MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.942
Kansloze internethelden hier :roflol:

• #123.944
  • #123.946
Wat heb ik nou weer allemaal gelezen manmanman sommige nemen dit forum te serieus..
Maargoed ieder ze ding 👌

• #123.948
Ben jij wel belangrijk genoeg dat ik jou moet kennen dan?

Niet zo jaloers zijn, ik kan voor jou ook wel een showtje doen.

Oh oh, meneer witte knicht heeft een van zijn keyboard warrior's opgeroepen om een alliantie te vormen :suckit:

Beter een keyboard Warrior dan een arrogante narcistische lege huls die behalve wat aandacht van bakvissen en medejunkies gehaat word op DBB

• #123.950
Dat het nog geen 1 juli is.
Ja dat verpest mijn dag.

• #123.951
Misschien moeten jullie met z'n allen even een dikke toeter roken, bob marley op de achtergrond. Make love not war.

• #123.952
Beter een keyboard Warrior dan een arrogante narcistische lege huls die behalve wat aandacht van bakvissen en medejunkies gehaat word op DBB
Ik vind het enigszins wel schattig dat mijn posts zoveel invloed op jou mentale gesteldheid hebben. Oh, word ik buiten jou nog meer gehaat? Dat wordt weer lastig slapen vanavond denk ik.

Vanwaar denk je overigens dat ik arrogant en of narcistisch ben? Of komt dit gewoon weer voort uit jouw onzekerheid?

• #123.955
Ik denk dat hij dat opmaakt uit 99% van je posts
Ik denk en mag hopen dat hij wel instaat is om daar zelf op te reageren.

Kan overigens niet ontkennen dat ik net als menig bodybuilder narcistische trekjes heb. Had alleen niet het idee dat ik ook tot uiting kwam op dit forum, gezien het feit ik(in tegenstelling tot anderen op dit forum) minder foto's post van mijzelf. Ik heb niet eens een fucking log, kun je nagaan.

Daarom heb ik het vermoeden dat eerder voort komt uit zijn eigen frustraties/onzekerheden.

• #123.956
Ik vind het enigszins wel schattig dat mijn posts zoveel invloed op jou mentale gesteldheid hebben. Oh, word ik buiten jou nog meer gehaat? Dat wordt weer lastig slapen vanavond denk ik.

Vanwaar denk je overigens dat ik arrogant en of narcistisch ben? Of komt dit gewoon weer voort uit jouw onzekerheid?
Je bent wel een mong**l, daar kunnen we helaas niet omheen maar dat is oké.

• #123.957
Hoi

• #123.959
  • #123.960
tl;dr
Cliffs iemand?

Terug
Naar boven