XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.383
Log van Bert is dicht :(

• #116.384
247 glorieuze pagina's :(.

• #116.386
Zodra er vrouwen in het spel komen verandert alles

• #116.391
Die nakuur begint er in te hakken. :o
Dat valt wel mee. Trainingen gaan nog wel prima en voel me ook top op m'n werk. Gewoon even een mentale dip.
Dus ja, misschien heb je gelijk. Mijn laatste injectie is inmiddels wel ruim 13 weken geleden al en m'n bloedwaarden waren best goed. Test is hoger dan voor de kuur.

• #116.392
Dat valt wel mee. Trainingen gaan nog wel prima en voel me ook top op m'n werk. Gewoon even een mentale dip.
Dus ja, misschien heb je gelijk. Mijn laatste injectie is inmiddels wel ruim 13 weken geleden al en m'n bloedwaarden waren best goed. Test is hoger dan voor de kuur.
Je hart is misschien wel gebroken nu (?), dat is de ergste pijn voor een man bertus

• #116.393
Don’t let yesterday take up too much of today.

• #116.395
Team liefdesverdriet checkin in(neenee niet natty phaggots)

But momma raised no b*ch lets go guys

• #116.396
  • #116.398
Vrouwen...
... je kunt beter kippen houwen.

• #116.400
Nee, dat is denk ik niet zo het issue. @pat82 is lief, maar we zijn gewoon te verschillend. Daar heb ik me allang overheen gezet en vrede mee gehad.
Gewoon de spuit er weer in binnenkort en dan komt alles goed.

Terug
Naar boven