XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.281
Ja OMDAT zn campagne vol met haat en nazi-achtige propaganda is, stem ik niet op heb.
Had die nou niet afkomst, religie erbij betrokken, en zou die nou geen banden hebben gehad met de pegida oprichter en nazis...dan had ik mischien op hem gestemd.

Op basis van welke standpunten zou je dan op hem stemmen?

• #115.289
Kan wel wat noemen, ik snap niet dat jij zo moeilijk doet als er naar je afkomst gevraagd word, het doet je toch allemaal niets? Waarom maak je er dan zo’n dingetje van? Ik snap niet dat je op Wilders zou stemmen wanneer hij het niet meer over religie zou hebben. Daar is heel zijn campagne namelijk op gebaseerd..
Het partijprogramma van de PVV bevat minder inhoud dan de songtekst van een gemiddeld liedje van K3 inderdaad. Mensen die op de PVV stemmen hebben zaagsel in hun bovenkamer.

• #115.291
Je spreekt jezelf wel erg tegen zo.
Ok ik ben half palestijn half israelisch.
Nee grapje ik ben half chinees half amerikaan.
Nee grapje ik ben half duits half joods.
Hmm.....weet je wat, ik ben gewoon......amir!
From planet earth!

• #115.295
Ik ben Bert.

• #115.296
je suis Bert.

• #115.298
Ok ik ben half palestijn half israelisch.
Nee grapje ik ben half chinees half amerikaan.
Nee grapje ik ben half duits half joods.
Hmm.....weet je wat, ik ben gewoon......amir!
From planet earth!

Ik weet allang dat je van Marokkaanse komaf bent, daar hebben we het eerder per Pm over gehad. Jij dacht namelijk dat ik ook Marokkaans was. Snap niet zo zeer waarom je zo moeilijk doet. Maak er lekker een dingetje van zou ik zeggen, want het boeit je allemaal niet toch ?

• #115.299
Ik weet allang dat je van Marokkaanse komaf bent, daar hebben we het eerder per Pm over gehad. Jij dacht namelijk dat ik ook Marokkaans was. Snap niet zo zeer waarom je zo moeilijk doet. Maak er lekker een dingetje van zou ik zeggen, want het boeit je allemaal niet toch ?
Ik ben niet marokkaans .
Ik dacht alleen dat jij marokkaans was.
Ik vond raar dat je wist dat ik niet marokkaans ben en dat ik niet turks ben.

• #115.300
Ik ben niet marokkaans .
Ik dacht alleen dat jij marokkaans was.
Ik vond raar dat je wist dat ik niet marokkaans ben en dat ik niet turks ben.

Wat jij wilt kerel, de man die overal schijt aan heeft is bang om voor zijn afkomst uit te komen.

Terug
Naar boven