XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.481
Light weight chestday...

tore me linkerpec afgelopen vrijdag.
En zondag verkeerde move gemaakt met mijn rechterschouder.
Dit was dus wel 1 van mijn bagger sessies ooit.
Op zich had ik wel een redelijke pomp door slow reps te combineren met fast reps op lichtgewicht

• #116.484
Ja lach maar, wat doe je eraan? Groeit zo weer terug ook. :o

• #116.485
  • #116.489
@bodybuilding.nl dat logo letters zijn terug weg btw op pc met google chrome

• #116.490
Saai hier zonder Bert zijn log.
Ik krijg bijna zin om tv te gaan kijken.

• #116.493
Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.

• #116.496
Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.
Ik neem mijzelf ook vaak voor hier niet meer een kuil voor mijzelf te graven, maar blijf de fout in gaan. Als ik denk 'niet op reageren, niet op reageren', hou ik dat misschien 2 minuten vol.

• #116.497
OT: had vandaag sporttest, slechtste resultaat ooit. Conditie is niet meer wat het geweest is, maar aangezien ik al maanden niet meer heb hardgelopen heb ik er toch vrede mee.

• #116.498
Ik neem mijzelf ook vaak voor hier niet meer een kuil voor mijzelf te graven, maar blijf de fout in gaan. Als ik denk 'niet op reageren, niet op reageren', hou ik dat misschien 2 minuten vol.
Hihh. Ik merk gewoon dat men soms te gauw zijn dag "laat verpesten". Als iets tegenzit, dan niet te veel van aantrekken. De volgende dag is er altijd een oplossing.

• #116.499
  • #116.500
OchJa, je er bij neerleggen dat 95% van wat gestuurd word plagend bedoeld is en hier niet te veel serieus nemen.
OT: had vandaag sporttest, slechtste resultaat ooit. Conditie is niet meer wat het geweest is, maar aangezien ik al maanden niet meer heb hardgelopen heb ik er toch vrede mee.
Mss ook hoger lichaamsgewicht?

Terug
Naar boven