Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
en dat voor een man van 1m89 - 102kg!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dat voor een man van 1m89 - 102kg!
Dat klopt, zo gaat het inderdaad. Maar als je tegen je zin in uitgaat terwijl je niet van uitgaan houdt (bijvoorbeeld), lijkt me dat ook niet de geschikte plek voor jou om iemand te vinden. En dan is er nog zoiets als tijd.
maw: draag een blauw strak broekje met je bloedlul van 20 cm
Dat snap ik, ik houd er ook niet van om te stappen maar heb jij bijvoorbeeld niet leuke collega's waar je wel eens mee een terras op zou kunnen ofzo?
Ik drink ook niet dus neem zelf gewoon fris en zoiets als een terrasje weerhoudt je ook niet van je levensstijl.
Zoiets is ook niks voor jou? Uitgaan hoeft niet altijd maar dronken in een discotheek te zijn natuurlijk.

Chocomel werkt ook

fristi vinden de meesten ook wel tof
Werk is een mannenwereldje. We hebben 1-2 x p/j wel een etentje met het werk, maar das toch anders. Meeste hebben thuis gewoon vrouw en kids zitten.Dat snap ik, ik houd er ook niet van om te stappen maar heb jij bijvoorbeeld niet leuke collega's waar je wel eens mee een terras op zou kunnen ofzo?
Ik drink ook niet dus neem zelf gewoon fris en zoiets als een terrasje weerhoudt je ook niet van je levensstijl.
Zoiets is ook niks voor jou? Uitgaan hoeft niet altijd maar dronken in een discotheek te zijn natuurlijk.

Te zoet. Vrouwen houden van chocola
Ik ga voor de

zwart, 33 inhoud, lekker prikkelig? hmm understandeable
Zorg dat je uitgezonden wordt naar Curaçao.Werk is een mannenwereldje. We hebben 1-2 x p/j wel een etentje met het werk, maar das toch anders. Meeste hebben thuis gewoon vrouw en kids zitten.![]()
Werk is een mannenwereldje. We hebben 1-2 x p/j wel een etentje met het werk, maar das toch anders. Meeste hebben thuis gewoon vrouw en kids zitten.![]()
Alleen de dikke PL'ers (en wannabees). De BB'ers namen cola zero.Mooi dat ik chocomel bestel en iedereen zag hoe dik ik was dat ze het ook gingen bestellen
Whaha ja dat was mooi

Daar heb ik toch verhalen over gehoord van Marinecollega's. En daarnaast:
Daarom ben je nog steeds een ectoAlleen de dikke PL'ers (en wannabees). De BB'ers namen cola zero.