AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ait nice Skyblazer! Ga je trainen vandaag? Ik kan nog steeds niet klote griep, hoop woensdag..

Heb je al tijgerbalsem red gehaald? Dit hielp bij mij goed de afgelopen dagen. Had donderdag tijdens training linkertrap/nek verrekt en toen gewoon nog zware shruggs erna gedaan xD

Heb van dat medalgan ofzo in zo'n rode tube. fikt me huid eraf zo heet, dat werkt wel lekker ja.

Ondertussen is de pijn al wat weg getrokken dus weer volle polle er tegenaan met de shrugs vanmiddag :D

Boodschappen doen bij de Lidl verpest altijd mijn dag, zeker nu ik er ff snel langs wou voor bananen en op het zelfde moment Maximize V2 begint te werken.

20min nadat ik Maximize V2 had genomen begon ik de pomp, focus en opgefokte gevoel te merken. Merkte ook dat ik wat honger had en de bananen waren op dus ik zou nog ff snel langs de lidl voor bananen zodat ik toch wat meer snelle koolhydraten heb voor tijdens het trainen straks.

Terwijl ik naar de Lidl tegenover me flat loop begin ik de pomp in me spieren te voelen en het opgefokte gevoel. Voor de ingang van de Lidl kom ik terrecht achter een bejaarde oma die foookkiiiinnggg traaaaaaaaag loopt en kan haar pas binnen in halen als ze door het toegangs hekje is, had haar bijna aan de kant gezet. Vervolgens zigzag ik langs mong*len die op allerlei k*t plekken in het voetpad het winkelwagentje geparkeerd hebbeb. Kom ik vervolgens aan bij de bananen zie ik dat ze alleen maar van die hele groene hebben die nog niet rijp zijn. Heb schijt want in expeditie robinson eten die verwnde bn'ers ook groene bananen. Ik loop naar de kassa, kom in rij te staan met trage bejaarden die 5,75 precies in cash willen betalen. Als ik eindelijk aan de beurt ben reken ik snel af ren naar huis eet me banaan en typ vervolgens deze post. En ga nu trainen!! fuuaarrk

Inb4: Cool Story Bro!!

Herkenbaar story bro!!

@ SkyBlazer

8/10 voor het verhaal :)

Analyse 3 :o

danm rijst :roflol: ****ing goor man.

heb gisteren geen zondagmiddag/avond topic gehad.:mad:

Dat ik niet van opleiding kan switchen, moet wachtten tot september goddammit

wil jij woensdag nacht om 2uur even mee naar hannover, beurs opbouwen..
moest ik wel jah zeggen, word 24uur werken achter elkaar bah:P

Dit is toch geen tijd om op te staan.:mad:

Terug
Naar boven