- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb een nieuw uniform nodig. Heb niets kunnen krijgen, alles maatwerk.Ik ken het. Val tss de kinder en de vrouwenmaten ;(
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een nieuw uniform nodig. Heb niets kunnen krijgen, alles maatwerk.Ik ken het. Val tss de kinder en de vrouwenmaten ;(
Zwanenburg proberen. Is redelijk hardcore.NOOOOOOOO!
Iemand een plek waar ik kan trainen binnen 100km van Haarlem?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANOOOOOOOO!

Zijn er leden die daar trainen?
Big Gym den helderNOOOOOOOO!
hoe gaan ze dat nu doen? Weet jij datGeen school tot 6 april, fijn als je nog 1 toetsweek moet maken en eindexamen moet doen.
Geen idee, aankomende week krijgen we meer te horen. Maar 8 april begint mijn examentraining dus of alles wordt opgeschoven of mijn toetsweek wordt geschrapt
Zou dinsdag eigenlijk een SE hebben, en mei ook examen. Wordt leuk ook met allemaal herkansingen etcGeen idee, aankomende week krijgen we meer te horen. Maar 8 april begint mijn examentraining dus of alles wordt opgeschoven of mijn toetsweek wordt geschrapt
I feel you bro
Ik ben al een uur aan het denken of ik het waard vind 1500 euro te verneuken aan materiaal...
doen corona of niet je kunt het blijven gebruikenIk ben al een uur aan het denken of ik het waard vind 1500 euro te verneuken aan materiaal...
Ik ga morgen op goed geluk naar de KMA, waar normaal gesproken 24/7 de gym open is en toegankelijk voor defensiepersoneel.Ik ben al een uur aan het denken of ik het waard vind 1500 euro te verneuken aan materiaal...