AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.302
Is dat Nederlands ‘ afkomst uit te komen’

• #115.305
Achja het zal allemaal wel :) groetjes!

• #115.311
Op den duur wordt je vaak wel geaccepteerd maar mensen met een kleurtje moeten het vaak verdienen. Ik loop al 31 jaar tegen dat soort dingen aan, dus hoe kan je nou zeggen dat het onzin is? Ik werk met een paar rasechte boeren, enorm racistisch.. het duurde even maar zij hebben mij geaccepteerd. Soms vergeten ze volgens mij zelfs dat ik ook een allochtoon ben wanneer er weer eens gesmeten wordt met zinnen zoals ‘al dat volk eruit’. In sommige gevallen komt er dan ‘maar daar bedoel ik jou niet mee hoor’ achteraan. Het ligt natuurlijk ook aan waar ik mij bevind, in de grotere steden heb ik hier aanzienlijk minder last van. In kleine dorpen kijken ze mij na alsof ik elk moment een diefstal ga plegen.

true dit juist, ik word zelf ook nooit aangesproken of iets dergelijks maar hoor het wel langs me heen gaan allemaal ja.

• #115.312
Vriend.leef gewoon je leven en let niet op wat anderen over je denken.
Je bent toch volwassen?
Als je gelukkig bent in het leven, dan zou het je een ruk moeten schelen hoe anderen over je denken!
Weet je wat mijn mentaliteit is? Buiten mn voordeur is IEDEREEN een buitenlander voor me!

als je mij had gekend dan wist je allang dat ik schijt heb aan mensen wat ze over mij denken..... ging hier meer over jou dan over mij.

• #115.313
Half uurtje geleden tegen 25km per uur onderuit geschoven met mijn fiets naar werk, en hard op mijn bek gegaan. Fiets kapot, kleren kapot, en mijn dikke teen mogelijk gebroken want ik kan er niet op stappen en het zwelt en bonkst als Huub Hetterschijt tijdens het bankrukken.

Nog een geluk dat ik terug maandje stevig aan het trainen was, overal waar ik massa heb niks aan de hand.

• #115.314
Sterkte man.

• #115.315
  • #115.318
@Bert niet eens met mijn mening over de PVV?

• #115.319
  • #115.320
Terug
Naar boven