MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.901
Je gedrag is i.i.g. wel dat van een puber, dus je past wel in de leeftijdscategorie. Tot 35 kunnen ze prima kinderen krijgen zonder een al te groot risico, vanaf dan gaat het snel. Ik prefereer 20-27, ben zelf tegen de 24. Onder de 20 is het gedrag vaak nog iets te 'kinds', boven de 27 wordt de leeftijd te laat wanneer ik zelf kinderen zou willen.

Ik ben ook 24.
Onder de 20 lijkt me nogal jong...
Boven de 27 zijn ze vaak nogal scary met kinderwensen enzo. :gek:

• #119.905
ik kan me goed voorstellen dat genoeg vrouwen ervoor kiezen.
giphy.gif

Ze kiezen er niet voor. Ander zouden ze niet daten, lijkt me?

Ik had verwacht dat vrouwen boven de 30 tot begin de 40 volwassener zouden zijn. Nou, dat valt erg tegen kan ik je vertellen.

• #119.914
  • #119.920
Mijn vader zei ooit, vrouwen die boven de 25 nog single zijn, zijn dat niet zonder reden. Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.

Is je vader Hugh Hefner?

Puur seksisme, is bij mannen net hetzelfde hoor - enkel worden de tekortkomingen daar soms gecompenseerd door een dikke portefeuille...

Heb er in de kennissenkring ook van tegen de 40 en die zijn nu zo ver heen dat ze enkel nog maar shemales willen (voor de "ervaring") en aziatische postorderbruiden (voor de was en de plas)

Ideaal zou natuurlijk een aziatische shemale zijn, maar blijkbaar vind je dat niet zo makkelijk via postorder :rolleyes:

Terug
Naar boven