Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent het niet vergeten, je pakt elke kans aan om te reageren. Heerlijk hoe onzeker je bent, goed vermaak dit.
Daarbij is je psychologische analyse correct, maar je vergeet dat al mijn onzekerheid komt door mijn kleine penis. Dat was je nog vergeten.![]()
Zijn avatar toch?Hoe ziet @EigenWereld er eigenlijk uit? Heb nog nooit een foto van hem gezien.
Geen idee, ik heb hem ook nog nooit gezien, waarschijnlijk 60kg wegend.Hoe ziet @EigenWereld er eigenlijk uit? Heb nog nooit een foto van hem gezien.
Hahahaha ga vuilnis ophalen man, koekenbakker!Nou ik gok meer op je verschrompelde limbisch systeem ipv kleine lul.
Weet zeker dat je die op google moet zoeken.
Laagopgeleid toch...
Brb alle vrouwen hier lastig vallen met mijn 16 jarige versiermoves. Hoe kan ik ontevredenheid hebben over mezelf als ik een narcist bent? Dat botst een beetje toch, jij moet het weten als volwaardig psycholoog?!Aangezien je nooit echt waarde toevoegt op dit forum, onthoud ik inderdaad niet wat je zegt. Het enige wat mij opvalt is je ontevredenheid van jezelf en de projectie op anderen.
Sorry nog 15 min, is even rustig op het werk, dus moet toch vermaak hebben.Mijn limbisch systeem begint wel te verschrompelen van deze discussie... wat een niveau.
De slagboom van de gemeentewerf moet een kwartiertje dichtblijven vanwege de corona maatregelen?Sorry nog 15 min, is even rustig op het werk, dus moet toch vermaak hebben.
Weer een kortzichtig ventje met een tunnelvisie.
Ik ben geen vegan. Ik eet enkel alles biologisch.
En jou reactie is typerend voor mensen die totaal vastzitten in hun denken. Ik heb medelijden met mensen die dagelijks met jou om moeten gaan!
Nee mijn vuilniswagen wordt geledigd op dit moment.De slagboom van de gemeentewerf moet een kwartiertje dichtblijven vanwege de corona maatregelen?
De overbelasting van de natuur komt ook niet zo zeer door overconsumptie maar door overpopulatie.Met alle respect: ik denk dat wanneer covid-19 is ‘overgewaaid’ wij als de mens gewoon lekker doorgaan met onze consumptie en daarmee overbelasting van moeder natuur.
Misschien maak ik het niet meer mee maar in de toekomst verwacht ik echt wel meer problemen vanuit de ‘natuur’ waar we als mensen niet op rekenen.
Nee mijn vuilniswagen wordt geledigd op dit moment.
De overbelasting van de natuur komt ook niet zo zeer door overconsumptie maar door overpopulatie.
Een gezin met 1 kind kan zichzelf helemaal de t*fus in consumeren maar is nog altijd minder belastend dan een vegan gezin met 3 kinderen.
De overbelasting van de natuur komt ook niet zo zeer door overconsumptie maar door overpopulatie.
Een gezin met 1 kind kan zichzelf helemaal de t*fus in consumeren maar is nog altijd minder belastend dan een vegan gezin met 3 kinderen.
Ho ho ho nu worden we wel heel persoonlijk hé. Als je zo doorgaat gaan we lekker een potje knokken op een NK naar keuze!!!!Je ma bedoel je?
Snap wel dat er een stuk vuil uitgerold kwam
Biologisch = aanzienlijk minder efficient.Goed dat je weet welke bio labels ik eet.
Je hebt appie bio.
En je hebt hoogwaardig.
Ik gok erop dat niet biologisch op lange termijn veel slechter is ,dat weet ik wel 100% zeker.
Welke onderbouwing heb je daarbij als ik vragen mag?
Ho ho ho nu worden we wel heel persoonlijk hé. Als je zo doorgaat gaan we lekker een potje knokken op een NK naar keuze!!!!
Ook maar af te vragen of het daadwerkelijk biologisch is.
Net zoals bronwater.![]()