MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.681
Heb je ook met eigen ogen zijn certificering gezien?

• #122.682
Ja dat certificaat liep bij me in de stal en heeft me nog afgelikt, mn jas vergald en heb nog door der stront gelopen.

Laatst bewerkt:
  • #122.684
Pep ook goed? Ben laagopgeleid dus coke is te duur:p

• #122.685
He Blokkie ,ik ben hier de laagopgeleide tokkie :mad:

• #122.686
Niet iets wat echt mijn dag heeft verpest maar een beetje jammer of vervelend: mijn bestelling bij fitnesskoerier (betaald via Visa) is geregistreerd, heb een bestelbon gekregen maar het geld lijkt niet vna mijn rekening te zijn gegaan. Dus misschien hebben ze mijn geld niet ontvangen; Ik heb ze een mail gestuurd;
Echter zie ik nu dat de barbell is uitverkocht; En dat was ze niet toen ik de bestelling plaatste. Dus hopelijk is er ergens een vergissing en hebben ze de betaling wek ontvangen want als ik de bestelling opnieuw moet plaatsen moet ik een maand wachten op de barbell..

• #122.692
wie is er nog meer opgevallen dat sinds de 100km/h regeling auto's zich gaan gedragen als vrachtwagens ,

minutenlang inhalen met 96km/h ,niet meer naar rechts gaan ,lange slierten met slakken links en rechts (niemand haalt de 100 ) :roflol:

nu is wegens te weinig verkeer de extra spitstrook van Echt naar Maastricht gesloten maar ik voorspel chaos en nog meer ellende

wanneer alles weer bij het oude is

• #122.693
wie is er nog meer opgevallen dat sinds de 100km/h regeling auto's zich gaan gedragen als vrachtwagens ,

minutenlang inhalen met 96km/h ,niet meer naar rechts gaan ,lange slierten met slakken links en rechts (niemand haalt de 100 ) :roflol:

nu is wegens te weinig verkeer de extra spitstrook van Echt naar Maastricht gesloten maar ik voorspel chaos en nog meer ellende

Klopt ja....eerste dagen hielden ze ook met de auto meer afstand leek wel :roflol:

• #122.695

Ik kom in verband met thuiswerken niet heel veel op de snelweg, maar holy shit wat rijden mensen retarded met de nieuwe regeling.

• #122.696

Ik rij nu juist harder dan eerst omdat de wegen zo leeg zijn :roflol:

Flitsmeister aan en goed opletten welke auto's je inhaalt kan je prima 150 rijden.

• #122.697
Ik rij nu juist harder dan eerst omdat de wegen zo leeg zijn :roflol:

Flitsmeister aan en goed opletten welke auto's je inhaalt kan je prima 150 rijden.
Ik rij ook een stuk harder. Al helemaal onder ik in het noorden zit. Een boete kan me niet zoveel schelen maar m’n rijbewijs kwijt wel.
Ik had ergens gelezen dat ze de rijbewijs grens van 50km/h verlaagd hebben. Zal linkje straks eens zoeken.

• #122.698
Ik rij ook een stuk harder. Al helemaal onder ik in het noorden zit. Een boete kan me niet zoveel schelen maar m’n rijbewijs kwijt wel.
Ik had ergens gelezen dat ze de rijbewijs grens van 50km/h verlaagd hebben. Zal linkje straks eens zoeken.
Dit wist ik niet, ik rij op de snelweg altijd op die grens van 50 te hard

• #122.699
really?

Zo hard rij ik ook weer niet hoor, invorderingsgrens zit ik altijd wel onder.
Boete voor 35+ te snel zit ik ook niet echt op te wachten verder die zijn niet goedkoop.

• #122.700

Ze kunnen je rijbewijs altijd invorderen op basis van Artikel 5. En in uitzonderlijke situaties ook alleen op basis van de snelheid, ookal is deze niet meer dan 50km/u boven de vMax. Maar dan moet er wel genoeg grond voor zijn en zal de bewuste dienstdoende agent altijd telefonisch overleg moeten plegen met de OvJ.

Het is erg ironisch dat de 100km/u ingesteld is ten tijde van historische lage cijfers inzake gebruik van onze wegen. Daarom vertrek ik ook gewoon nog tussen 5-5:30u, grotendeels van mijn route is 130 dan en dan kun je rustig 160 rijden zonder dat het snel consequenties zal hebben. Meeste VROS auto's rijden niet rond deze tijd en de kans dat je een mobiele flitser langs de weg tegenkomt is ook erg klein om deze tijd.

Terug
Naar boven