Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer krijgen we die dbb meet waar we met zijn allen op de vuist gaan als een stelletje hooligans. Coke + tren gebruik moet dan wel een pre zijn.Ho ho ho nu worden we wel heel persoonlijk hé. Als je zo doorgaat gaan we lekker een potje knokken op een NK naar keuze!!!!

Was jij niet heroïne verslaafd?Maar sta mentaal beduidend sterker in mn schoenen als jou.

Had jij geen gezeur met @th0maz
Ik had hem daar niet weg mee laten komen inderdaad.

Klopt ja....eerste dagen hielden ze ook met de auto meer afstand leek welwie is er nog meer opgevallen dat sinds de 100km/h regeling auto's zich gaan gedragen als vrachtwagens ,
minutenlang inhalen met 96km/h ,niet meer naar rechts gaan ,lange slierten met slakken links en rechts (niemand haalt de 100 )
nu is wegens te weinig verkeer de extra spitstrook van Echt naar Maastricht gesloten maar ik voorspel chaos en nog meer ellende
wanneer alles weer bij het oude is

Ik houd me gewoon netjes aan de 1.5 meter afstand hoorKlopt ja....eerste dagen hielden ze ook met de auto meer afstand leek wel![]()

Ik kom in verband met thuiswerken niet heel veel op de snelweg, maar holy shit wat rijden mensen retarded met de nieuwe regeling.wie is er nog meer opgevallen dat sinds de 100km/h regeling auto's zich gaan gedragen als vrachtwagens ,
minutenlang inhalen met 96km/h ,niet meer naar rechts gaan ,lange slierten met slakken links en rechts (niemand haalt de 100 )
nu is wegens te weinig verkeer de extra spitstrook van Echt naar Maastricht gesloten maar ik voorspel chaos en nog meer ellende
wie is er nog meer opgevallen dat sinds de 100km/h regeling auto's zich gaan gedragen als vrachtwagens ,

Ik rij ook een stuk harder. Al helemaal onder ik in het noorden zit. Een boete kan me niet zoveel schelen maar m’n rijbewijs kwijt wel.Ik rij nu juist harder dan eerst omdat de wegen zo leeg zijn
Flitsmeister aan en goed opletten welke auto's je inhaalt kan je prima 150 rijden.
Dit wist ik niet, ik rij op de snelweg altijd op die grens van 50 te hardIk rij ook een stuk harder. Al helemaal onder ik in het noorden zit. Een boete kan me niet zoveel schelen maar m’n rijbewijs kwijt wel.
Ik had ergens gelezen dat ze de rijbewijs grens van 50km/h verlaagd hebben. Zal linkje straks eens zoeken.
really?Ik rij ook een stuk harder. Al helemaal onder ik in het noorden zit. Een boete kan me niet zoveel schelen maar m’n rijbewijs kwijt wel.
Ik had ergens gelezen dat ze de rijbewijs grens van 50km/h verlaagd hebben. Zal linkje straks eens zoeken.
Ik rij ook een stuk harder. Al helemaal onder ik in het noorden zit. Een boete kan me niet zoveel schelen maar m’n rijbewijs kwijt wel.