Dat heb ik vanochtend vroeg al gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik vanochtend vroeg al gedaan.
doctor Tony Hugh mangina ^^Is je vader Hugh Hefner?
Puur seksisme, is bij mannen net hetzelfde hoor - enkel worden de tekortkomingen daar soms gecompenseerd door een dikke portefeuille...
Heb er in de kennissenkring ook van tegen de 40 en die zijn nu zo ver heen dat ze enkel nog maar shemales willen (voor de "ervaring") en aziatische postorderbruiden (voor de was en de plas)
Ideaal zou natuurlijk een aziatische shemale zijn, maar blijkbaar vind je dat niet zo makkelijk via postorder![]()
Goede observatie! Gelukkig ben ik 8/9 gegaan dus niks aan de hand.Aan je laatste deadlift te zien had je beter 5kg minder kunnen doen

Dat mag niet besproken worden.

Op je profiel niffo
Nee dat is gewoon @ThuggishRuggish
Goeie grap voor het eerst.
Ja klopt, veel kilometers gelopen zodat de motor soepel blijft lopen en altijd goede brandstof gehad!
Ook met de vorige bestuurders?Ja klopt, veel kilometers gelopen zodat de motor soepel blijft lopen en altijd goede brandstof gehad!
Nee, ik bedoel letterlijk veel gelopen (was eerder fanatiek met hardlopen en wandelde geregeld). En ik heb altijd al een redelijk gezond eetpatroon gehad.