Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.421
Ja ik ook maar zo nu en dan kun je dat toch wel loslaten?
Eens met vrienden op stap een keer in de zoveel tijd, met de vrouw iets leuks doen waarbij je even niet op je eten let of iets dergelijks weet ik veel.

Als je iemand wilt die perfect bij je past zodat jij niks aan hoeft te passen in je leven zul je nooit wat vinden i guess xd
ik kan soms wel 'n dag skippen maar om eerlijk te zijn heb ik atm nog niet vrienden op mijn laag niveau.
iedereen is zo volwassen dus moet het al zeer tof zijn om ff een paar uur alleen in de gym te verslaan

• #116.422
Te weinig tijd te veel om te doen. Walgelijke drukke dag vandaag

• Like
Waarderingen: BB_
  • #116.423
Ik heb wel een beetje op datingsites gekeken. Je kunt vrij gericht zoeken, maar toch werkt het niet helemaal. Bovendien moet je om in contact te komen een of andere pro-account aanmaken waar je een paar honderd euro p/j aan kwijt bent.
Ik denk dat wanneer de ander niet zo fanatiek met sport en voeding etc. bezig is, een relatie weinig kans van slagen heeft. Hier op het forum of in de sportschool is een betere plek om iemand tegen te komen.
Scharrel er eentje op in de lokale snackbar. Al 2 x succes gehad
(Geen fitgirls tho)

• #116.424
Moet zeggen dat ik me mentaal toch wel beter voelde toen ik het af en toe wat links liet liggen toen ik een relatie kreeg. Voelde me na een tijdje niet meer zo slecht als ik ging cheaten tot op het punt dat m'n hele leven nu een cheat is.

Maar dan is dit ook wel een beetje een extreem geval van keihard blasten naar helemaal kappen met aas. Had betere dingen te doen, m'n lichaam stond/staat op afbrokkelen. Er is ook wel enigszins een balans in te vinden met keihard trennen (letterlijk en figuurlijk) en iemand die dat ook zal accepteren & steunen. Je opties zijn wel pittig laag als je iemand wilt die er net zo veel energie in stopt. Al zie ik op tinder wel genoeg 'fitchicks'.

• #116.428
Shiiiiit. Busted.

• #116.429
@Bert , in het strakke regime van werken , trainen , eten en zo gedisciplineerd met de sport bezig zijn ga je bijna niemand treffen die op hetzelfde level zit.
Je zal een compromis moeten sluiten denk ik .

Een dame wil ook aandacht , wil ook leuke dingen doen, ook samen op vakantie zonder rekening te houden met een vast eet / train schema .
Samen genieten maar ook gewoon eens een avond op de bank met netflix en een drankje
Ik verwacht ook helemaal niets en als dat het issue was geweest waren er wel meer relaties gestrand, dus dat is niet het euvel geweest. Dat ik wegens werk weinig thuis ben verander ik niets aan en hebben genoeg collega's (en dan valt het bij mij nog wel mee, ik ga immers niet op uitzending). Het loslaten van mijn levensstijl lukt mij niet zomaar; niet alleen omdat ik het niet wil, andere redenen en verder niet relevant voor hier.
Overigens zie ik juist vaak koppels als ik in een hardcore gym ben, dus ik denk dat soort-zoekt-soort toch wel opgaat.

Maar laten we erover ophouden, het is geen dating forum.

• #116.430
Wanneer je kluizenaar bent die alleen buiten komt om van de kazerne naar de auto te lopen, boodschappen bij de lokale AH doet en met je koptelefoon op in de sportschool bent komt het niet aanwaaien inderdaad.
Dat klopt, zo gaat het inderdaad. Maar als je tegen je zin in uitgaat terwijl je niet van uitgaan houdt (bijvoorbeeld), lijkt me dat ook niet de geschikte plek voor jou om iemand te vinden. En dan is er nog zoiets als tijd.

• #116.432
  • #116.433
  • #116.434
Ik hoor het al Bert, de komende jaren weer vrijgezel.

Soms moet je ook ff een beetje uit je comfortzone stappen om een leuk iemand tegen te komen man man man.

• #116.435
Ik heb een hekel aan uitgaan en tegen mijn zin in meegaan 'voor de gezelligheid' heb ik lang genoeg gedaan.

Wist ik:P altijd zo serieus jij haha

Maare trek je leukste gym outfit aan zaterdag en ff goed trainen. Laat die muscles maar aan de chickies zien bertje. Oh en the headphones wel af zo nu en dan.

• #116.436
Ik hoor het al Bert, de komende jaren weer vrijgezel.

Soms moet je ook ff een beetje uit je comfortzone stappen om een leuk iemand tegen te komen man man man.
Ik heb nergens om gevraagd en ga nou niet doen alsof ik achterlijk ben en niet snap hoe het werkt.

• #116.439
Zo is het mooi geweest. Doei. :wave:

Terug
Naar boven