Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.442
Dat klopt, zo gaat het inderdaad. Maar als je tegen je zin in uitgaat terwijl je niet van uitgaan houdt (bijvoorbeeld), lijkt me dat ook niet de geschikte plek voor jou om iemand te vinden. En dan is er nog zoiets als tijd.

Dat snap ik, ik houd er ook niet van om te stappen maar heb jij bijvoorbeeld niet leuke collega's waar je wel eens mee een terras op zou kunnen ofzo?
Ik drink ook niet dus neem zelf gewoon fris en zoiets als een terrasje weerhoudt je ook niet van je levensstijl.
Zoiets is ook niks voor jou? Uitgaan hoeft niet altijd maar dronken in een discotheek te zijn natuurlijk.

• #116.444
Dat snap ik, ik houd er ook niet van om te stappen maar heb jij bijvoorbeeld niet leuke collega's waar je wel eens mee een terras op zou kunnen ofzo?
Ik drink ook niet dus neem zelf gewoon fris en zoiets als een terrasje weerhoudt je ook niet van je levensstijl.
Zoiets is ook niks voor jou? Uitgaan hoeft niet altijd maar dronken in een discotheek te zijn natuurlijk.

Met een cola zero is niks mis op het terras :)

• #116.445
Daarvoor hoef je niet 102kg te zijn

• #116.449
Werk is een mannenwereldje. We hebben 1-2 x p/j wel een etentje met het werk, maar das toch anders. Meeste hebben thuis gewoon vrouw en kids zitten. :p

• #116.451
Mooi dat ik chocomel bestel en iedereen zag hoe dik ik was dat ze het ook gingen bestellen

• #116.453
@Bert komt wel goed met je Bert. Je bent slim en sterk. Misschien moet je eens de teugels laten gaan en in het dagelijks leven iets losbandiger worden. Dat kunnen vrouwen ook waarderen. Ik ben erg impulsieve met een hoop (domme) acties. Vrouwen kunnen mijn combinatie van haantjes gedrag en knulligheid waarderen.

• #116.455
  • #116.459
Terug
Naar boven