Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.463
  • #116.464
@Bert komt wel goed met je Bert. Je bent slim en sterk. Misschien moet je eens de teugels laten gaan en in het dagelijks leven iets losbandiger worden. Dat kunnen vrouwen ook waarderen. Ik ben erg impulsieve met een hoop (domme) acties. Vrouwen kunnen mijn combinatie van haantjes gedrag en knulligheid waarderen.

Vrouwen? Jij bent 21, dan zit je toch achter meisjes aan? Niets mis mee hoor, heb zelf een voorkeur voor jonger. Ja kom er maar in met die pedo grapjes @dbb. Jonger als in enkele jaren jonger.

• #116.465
Vrouwen? Jij bent 21, dan zit je toch achter meisjes aan? Niets mis mee hoor, heb zelf een voorkeur voor jonger. Ja kom er maar in met die pedo grapjes @dbb. Jonger als in enkele jaren jonger.
Leeftijd is maar een getal. Wat veel belangrijker is is hoe je je voelt!!!¡1!

• #116.466

Heb ze al een paar maal tegen de 30 aangehad Camelus. Vgm ben jij niet veel ouder?

• #116.472
Vandaag komt de verhuurder praten over mijn zogenaamde contractbreuk :roflol: die ik gepleegd heb door het plaatsen van een fucking badje in de tuin. Die man spoort niet, met z’n rare onwettige regeltjes en clausules.

• #116.474
Vandaag komt de verhuurder praten over mijn zogenaamde contractbreuk :roflol: die ik gepleegd heb door het plaatsen van een fucking badje in de tuin. Die man spoort niet, met z’n rare onwettige regeltjes en clausules.
gekneusd stuitje?

• #116.475

Hij wil gewoon wat aandacht van je?

• #116.480
Terug
Naar boven