Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ga 2x per week je armen trainen = monster progress

je triceps zijn 2/3 van je bovenarm dus als je grote armen wil ook triceps goed aanpakken he.

Die triceps maakt mijn bovenarmen juist dik, biceps blijft echt achter... Komt mede doordat ik alleen maar hammer curls kan doen door pijnlijke polsen.

Ajax

De keeper Kenneth Vermeer !
wat een droplul zeg 6 goals zeker 5 door hem........

Sinds paar dagen nieuwe telefoon, gelijk whatsapp erop gezet zodat ik mee kan met die hype. Blijkt dat ik eigenlijk niemand heb om mee te appen :fa:

I want MW 3....nuuuuuuuuuuuuuu

Vrienden die ongelofelijke beta fags zijn met hun vriendinnetjes.
ze hebben echt geen trots oid, triest om te zien

Ik ga over 65 minuten beginnen met een Economie tentamen, deze ga ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verneuqen.

lol @ euphorea.

Moet ook weer naar school fuark, geen tentamens gelukkig.

Nog steeds last van een van me traps/nekspier, donderdag-vrijdag nacht verkeerd gelegen, werd vrijdag al met zere nek wakker, werd in de loop vd dag wat stijver. Natuurlijk gewoon dom rug gaan trainen en vooral met deadlift voel je hem dan erg goed.

Zaterdag zat de nek natuurlijk knetter stijf vast. Kon me hoofd iets rechtsom draaien, linksom of achterover was een no-go. Lastig als je de laatste slokken uit je shake wil nemen...

Kan nu eindelijk weer iets me hoofd draaien, maar vanmiddag gewoon weer dom door bikkelen in de gym, NO PAIN NO GAIN :D

Man man man, als ik de piemol toch net zo lang stijf zou hebben als me nek de afgelopen dagen, was me vriendin de aller gelukkigste vrouw ter wereld :D

Ommeunige kramp/spierpijn achtig gevoel in me rug van het bankdrukken, was wel een heerlijke training, dus dat maakt het weer een beetje goed.

als je rugpijn hebt van het banken doe je toch iets niet helemaal goed

Meh, ik weet niet wat het is. ik arch me rug waarschijnlijk iets te veel, maar juist op deze manier lig ik veel stabieler en kan ik veel meer kracht eruit halen.

Maar als ik vanmiddag even wat rek en strek oefeningen doe, dan is het morgen zo goed als weg.

Meh, ik weet niet wat het is. ik arch me rug waarschijnlijk iets te veel, maar juist op deze manier lig ik veel stabieler en kan ik veel meer kracht eruit halen.

Maar als ik vanmiddag even wat rek en strek oefeningen doe, dan is het morgen zo goed als weg.

je kan je beter concentreren op de form en wat lager gewicht pakken......
laat je ego thuis als je gaat sporten

je kan je beter concentreren op de form en wat lager gewicht pakken......
laat je ego thuis als je gaat sporten

Ik zei dus, ik lig veel stabieler op deze manier. Als ik " normaal" arch. Me schouders de bank in duw dan lig ik heel erg te wankelen en ben ik meer bezig met niet van het bankje rollen dan met de beweging. Deze vorm voelt goed tijdens het banken. Alleen de dag na afloop voelen die spieren wat stijf aan, nu bijvoorbeeld heb ik al veel minder last dan toen ik ermee wakker werd. Ik denk dat als ik voor/na de oefening wat rek en strek oefeningen zou doen dat ik dan zelfs totaal geen last heb.

Nog steeds last van een van me traps/nekspier, donderdag-vrijdag nacht verkeerd gelegen, werd vrijdag al met zere nek wakker, werd in de loop vd dag wat stijver. Natuurlijk gewoon dom rug gaan trainen en vooral met deadlift voel je hem dan erg goed.

Zaterdag zat de nek natuurlijk knetter stijf vast. Kon me hoofd iets rechtsom draaien, linksom of achterover was een no-go. Lastig als je de laatste slokken uit je shake wil nemen...

Kan nu eindelijk weer iets me hoofd draaien, maar vanmiddag gewoon weer dom door bikkelen in de gym, NO PAIN NO GAIN :D

Man man man, als ik de piemol toch net zo lang stijf zou hebben als me nek de afgelopen dagen, was me vriendin de aller gelukkigste vrouw ter wereld :D

Heb je al tijgerbalsem red gehaald? Dit hielp bij mij goed de afgelopen dagen. Had donderdag tijdens training linkertrap/nek verrekt en toen gewoon nog zware shruggs erna gedaan xD

Terug
Naar boven