- Waardering
- 10.892
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zij wel.

Ik ben toch blij dat het terug is gegroeid na de full body shave.Ja lach maar, wat doe je eraan? Groeit zo weer terug ook.![]()
Ik ben toch blij dat het terug is gegroeid na de full body shave.

how bad do you want it goddamnit
Haha, niet bad. Kolere wat een jeuk man. Vooral dat scrotum, dat is echt de hel. Maar de rest ook.
Het wordt tijd dat @Bert weer ON gaat. Misschien tren proberen in je volgende kuur?Saai hier zonder Bert zijn log.
Ik krijg bijna zin om tv te gaan kijken.
Daar steek ik een kaarsje voor op!Het wordt tijd dat @Bert weer ON gaat. Misschien tren proberen in je volgende kuur?
Vaarwel :'(Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.
Goed verhaal, lekker kort ook.Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.
Ik neem mijzelf ook vaak voor hier niet meer een kuil voor mijzelf te graven, maar blijf de fout in gaan. Als ik denk 'niet op reageren, niet op reageren', hou ik dat misschien 2 minuten vol.Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.
Hihh. Ik merk gewoon dat men soms te gauw zijn dag "laat verpesten". Als iets tegenzit, dan niet te veel van aantrekken. De volgende dag is er altijd een oplossing.Ik neem mijzelf ook vaak voor hier niet meer een kuil voor mijzelf te graven, maar blijf de fout in gaan. Als ik denk 'niet op reageren, niet op reageren', hou ik dat misschien 2 minuten vol.
Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.
Houdt het niet lang vol.Hihh. Ik merk gewoon dat men soms te gauw zijn dag "laat verpesten". Als iets tegenzit, dan niet te veel van aantrekken. De volgende dag is er altijd een oplossing.
OchJa, je er bij neerleggen dat 95% van wat gestuurd word plagend bedoeld is en hier niet te veel serieus nemen.Ik neem mijzelf ook vaak voor hier niet meer een kuil voor mijzelf te graven, maar blijf de fout in gaan. Als ik denk 'niet op reageren, niet op reageren', hou ik dat misschien 2 minuten vol.
Mss ook hoger lichaamsgewicht?OT: had vandaag sporttest, slechtste resultaat ooit. Conditie is niet meer wat het geweest is, maar aangezien ik al maanden niet meer heb hardgelopen heb ik er toch vrede mee.