Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.341
De man bewonderde Fortuyn en later Wilders. Misschien speelt het NSB verleden van zijn familie wel mee in het opkomen voor typetjes als Wilders en nu Baudet. Hij heeft weleens laten vallen dat hij hoopt dat de FvD als een soort reddingsboei gezien wordt door mensen die niet op de PVV willen stemmen. Als Wilders bij hem had aangeklopt had hij daar wellicht kunnen zitten.

Ja that reminds me, moet zijn boek nog eens een keer lezen.

• #115.342
Politiek van vandaag is sturen op trending topics en dan ben je hot.
Wilders mag dan wel een topper zijn in debat maar hij brengt niets. Het enige wat hij roept en schreeuwt dat er iets niet deugt.
Daarmee maak je Nederland niet beter. Je hebt mensen nodig die niet enkel schreeuwen maar ook met voorstellen komen.
Opbouwend en gesteund door de meerderheid.

Nouja dat is mijn mening

• Like
Waarderingen: 040B
  • #115.344
1570441657175.png

:emo:

• #115.347
Dat is het hem nou juist. Velen zijn al geaccepteerd, ik moet het vaak verdienen. Dat is gewoon lullig. Aan de andere kant is er gewoon enorm veel criminaliteit, meerendeel door allochtonen. Dusja.. dan krijg je dat.

Maar inderdaad. Marokkanen zijn vaak ook racistisch, in mijn beleving zijn Islamieten juist erger dan Nederlanders. Wat is het toch een kut wereld waar wij in leven :o

Denk dat de omgeving wel meespeelt. Ik werk in een multinational met veel nationaliteiten, kleuren, achtergronden, waar iedereen er vanaf het begin gewoon bij hoort.

Als je er niet heel Hollands uitziet moet Je soms wat vooroordelen overwinnen, Er zit dan wel een groot verschil tussen welke achtergrond. Als Marokkaan heb je het dan een lastiger dan als Aziaat. En tussen de laagopgeleide conservatievelingen is het anders dan tussen de hoogopgeleide mensen in een internationaal team.

Maar dat ‘bewijzen’ is niet bij iedereen en overal zo. De meeste mensen zijn naar alle nieuwe mensen een beetje afwachtend (ik ging als randstedeling werken in Brabant, zonder zachte g heb je daar ook een achterstand). En in mijn omgeving momenteel is er echt geen verschil in je afkomst of uiterlijk.

• #115.349
Denk dat de omgeving wel meespeelt. Ik werk in een multinational met veel nationaliteiten, kleuren, achtergronden, waar iedereen er vanaf het begin gewoon bij hoort.

Als je er niet heel Hollands uitziet moet Je soms wat vooroordelen overwinnen, Er zit dan wel een groot verschil tussen welke achtergrond. Als Marokkaan heb je het dan een lastiger dan als Aziaat. En tussen de laagopgeleide conservatievelingen is het anders dan tussen de hoogopgeleide mensen in een internationaal team.

Maar dat ‘bewijzen’ is niet bij iedereen en overal zo. De meeste mensen zijn naar alle nieuwe mensen een beetje afwachtend (ik ging als randstedeling werken in Brabant, zonder zachte g heb je daar ook een achterstand). En in mijn omgeving momenteel is er echt geen verschil in je afkomst of uiterlijk.

Kan heel erg verschillen inderdaad, zo heb ik ook 50 collega's in Eindhoven die ik niet serieus kan nemen door de zachte G en vanwege het feit dat de arbeidsethos daar gewoon heel anders is; veel ouwehoeren, weinig werken, nog meer klagen.

• #115.350
Kan heel erg verschillen inderdaad, zo heb ik ook 50 collega's in Eindhoven die ik niet serieus kan nemen door de zachte G en vanwege het feit dat de arbeidsethos daar gewoon heel anders is; veel ouwehoeren, weinig werken, nog meer klagen.

Dat klagen herken ik wel ja. Waar ik vandaan kwam scholden we de dader uit en gingen over tot de orde van de dag, nadat we het probleem eventuele gefixt hadden, of gezorgd dat het gefixt ging worden.

