppers" bij elkaar.
Tja, ik heb het hele concept van DJ nooit echt begrepen, dus ik sluit mij aan bij Bert, en ben nog wat jonger dan hem. Als je het mij vraagt mag Martin Garrix het gat afvegen van Golden Earring.

• #111.797
  • #111.799
Wat is jouw favoriete rocknummer aller tijden Bert?
Dat is een lastige vraag, ik vind psychedelic rock en progressive rock goed. Ik ben niet echt een supermuziekkenner, maar vraag wel eens wat bij m'n broer die bij een platenlabel werkt en echt alles van muziek weet.

Een aantal nummers die zeker in mijn Top 20 staan:
  • Genesis - Firth of Fifth (uit het Peter Gabriel tijdperk, dus niet die commerciële Phil Collins-muziek)
  • Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond
  • Pink Floyd - Echoes
  • Pink Floyd - Wish you were here
  • Neil Young - Cowgirl in the Sand
  • Neil Young - Cortez the Killer
  • Alice Cooper - Halo of Flies
  • Iron Maiden - The Trooper (o.a.)
  • Black Sabbath - War Pigs
  • Led Zeppelin - Stairway to Heaven
  • Deep Purple - Child in Time
  • Radiohead - diverse nummers... (niet Creep)
  • Focus - Hocus Pocus
  • David Bowie - Space Oddity
  • Slayer - Raining Blood
  • The Doors - The End
Verder artiesten als Alan Parsons Project, The Who, The Smiths, Porcupine Tree, Riverside, IQ, CSNY, Beatles, Stones, Queen, Golden Earring, Focus, Brainbox, CCR, ELO, Bob Dylan, Metallica, Supertramp, Fleetwood Mac...

Terug
Naar boven