XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.661
Nou ik gok meer op je verschrompelde limbisch systeem ipv kleine lul.
Weet zeker dat je die op google moet zoeken.
Laagopgeleid toch...

• #122.662
Je bent het niet vergeten, je pakt elke kans aan om te reageren. Heerlijk hoe onzeker je bent, goed vermaak dit.

Daarbij is je psychologische analyse correct, maar je vergeet dat al mijn onzekerheid komt door mijn kleine penis. Dat was je nog vergeten.:clown:

Aangezien je nooit echt waarde toevoegt op dit forum, onthoud ik inderdaad niet wat je zegt. Het enige wat mij opvalt is je ontevredenheid van jezelf en de projectie op anderen.

• #122.664
Hoe ziet @EigenWereld er eigenlijk uit? Heb nog nooit een foto van hem gezien.
Geen idee, ik heb hem ook nog nooit gezien, waarschijnlijk 60kg wegend.
Nou ik gok meer op je verschrompelde limbisch systeem ipv kleine lul.
Weet zeker dat je die op google moet zoeken.
Laagopgeleid toch...
Hahahaha ga vuilnis ophalen man, koekenbakker!
Aangezien je nooit echt waarde toevoegt op dit forum, onthoud ik inderdaad niet wat je zegt. Het enige wat mij opvalt is je ontevredenheid van jezelf en de projectie op anderen.
Brb alle vrouwen hier lastig vallen met mijn 16 jarige versiermoves. Hoe kan ik ontevredenheid hebben over mezelf als ik een narcist bent? Dat botst een beetje toch, jij moet het weten als volwaardig psycholoog?!

• #122.665
Mijn limbisch systeem begint wel te verschrompelen van deze discussie... wat een niveau.

• #122.668
Weer een kortzichtig ventje met een tunnelvisie.
Ik ben geen vegan. Ik eet enkel alles biologisch.
En jou reactie is typerend voor mensen die totaal vastzitten in hun denken. Ik heb medelijden met mensen die dagelijks met jou om moeten gaan!

Biologisch eten is maximaal asociaal en enorm slecht voor de natuur en het mileu.

De meeste mensen die Biologisch eten doen het alleen maar om zich beter te voelen maar hebben totaal geen idee.

• #122.670
Goed dat je weet welke bio labels ik eet.
Je hebt appie bio.
En je hebt hoogwaardig.
Ik gok erop dat niet biologisch op lange termijn veel slechter is ,dat weet ik wel 100% zeker.
Welke onderbouwing heb je daarbij als ik vragen mag?

• #122.671
Met alle respect: ik denk dat wanneer covid-19 is ‘overgewaaid’ wij als de mens gewoon lekker doorgaan met onze consumptie en daarmee overbelasting van moeder natuur.

Misschien maak ik het niet meer mee maar in de toekomst verwacht ik echt wel meer problemen vanuit de ‘natuur’ waar we als mensen niet op rekenen.
De overbelasting van de natuur komt ook niet zo zeer door overconsumptie maar door overpopulatie.

Een gezin met 1 kind kan zichzelf helemaal de t*fus in consumeren maar is nog altijd minder belastend dan een vegan gezin met 3 kinderen.

• #122.673
De overbelasting van de natuur komt ook niet zo zeer door overconsumptie maar door overpopulatie.

Een gezin met 1 kind kan zichzelf helemaal de t*fus in consumeren maar is nog altijd minder belastend dan een vegan gezin met 3 kinderen.

Daar ben ik et wel mee eens

• #122.674

klopt.

• #122.676
Goed dat je weet welke bio labels ik eet.
Je hebt appie bio.
En je hebt hoogwaardig.
Ik gok erop dat niet biologisch op lange termijn veel slechter is ,dat weet ik wel 100% zeker.
Welke onderbouwing heb je daarbij als ik vragen mag?
Biologisch = aanzienlijk minder efficient.
Efficentie is koning om de belasting op de natuur te verminderen.

Een biologische koe heeft meer M2 en water nodig per KG vlees, behoorlijk veel meer ook.

Dan eis jij dus als persoon meer van de aarde op met elke KG vlees die je eet dan iemand die er voor kiest om voor efficient vlees te gaan.

• #122.677
Dat klopt maar op de lange termijn is dit veel houdbaarder.
Maar idd het gaat gepaard met overpopulatie dus ik moet je daar wel gelijk in geven.
Maar de biologische industrie begint zich nu pas goed te ontwikkelen dus ik verwacht grote stappen de komende jaren.
En dan zal die inefficientie ook wel bijtrekken.
Maar voor nu klopt het wel wat je zegt.
Maar je moet ergend beginnen.
De industrie was 100 jaar geleden ook extreem meer vervuilend als nu ,om maar een voorbeeld te noemen, het heeft ff tijd nodig.

• #122.678
Ook maar af te vragen of het daadwerkelijk biologisch is.

Net zoals bronwater. :roflol:

• #122.679
Ho ho ho nu worden we wel heel persoonlijk hé. Als je zo doorgaat gaan we lekker een potje knokken op een NK naar keuze!!!!

Ooo nu word het "te " persoonlijk.
Mss vond ik dat net ook wel, trek je je ook niks van aan.
Potje knokken mag altijd kerel.
Maar dat is ook een uiting van frustratie die je niet meer onder woorden kan brengen dus ook nu toon je je beperkt sociaal vermogen

Laatst bewerkt:
  • #122.680
Ook maar af te vragen of het daadwerkelijk biologisch is.

Net zoals bronwater. :roflol:

Ik eet bio vlees van een boer uit de buurt ik heb de koe die ik eet zelf nog gezien en aangeraakt in de stal.
1000% biologisch.
Wel extreem duur maar wel erg bewust
Hij heeft ook melkkoeien.
Kan ze zelf melken als ik wil.
Hiervoor durf ik mn 2 handen voor in het vuur te steken. Er zijn hele mooie initiatieven tegenwoordig.
Maar niet in de appie nee haha

Terug
Naar boven