AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.401
Nee, dat is denk ik niet zo het issue. @pat82 is lief, maar we zijn gewoon te verschillend. Daar heb ik me allang overheen gezet en vrede mee gehad.
Gewoon de spuit er weer in binnenkort en dan komt alles goed.
Heb je al een nieuw target? Zit je al op lexa? Of die ene site voor hoger opgeleiden

• #116.403
Dacht heel even dat ik op het forum van scholieren.com of lycos chat was beland, wat een gebash en testobommetjes

• #116.405
Ik heb wel een beetje op datingsites gekeken. Je kunt vrij gericht zoeken, maar toch werkt het niet helemaal. Bovendien moet je om in contact te komen een of andere pro-account aanmaken waar je een paar honderd euro p/j aan kwijt bent.
Ik denk dat wanneer de ander niet zo fanatiek met sport en voeding etc. bezig is, een relatie weinig kans van slagen heeft. Hier op het forum of in de sportschool is een betere plek om iemand tegen te komen.

• #116.406
Team liefdesverdriet checkin in(neenee niet natty phaggots)

But momma raised no b*ch lets go guys

kumbuka-gorilla-zoo.jpg

• #116.407
Ik heb wel een beetje op datingsites gekeken. Je kunt vrij gericht zoeken, maar toch werkt het niet helemaal. Bovendien moet je om in contact te komen een of andere pro-account aanmaken waar je een paar honderd euro p/j aan kwijt bent.
Ik denk dat wanneer de ander niet zo fanatiek met sport en voeding etc. bezig is, een relatie weinig kans van slagen heeft. Hier op het forum of in de sportschool is een betere plek om iemand tegen te komen.
Is dat dan zo'n must dat ze ook fanatiek bezig moet zijn? Vast ook genoeg die t accepteren en ook wel fijn vinden zodat ze ook hun eigen space hebben zeg maar.

• #116.408

allemaal besodemieterij.
Gewoon doen wat je leuk vindt en dan komt ze wel een keer voorbij. Of niet, maar dan doe je iig wat je leuk vindt.

• #116.409
  • #116.410
@Bert , in het strakke regime van werken , trainen , eten en zo gedisciplineerd met de sport bezig zijn ga je bijna niemand treffen die op hetzelfde level zit.
Je zal een compromis moeten sluiten denk ik .

Een dame wil ook aandacht , wil ook leuke dingen doen, ook samen op vakantie zonder rekening te houden met een vast eet / train schema .
Samen genieten maar ook gewoon eens een avond op de bank met netflix en een drankje

• #116.411
  • #116.412
Zo dacht ik ook en toen was ik ineens 31 jaar. Time flies when you're having fun.
Wanneer je kluizenaar bent die alleen buiten komt om van de kazerne naar de auto te lopen, boodschappen bij de lokale AH doet en met je koptelefoon op in de sportschool bent komt het niet aanwaaien inderdaad.

• #116.413
Wanneer je kluizenaar bent die alleen buiten komt om naar de van de kazerne naar de auto te lopen, boodschappen bij de lokale AH doet en met je koptelefoon op in de sportschool bent komt het niet aanwaaien inderdaad.
tbh zo ben ik ook
school - home - gym repeat xd

maar dan met de fiets

• Like
Waarderingen: BB_
  • #116.414
Nee, dat is denk ik niet zo het issue. @pat82 is lief, maar we zijn gewoon te verschillend. Daar heb ik me allang overheen gezet en vrede mee gehad.
Gewoon de spuit er weer in binnenkort en dan komt alles goed.

Ik zal niet meer zo gemeen zijn, beloofd. Het laatste wat ik wil is dat je dipsip bent.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #116.418
tbh zo ben ik ook
school - home - gym repeat xd

Ja ik ook maar zo nu en dan kun je dat toch wel loslaten?
Eens met vrienden op stap een keer in de zoveel tijd, met de vrouw iets leuks doen waarbij je even niet op je eten let of iets dergelijks weet ik veel.

Als je iemand wilt die perfect bij je past zodat jij niks aan hoeft te passen in je leven zul je nooit wat vinden i guess xd

• #116.419
en waarom niet gewoon standaard tinderen?
of grindr kan ook

• #116.420
  • Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven