- Waardering
- 22.485
Dan is het vast ook weer niet veel soeps geweest ten huize Steks afgelopen dagen.Hè hè, kunnen we misschien toch nog wat beleven dit weekend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het vast ook weer niet veel soeps geweest ten huize Steks afgelopen dagen.Hè hè, kunnen we misschien toch nog wat beleven dit weekend.
Net zo kansloos als jouw post waarmee je hoopt nietszeggende likes mee te vangen om je internet image hoog te houden.🥺
Klinkt inderdaad aannemelijk wat je zegt! Dank je wel![]()
Wanneer gaan wij weer modderworstelen?
Is goed ouwe spuitkikker van meNet zo kansloos als jouw post waarmee je hoopt nietszeggende likes mee te vangen om je internet image hoog te houden.🥺

Ben jij wel belangrijk genoeg dat ik jou moet kennen dan?
Niet zo jaloers zijn, ik kan voor jou ook wel een showtje doen.
Oh oh, meneer witte knicht heeft een van zijn keyboard warrior's opgeroepen om een alliantie te vormen![]()
Beter een keyboard Warrior dan een arrogante narcistische lege huls die behalve wat aandacht van bakvissen en medejunkies gehaat word op DBB
Ik vind het enigszins wel schattig dat mijn posts zoveel invloed op jou mentale gesteldheid hebben. Oh, word ik buiten jou nog meer gehaat? Dat wordt weer lastig slapen vanavond denk ik.Beter een keyboard Warrior dan een arrogante narcistische lege huls die behalve wat aandacht van bakvissen en medejunkies gehaat word op DBB
Ik denk dat hij dat opmaakt uit 99% van je postsVanwaar denk je overigens dat ik arrogant en of narcistisch ben? Of komt dit gewoon weer voort uit jouw onzekerheid?
Waarom?Dat het nog geen 1 juli is.
Ja dat verpest mijn dag.
Ik denk en mag hopen dat hij wel instaat is om daar zelf op te reageren.
Je bent wel een mong**l, daar kunnen we helaas niet omheen maar dat is oké.Ik vind het enigszins wel schattig dat mijn posts zoveel invloed op jou mentale gesteldheid hebben. Oh, word ik buiten jou nog meer gehaat? Dat wordt weer lastig slapen vanavond denk ik.
Vanwaar denk je overigens dat ik arrogant en of narcistisch ben? Of komt dit gewoon weer voort uit jouw onzekerheid?
Kan ik prima mee leven, wetende dat jij eruit ziet als een mong**l.Je bent wel een mong**l, daar kunnen we helaas niet omheen maar dat is oké.
Omdat jij alleen die van het Pieter Baan kentBb_ is wel oké, die psych weet niet wat ze misloopt.
Als ik Bb_ was zou ik nooit een relatie beginnen met een psych. Ik heb nog nooit een psych ontmoet die een leuk leven heeft.