- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
en het seksleven? hoe zat het daarmee kreeg die je klaar?
Dat was lekker, geen problemen mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en het seksleven? hoe zat het daarmee kreeg die je klaar?
Subiet krijg je weer klachten

Mij ook dus doe ik dat ook.Opbouwende kritiek is wat anders dan met een belerend vingertje naar anderen wijzen. Mij is geleerd iedereen in z’n waarde te laten ongeacht zijn of haar niveau.

Ik raad je aan om je op te laten nemen in de anabolenpolinee tijdje geen tren aangeraakt 15/20weken al niet, is een record voor mij....
Ik raad je aan om je op te laten nemen in de anabolenpoli
Zoals ik al zei, denk dat jij niet veel meer kan met je gereedschap dus irrelevant
haha en nog loop ik met lekkerdere wijfe dan je moer rond
dan werkt die toch wel
Op het laatst ga je blauw zien van die tabletten, pas maar op
zelfde met earthlings , is ook een propaganda pieceHet is echt een belachelijk slechte docu. Zoals 99% van de docus die over voeding gaan, helaas.
Je mist niks. Het is zonde, je zou een prima docu kunnen maken over het onderwerp die wel gebalanceerd is en een goede weergave biedt van de wetenschap. Helaas wordt er altijd gekozen om extreem te cherry picken en een bijzonder onsmakelijke ongebalanceerde weergave neer te zetten. Maar ja, ergens weet iedereen wel dat je beter niet je voedingsadvies uit Netflix-documentaires kunt halen.
oversext ben je niet als je maar een vagina heb gezien . ik daar integen heb een hele bende kinderen

1ml test doet beter zijn werk dan zo een blauw pilletje
Was het maar zo, soms lijkt het mij toch best prettig om iemand te hebben die lekker direct en simpel is zoals mannen in het algemeen.
Hoe kom je vandaag dan aan je 20.000 woorden per dag?ik heb geen stem meerthunderdome heeft me goed verpest
Blijf erover zeuren.......Je gaat er in ieder geval slecht Nederlands van typen.....
het gaat niet veranderen het waarom heb ik al eerder uitgelegd.