Het bedrijf waar ik zat was het werken trouwens niet zo weinig. Werd hard gewerkt, maar ging wel anders.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #115.351
Dat klagen herken ik wel ja. Waar ik vandaan kwam scholden we de dader uit en gingen over tot de orde van de dag, nadat we het probleem eventuele gefixt hadden, of gezorgd dat het gefixt ging worden.

Het bedrijf waar ik zat was het werken trouwens niet zo weinig. Werd hard gewerkt, maar ging wel anders.

Wij hebben een locatie in het oosten, zuiden, midden en buiten Nederland en Europa. Overal merk je dat het anders is. In Duitsland zeggen ze ook nog Herr + achternaam tegen MD.. f**k dat ik noem hem gewoon Piet. (fictieve naam) Maar daar regeert de angst echt nog op de werkvloer; feit er wordt hard gewerkt!

• Like
Waarderingen: BB_
  • #115.352
Angst op de werkvloer anno 2019 is toch absurd.

• #115.353
Wij hebben een locatie in het oosten, zuiden, midden en buiten Nederland en Europa. Overal merk je dat het anders is. In Duitsland zeggen ze ook nog Herr + achternaam tegen MD.. f**k dat ik noem hem gewoon Piet. (fictieve naam) Maar daar regeert de angst echt nog op de werkvloer; feit er wordt hard gewerkt!

Yep, zelfs in België is er een flink verschil met nl. Sterker nog; zelfs Den Haag en Rotterdam verschillen. Ik werk samen met Amerikanen, Engelsen, Duitsers, Italianen, Arabieren etcetera, overal is het anders en nergens hoor je er meteen helemaal bij.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #115.354
Yep, zelfs in België is er een flink verschil met nl. Sterker nog; zelfs Den Haag en Rotterdam verschillen. Ik werk samen met Amerikanen, Engelsen, Duitsers, Italianen, Arabieren etcetera, overal is het anders en nergens hoor je er meteen helemaal bij.

Sommige culturen zul je er zelfs nooit bij horen..

• #115.356
En homo’s zullen er bij jou nooit bijhoren.

• #115.357
Die heb ik dan weer niet gelezen. Ben bezig in Oikofobie en De Aanval op de Natiestaat staat nog op m'n lijstje.
Vorige verkiezingen had ik echt een hoge pet op van Baudet, maar sindsdien is zijn houding wel wat veranderd. Ik denk ook dat het niet superveel uitmaakt of je PVV of FdV stemt, het tegengeluid is duidelijk. Alles beter dan GL of SP. :)

• #115.358
Die heb ik dan weer niet gelezen. Ben bezig in Oikofobie en De Aanval op de Natiestaat staat nog op m'n lijstje.
Vorige verkiezingen had ik echt een hoge pet op van Baudet, maar sindsdien is zijn houding wel wat veranderd. Ik denk ook dat het niet superveel uitmaakt of je PVV of FdV stemt, het tegengeluid is duidelijk. Alles beter dan GL of SP. :)
Ik vind beiden te conservatief.

waar blijft een echt liberale partij zonder het linksige idealisme van D66?

• #115.359
Waarom is alles beter dan sp? De sp heeft nooit in een kabinet gezeten dat je zo een reactie uit alsof de sp een catastrofale regeerperiode gehad heeft.
De pvv heeft wel in een ( gedoog) kabinet gezeten en we weten allemaal nog hoe ze het kabinet midden in de crisis hebben laten vallen.
Vergeet 1 ding niet, rechts is goed voor bedrijven en links is goed voor de normale burger.
Rechts zorgt ervoor dat belastingen omhoog gaan en ons de burgers voor de gek houdt en links geeft juist geld uit aan de burgers.
En dat is dus nou net wat we nodig hebben na jaren en jaren lang van bezuinigen.
We mogen eens een keer beloond worden nu het goed gaat en vooral voor al dat bezuinigen

• Wow
  • #115.360
Aanval op de Natiestaat is best ok, maar leest niet heel lekker weg.

• Like
Terug
Naar boven